BMW 4: nová řada od roku 2006

V roce 2005 představí BMW nástupce trojkové řady. Půjde o klasický sedan, jehož design by už neměl mít na starost Chris Bangle, který letos v BMW pravděpodobně končí. V roce 2006 bude trojku následovat řada 4, která bude zahrnovat kupé a kabriolet (2007). Čtyřka vyjede standardně na 17" kolech a bude mít hliníkový podvozek.

Základem budou samozřejmě šestiválce, čtyřválce zůstanou jen v řadě 3 (stejně jako pětková řada začíná na šestiválcích, zatímco šestková řada bude mít pouze osmiválce): 2.5 l 147 kW, 3.0 l 184 kW a 3.2 l 239 kW. Samozřejmě se počítá i se sportovní verzí M3. V roce 2007 se objeví také nabušená M4 s 19" koly a osmiválcem 4.0 l a výkonem 400 koní (294 kW). Počítá se také s odlehčenou verzí CSL, která bude orientovaná na minimální hmotnost a tím i maximální dynamické vlastnosti.

Tip: Další novinky BMW pro následující léta

 
Možná podoba čtyřkového kupé

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků