BMW 4: nová řada od roku 2006

V roce 2005 představí BMW nástupce trojkové řady. Půjde o klasický sedan, jehož design by už neměl mít na starost Chris Bangle, který letos v BMW pravděpodobně končí. V roce 2006 bude trojku následovat řada 4, která bude zahrnovat kupé a kabriolet (2007). Čtyřka vyjede standardně na 17" kolech a bude mít hliníkový podvozek.

Základem budou samozřejmě šestiválce, čtyřválce zůstanou jen v řadě 3 (stejně jako pětková řada začíná na šestiválcích, zatímco šestková řada bude mít pouze osmiválce): 2.5 l 147 kW, 3.0 l 184 kW a 3.2 l 239 kW. Samozřejmě se počítá i se sportovní verzí M3. V roce 2007 se objeví také nabušená M4 s 19" koly a osmiválcem 4.0 l a výkonem 400 koní (294 kW). Počítá se také s odlehčenou verzí CSL, která bude orientovaná na minimální hmotnost a tím i maximální dynamické vlastnosti.

Tip: Další novinky BMW pro následující léta

 
Možná podoba čtyřkového kupé

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků