Mnichovská automobilka letos začne prodávat modernizované provedení řady 4. Designové úpravy jsou spíše kosmetického rázu.
Nové světlomety a uvnitř třeba nové dekory. To jsou oproti dosavadnímu provedení změny, kterých si může všimnout zákazník zajímající se o modernizované provedení BMW 4.
Místo xenonů teď budou sériově montována diodová světla, standardní výbavou jsou také mlhovky z LED. V okolí těchto světelných zdrojů výrobce přepracoval nárazník, jiné jsou také tvary otvorů pro nasávání chladicího vzduchu.
Pod kapotou se nic zásadního neudálo. V nabídce budou tři zážehové a tři vznětové motory. Základní verzi 420i pohání čtyřválec se 135 kW, 430i je opět čtyřválec, ale již se 185 kW a vrcholem benzinových variant je šestiválec 440i s výkonem 240 kW.
Zájemci o turbodiesely můžou volit mezi 420d (čtyřválec se 140 kW), 430d (šestiválec naladěný na 190 kW) a 435d. To je opět šestiválec s maximálním výkonem 230 kW. Pro variantu Grand Coupe se vyrábí rovněž 418d s výkonem 110 kW.
Většinu agregátů lze spojit s pohonem všech kol, stejně jako se šestistupňovou manuální, případně osmistupňovou automatickou převodovkou.
Změnou, která nejvíce zajímá nadšené řidiče, je ale přepracovaný podvozek. Tisková zpráva hovoří o tom, že naladění je tužší, utrpět by ale současně neměl ani jízdní komfort. Specialisté pracovali jak na sportovním podvozku M Sport, ale i na vozech s adaptivním nebo zcela obyčejným podvozkem.
Začátek prodejů nového provedení je naplánován na březen. Ceny zatím oznámeny nebyly.