BMW 330Ci Clubsport

V modelové paletě trojkové řady, konkrétně v provedení 330Ci, přibude model nesoucí legendární označení Clubsport.
BMW 330Ci Clubsport

Jako pohonná jednotka slouží standardní řadový šestiválec, dobře známý z trojkové řady BMW. Výkon motoru je tedy 231 ks neboli 170 kW. Clubsport se tedy pomyslně řadí mezi „běžnou“ 330 Ci a M3.

Při pohledu na karoserii poznáte Clubsport zejména podle nového zadního spoileru, který vhodně doplňuje ten přední v „M“ designu, zajímavým prvkem jsou také osmnáctipalcová litá Klepněte pro větší obrázekkola. Karoserie 330 Ci Clubsport bude nabízena ve třech barvách – stříbrné Titanium a v modré Estoril a Velvet.

Po usednutí do interiéru již nelze vůbec pochybovat o rozdílech s běžnou 330 Ci. Zdaleka však nejde jen o sportovní sedadla potažená kombinací kůže a alcantary, vyzdobení hliníkem nebo „krátkou“ řadicí páku ve stylu M3.

Jedná se především o citelnější pronikání hluku motoru do uší cestujících. Na svědomí to mají konstruktéři, kteří z důvodů posílení sportovního dojmu snížili o dva kilogramů hmotnost izolačních materiálů.

O prodej na českém trhu zatím nebylo rozhodnuto, a tak o ceně můžeme zatím jen spekulovat. Dá se tedy předpokládat, že se bude pohybovat 1,5 milionu korun.

*#*fzl-code*#*

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků