BMW 330e přijíždí na český trh. Na elektřinu ujede až 66 km, bude k mání i jako kombi

.  |  14. 08. 2019 14:59

Výkonnostní zaostávačka BMW. Volvo nabízí čtyřválcový plug-in s 390 hp a Audi s 367 hp. Tohle je nějaké podvyživené.

Odpovědět  |   | 

Volvo plugin nové zhořelo a tuším, že budou snižovat ten výkon. Audi je zase drahý.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  14. 08. 2019 18:11

Audi nabízí? Žádnou plug-in verzi od Audi která by ve střední třídě konkurovala 330e sem v neobjevil. Poučíš mě?

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 08. 2019 19:25

Nemluvím o třídách aut, ale o typu pohonu, čtyřválcový plugin hybrid. XC60 T8 nebo Q5 TFSI e.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 08. 2019 21:54

Jo jo, Volvo bude králem semafórů ale za sto koní navíc si v případě S60 řeknou o dalších skoro 300 tis. A u Audi, tam je mrtvo protože A4 plug-in v nejlepším případě jezdí jako prototyp příští generace a můžeme jen hádat jaký výkon bude nabízet? Za mě je poměr výkon / cena u 330e naprosto v cajku.

Odpovědět  |   | 
.,.  |  14. 08. 2019 19:36

Pokud je kombinovaná spotřeba tohoto Bawa 1.6-1.9l/100 km, tak by mělo k moři do Chorvatska ,tj cca 1000km stačit 20l benzínu. Je tady někdo kdo tomu věří ?

Odpovědět  |   | 

Já a na 100% bude k moři stačit tych 1,5L. Kolik ty máš km k letišti? Já 70km. A než odbavíš kufr a pojíš, tak to strčíš do zásuvky abys měl na zpáteční cestu od moře taky spotřebu do toho litru. Nevím, ale na co jsou pluginy a pro koho ještě nezaznamenals.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  14. 08. 2019 21:59

Na elektřinu ujedeš 66 km, na benzín 34. Pak zastavíš, dobiješ a zase ujedeš 66 km na elektřinu a 34 na benzín. Pak zastavíš, dobiješ a takhle pořád dokola až budeš u moře.

Odpovědět  |   | 

no a kdyby to nabíjel po tych 66, tak benzín ani nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
David  |  16. 08. 2019 09:57

Jasně že tady tomu všichni věří, protože tady to je každý Ynteligentní jedinec : www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestovali-mercedes-s-motorem-budoucnosti-realna-spotreba-je-4x-vyssi-nez-uvadena/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  14. 08. 2019 22:56

takovydle baterciciky k smichu. To tam nemohou dat baterku o trojnasobne kapacite, kdyz to auto stoji takovou raketu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  15. 08. 2019 00:45

Naopak.. konečně normální baterka pro Plug-in! Dříve byl standard 6kwh, teď máme dvojnásobek.. Těch 66km by mělo být v příměstském a městském cyklu dosažitelné a bude stačit pro 80% jízd.. ještě by to chtělo indukční (nebo jinak automatizované) dobíjení v garáži a budete rešit, aby nezvodnatěl benzín v nádrži :).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 10:48

Uvidime kolik bude lidi co vytahne 170klacku ze srajtofle a zaplati tuto sumu oproti konvencni verzi.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 08. 2019 11:55

tak ve spoustě zemí může být ten hybrid stejně draný, ne-li levnější a i tady se to může vyplatit: nižší spotřeba, parkování zdarma, nulová silniční daň, zřejmě dálnice bezplatně. Když se to posčítá, tak to něco hodí...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 16:01

Mozna bmw prijde s nakou akcnejsi nabidkou. BMW je znamo se svymi velkymi slevami co nabizi, aby se aut zbavilo-)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 08. 2019 11:51

Jo to by mělo u hybridu fakt velký smysl... (tahat sebou 36 kWh baterii a spalovák nastartovat dvakrát do roka)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 16:00

pro me treba jo, by byl to dobry obchodni tah.Kdyby auto bylo za rozumnou cenu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 18 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A