BMW 3er Coupé facelift: především decentně (spy photos)

BMW očividně pokračuje v testech trojkové řady v provedení Coupé, které se dočká po vzoru sedanu či kombi menšího faceliftu. Pořízené fotografie ukazují testovací vůz oproti minulosti z menší vzdálenosti. Jen pro zajímavost, v součanosti probíhají také testy provedení Cabrio.

Zachycený vůz byl stále dobře maskován a všechny změny na přídi se ukrývají pod plastovým krytem. Kromě nárazníku se ale modifikace objeví také na přední masce i světlometech. Kromě viditelných změn můžeme zmínit například zadní svítilny, které dostanou technologii LED. Pod kapotou se nic zajímavého nestane, v interiéru lze naopak pár jemných modifikací očekávat. Faceliftové modely se představí zřejmě až příští rok na autosalonu v Ženevě, další generace nedorazí dříve, než v roce 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Facelift "trojky" čeká už jen na Coupé a Cabrio.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 240 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 204 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 125 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků