BMW 357Ci (E46): britská bestie s motorem Pontiac GTO

Mattes77  |  08. 07. 2011 08:59

Takový práce a pak tam dá starý debilní motor OHV !!! Jaký to má asi bez kompresoru výkon? Kolik to asi bude vážit? Zlatá origo M3 E46 s 343 PS !!! Proč tam teda nedá V8 třeba ze staré M5 E39 jako HARTGE, V8 z nové M3 E90 nebo rovnou V10 z poslední M5 E60 ???

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 07. 2011 10:02

Protože je anglickej blb...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  08. 07. 2011 10:37

LS1 5,7 má standartní výkon 350 HP, ovšem není vůbec velký problém z toho dostat 500 HP....
Takže já bych brzdil....

Odpovědět  |   | 
Mattes77  |  08. 07. 2011 10:52

No, já bych to radši nebrzdil...350 nebo 500HP s kompresorem? A to má být jako z objemu 5,7 L umění??? BMW V10 5.0 z M5 E60 má 507 HP z ATMOSFÉRY a naprosto spontální reakce na plyn a né 1-2 vteřiny prodlevy jak s kompresorem nebo turbem !!! Navíc super moderní technika z programu F1 (řízené časování a zdvih sacích i výfukových ventilů, atd.)
A Amík??? 50 let jede v OHV sto let za opicema !!! No co, nejblbější národ na světě, kterej umí jen stupidní sprinty na 400m a nezajímá je jak se to u toho chová, brzdí a zatáčí...

Odpovědět  |   | 
standa.t  |  08. 07. 2011 11:26

Víš úplný prd o amerických V8 OHV další prd víš o tom, co vůbec znamená slovo "výkon", jinak bys tu nepsal takový ptákoviny.

Odpovědět  |   | 
Mattes77  |  08. 07. 2011 13:21

Tak mě pouč o těch OHV !!! Co nevím?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 07. 2011 13:32

Třeba že jsou dělané na naprosto jiné silniční podmínky a způsob používání. Mají jednoduchou, spolehlivou a prověřenou kontrukci s dlouhou životností, jsou velice levné a snadno opravitelné. A umožňují velice jednoduché a levné úpravy a zvyšování výkonu.
Na takovéto bastlení tedy ideální.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  08. 07. 2011 13:19

Nekteri si mysli, ze kdyz se tady kazdy den objevi clanek o nejakem superaute se supervykonem, ze je to vse normalni. Ne Mattesi77, neni. Zkus si zvysit vykon o 20% na svem aute (ale neee chip, please) a pak mluv. Myslis, ze je sranda implantovat kompresor?

A prosim, zdrz se hodnoceni inteligence narodu, akorat tim poukazujes na sebe.

Odpovědět  |   | 
Mattes77  |  08. 07. 2011 13:32

Bavíme se tu o přestavbě néé? O tom že si vybral špatný motor. Je to jeho volba, jen mi to nedává logiku... Vím moc dobře co obsahuje montáž kompresoru nebo ještě složitějšího turba !!! Toť vše, netřeba dalších komentářů. Každý by to asi udělal po svém a je to jen jeho volba (a prachy).
Ty jsi Amík nebo co? Já tam byl a mám na ně takový názor. Třeba Ti inteligence a naturel průměrného Amíka připadá v poho, mně tedy ne !!!

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 07. 2011 13:37

A nenapadá tě, že majitel použil takový motor, který nejvíc vyhovoval jeho potřebám a možnostem?
Jaký motor bys tedy použil ty při rozumných možnostech nutných úprav auta souvisejících s přestavbou a abys u přestavby finančně nevykrvácel? Nezapomeň, že jde o motor i s převodovkou.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 07. 2011 08:24

No tak, Matesi, co bude s tím logičtějším návrhem motoru?

Odpovědět  |   | 
Santa  |  09. 07. 2011 10:17

Tak proč jezdíš do USA když to tam je tak hrozný??

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 07. 2011 20:16

lol tak ty ses dobrej vocas, tech 500k dá i bez kompresoru. a prodleva u kompresoru jako u turba??? ty o tom asi moc nevis co? a co tam da za motor je vicemene jeho vec a nejakej vymatlanej ceskej mates na tom celkem nic nemeni.

Odpovědět  |   | 
sopptik  |  08. 07. 2011 10:59

Souhlas... když něco zlepšuju tak nebudu dávat zastaralaou techniku. Ten motor z M5 by tam rozhodně slušel víc a taky by dělal víc parády...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 07. 2011 12:46

Nejspíš chtěl majitel jen nějaký levný způsob jak zvýšit dynamiku auta. A takovýhle motor je velice levná cesta k velkému stádu koní.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 07. 2011 12:50

Ten motor BMW V10 5.0 by jistě stál obrovský balík, což by v porovnání s tímhle byly zbytečně vyhozené peníze. A navíc jakékoliv další úpravy, nebo opravy motoru GM ho budou stát zlomek toto, co stejné věci na motoru BMW V10.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  08. 07. 2011 13:13

to sopptik: To se to lehce mudruje od klavesnice. Tak mu ten motor sezen. Myslis, ze se normalne valeji na vrakacich? A nenapadlo te, ze by to bylo kapanek cenove jinde?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 07. 2011 12:31

Jak vidím, má tento hybrid normálně značky, tedy normálně může na silnici? To u nás, kdybych si šel nechat zapsat takovýhle motor, tak by se úředníci smíchy plácali do stehen. U nás nesmím mít v autem ani stejný motor původního výrobce, pokud se typ liší o jediné písmenko, natož něco takového

Odpovědět  |   | 
smejkos  |  08. 07. 2011 12:59

Ano, v normálním světě to možné je. V Německu jezdí na značkách oficiálně spousta upravených aut, který nemají se sérií nic společného. Nedávno jsme navštívili Nordschleife a tam snad neni jediný auto v sérii. Jiné motory, rám je běžný, podvozky, prostě všechno. U nás si dát do auta rám nebo jiný pásy se o strach, kdy mě policie odstaví. A protáhnout top přes DEKRU s monopolem na STK je otázka desítek tisíc a to ještě s nejistým výsledkem. Ale co se divíme, je to jako se vším tady :(

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A