BMW 357Ci (E46): britská bestie s motorem Pontiac GTO

19 komentářů

Fantomas
8. července • 12:31

Jak vidím, má tento hybrid normálně značky, tedy normálně může na silnici? To u nás, kdybych si šel nechat zapsat takovýhle motor, tak by se úředníci smíchy plácali do stehen. U nás nesmím mít v autem ani stejný motor původního výrobce, pokud se typ liší o jediné písmenko, natož něco takového :-/

smejkos
8. července • 12:59

Ano, v normálním světě to možné je. V Německu jezdí na značkách oficiálně spousta upravených aut, který nemají se sérií nic společného. Nedávno jsme navštívili Nordschleife a tam snad neni jediný auto v sérii. Jiné motory, rám je běžný, podvozky, prostě všechno. U nás si dát do auta rám nebo jiný pásy se o strach, kdy mě policie odstaví. A protáhnout top přes DEKRU s monopolem na STK je otázka desítek tisíc a to ještě s nejistým výsledkem. Ale co se divíme, je to jako se vším tady :(

Mattes77
8. července • 8:59

Takový práce a pak tam dá starý debilní motor OHV !!! Jaký to má asi bez kompresoru výkon? Kolik to asi bude vážit? Zlatá origo M3 E46 s 343 PS !!! Proč tam teda nedá V8 třeba ze staré M5 E39 jako HARTGE, V8 z nové M3 E90 nebo rovnou V10 z poslední M5 E60 ???

sopptik
8. července • 10:59

Souhlas... když něco zlepšuju tak nebudu dávat zastaralaou techniku. Ten motor z M5 by tam rozhodně slušel víc a taky by dělal víc parády...

Brouk
8. července • 13:13

to sopptik: To se to lehce mudruje od klavesnice. Tak mu ten motor sezen. Myslis, ze se normalne valeji na vrakacich? A nenapadlo te, ze by to bylo kapanek cenove jinde?

Fantomas
8. července • 12:46

Nejspíš chtěl majitel jen nějaký levný způsob jak zvýšit dynamiku auta. A takovýhle motor je velice levná cesta k velkému stádu koní.

Fantomas
8. července • 12:50

Ten motor BMW V10 5.0 by jistě stál obrovský balík, což by v porovnání s tímhle byly zbytečně vyhozené peníze. A navíc jakékoliv další úpravy, nebo opravy motoru GM ho budou stát zlomek toto, co stejné věci na motoru BMW V10.

Marty
8. července • 10:37

LS1 5,7 má standartní výkon 350 HP, ovšem není vůbec velký problém z toho dostat 500 HP....
Takže já bych brzdil....

Mattes77
8. července • 10:52

No, já bych to radši nebrzdil...350 nebo 500HP s kompresorem? A to má být jako z objemu 5,7 L umění??? BMW V10 5.0 z M5 E60 má 507 HP z ATMOSFÉRY a naprosto spontální reakce na plyn a né 1-2 vteřiny prodlevy jak s kompresorem nebo turbem !!! Navíc super moderní technika z programu F1 (řízené časování a zdvih sacích i výfukových ventilů, atd.)
A Amík??? 50 let jede v OHV sto let za opicema !!! No co, nejblbější národ na světě, kterej umí jen stupidní sprinty na 400m a nezajímá je jak se to u toho chová, brzdí a zatáčí...

asdf
10. července • 20:16

lol tak ty ses dobrej vocas, tech 500k dá i bez kompresoru. a prodleva u kompresoru jako u turba??? ty o tom asi moc nevis co? :-D a co tam da za motor je vicemene jeho vec a nejakej vymatlanej ceskej mates na tom celkem nic nemeni. B-]

Brouk
8. července • 13:19

Nekteri si mysli, ze kdyz se tady kazdy den objevi clanek o nejakem superaute se supervykonem, ze je to vse normalni. Ne Mattesi77, neni. Zkus si zvysit vykon o 20% na svem aute (ale neee chip, please) a pak mluv. Myslis, ze je sranda implantovat kompresor? A prosim, zdrz se hodnoceni inteligence narodu, akorat tim poukazujes na sebe.

Mattes77
8. července • 13:32

Bavíme se tu o přestavbě néé? O tom že si vybral špatný motor. Je to jeho volba, jen mi to nedává logiku... Vím moc dobře co obsahuje montáž kompresoru nebo ještě složitějšího turba !!! Toť vše, netřeba dalších komentářů. Každý by to asi udělal po svém a je to jen jeho volba (a prachy).
Ty jsi Amík nebo co? Já tam byl a mám na ně takový názor. Třeba Ti inteligence a naturel průměrného Amíka připadá v poho, mně tedy ne !!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Santa
9. července • 10:17

Tak proč jezdíš do USA když to tam je tak hrozný??

Fantomas
8. července • 13:37

A nenapadá tě, že majitel použil takový motor, který nejvíc vyhovoval jeho potřebám a možnostem?
Jaký motor bys tedy použil ty při rozumných možnostech nutných úprav auta souvisejících s přestavbou a abys u přestavby finančně nevykrvácel? Nezapomeň, že jde o motor i s převodovkou.

Fantomas
10. července • 8:24

No tak, Matesi, co bude s tím logičtějším návrhem motoru?

standa.t
8. července • 11:26

Víš úplný prd o amerických V8 OHV B-] další prd víš o tom, co vůbec znamená slovo "výkon", jinak bys tu nepsal takový ptákoviny.

Mattes77
8. července • 13:21

Tak mě pouč o těch OHV !!! Co nevím?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
8. července • 13:32

Třeba že jsou dělané na naprosto jiné silniční podmínky a způsob používání. Mají jednoduchou, spolehlivou a prověřenou kontrukci s dlouhou životností, jsou velice levné a snadno opravitelné. A umožňují velice jednoduché a levné úpravy a zvyšování výkonu.
Na takovéto bastlení tedy ideální.

R
8. července • 10:02

Protože je anglickej blb...:-P

Doporučujeme

Články odjinud