BMW 330e detailněji: Plug-in hybrid má 252 koní a novou funkci XtraBoost

-x-  |  17. 11. 2018 14:06

Škoda, že tam pořád cpou jenom plebsový čtyřválec, se šestiválcem by to bylo zajímavé auto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 14:30

Muze mi nekdo prosim pekne osvetlit metodiku mereni spotreby, kdyz to na baterky da az 60 km a prumer na 100 km je 1.7l benzinu?

Odpovědět  |   | 
,  |  17. 11. 2018 14:45

to musíš do bruselu...

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  17. 11. 2018 16:41

Hrubym odhadom je to prvych cca 75km s nabitou bateriou. Presne cisla neviem.
To znamena, ze bateria 12 kWh umoznila okolo 50km v EV (spotreba 24 kWh/100km) a na nasledujucich cca 25km sa spotrebovalo v hybridnom rezime 1.7 l (spotreba 4x 1.7 = 6.8 l/100km).
Tieto odhady priblizne sedia s US EPA udajmi pre predchadzajucu verziu BMW 330e 2018:
1. EV rezim: 47 kWh/100 mil = 29.4 kWh/100 km
2. Hybridny rezim: 30 mpg = 7.8 l/100km
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...
Vzhladom na fakt, ze z jedneho udaja 1.7 l/100km zakaznik nie je schopny zistit svoju skutocnu spotrebu v EV/HEV, tak je pravdepodobne, ze nejaka pravnicka kancelaria by sa mohla sudit s automobilkou o financnu nahradu.

Odpovědět  |   | 
-x-  |  17. 11. 2018 23:34

S tím souzením by to asi nebylo jednoduché, dnes už automobilky všude píší, že je to spotřeba podle normy s odkazy na předpisy EHK, takže by vysoudil suché z nosu, automobilka prostě řekne to co uvádíme není vaše spotřeba, ale spotřeba podle metodiky XYZ a nazdar bazar. Jedině kdyby někdo dokázal přes nezávislou zkušebnu doložit, že ta spotřeba podle této metodiky je vyšší, tak teprve by byla šance něco vysoudit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A