BMW 330e přijíždí na český trh. Na elektřinu ujede až 66 km, bude k mání i jako kombi

.  |  14. 08. 2019 14:59

Výkonnostní zaostávačka BMW. Volvo nabízí čtyřválcový plug-in s 390 hp a Audi s 367 hp. Tohle je nějaké podvyživené.

Odpovědět  |   | 

Volvo plugin nové zhořelo a tuším, že budou snižovat ten výkon. Audi je zase drahý.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  14. 08. 2019 18:11

Audi nabízí? Žádnou plug-in verzi od Audi která by ve střední třídě konkurovala 330e sem v neobjevil. Poučíš mě?

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 08. 2019 19:25

Nemluvím o třídách aut, ale o typu pohonu, čtyřválcový plugin hybrid. XC60 T8 nebo Q5 TFSI e.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 08. 2019 21:54

Jo jo, Volvo bude králem semafórů ale za sto koní navíc si v případě S60 řeknou o dalších skoro 300 tis. A u Audi, tam je mrtvo protože A4 plug-in v nejlepším případě jezdí jako prototyp příští generace a můžeme jen hádat jaký výkon bude nabízet? Za mě je poměr výkon / cena u 330e naprosto v cajku.

Odpovědět  |   | 
.,.  |  14. 08. 2019 19:36

Pokud je kombinovaná spotřeba tohoto Bawa 1.6-1.9l/100 km, tak by mělo k moři do Chorvatska ,tj cca 1000km stačit 20l benzínu. Je tady někdo kdo tomu věří ?

Odpovědět  |   | 

Já a na 100% bude k moři stačit tych 1,5L. Kolik ty máš km k letišti? Já 70km. A než odbavíš kufr a pojíš, tak to strčíš do zásuvky abys měl na zpáteční cestu od moře taky spotřebu do toho litru. Nevím, ale na co jsou pluginy a pro koho ještě nezaznamenals.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  14. 08. 2019 21:59

Na elektřinu ujedeš 66 km, na benzín 34. Pak zastavíš, dobiješ a zase ujedeš 66 km na elektřinu a 34 na benzín. Pak zastavíš, dobiješ a takhle pořád dokola až budeš u moře.

Odpovědět  |   | 

no a kdyby to nabíjel po tych 66, tak benzín ani nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
David  |  16. 08. 2019 09:57

Jasně že tady tomu všichni věří, protože tady to je každý Ynteligentní jedinec : www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestovali-mercedes-s-motorem-budoucnosti-realna-spotreba-je-4x-vyssi-nez-uvadena/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  14. 08. 2019 22:56

takovydle baterciciky k smichu. To tam nemohou dat baterku o trojnasobne kapacite, kdyz to auto stoji takovou raketu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  15. 08. 2019 00:45

Naopak.. konečně normální baterka pro Plug-in! Dříve byl standard 6kwh, teď máme dvojnásobek.. Těch 66km by mělo být v příměstském a městském cyklu dosažitelné a bude stačit pro 80% jízd.. ještě by to chtělo indukční (nebo jinak automatizované) dobíjení v garáži a budete rešit, aby nezvodnatěl benzín v nádrži :).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 10:48

Uvidime kolik bude lidi co vytahne 170klacku ze srajtofle a zaplati tuto sumu oproti konvencni verzi.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 08. 2019 11:55

tak ve spoustě zemí může být ten hybrid stejně draný, ne-li levnější a i tady se to může vyplatit: nižší spotřeba, parkování zdarma, nulová silniční daň, zřejmě dálnice bezplatně. Když se to posčítá, tak to něco hodí...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 16:01

Mozna bmw prijde s nakou akcnejsi nabidkou. BMW je znamo se svymi velkymi slevami co nabizi, aby se aut zbavilo-)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 08. 2019 11:51

Jo to by mělo u hybridu fakt velký smysl... (tahat sebou 36 kWh baterii a spalovák nastartovat dvakrát do roka)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 16:00

pro me treba jo, by byl to dobry obchodni tah.Kdyby auto bylo za rozumnou cenu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro