BMW 330Cd Cabrio: šestiválcový nafťák v otevřené trojce

Po nedávno uvedeném motoru 320Cd se pod kapotu trojkového kabrioletu nastěhuje druhý naftový motor, tentokrát šestiválec s výkonem 150 kW (204 k). Maximum točivého momentu dosahuje 410 Nm (stejně jako v sedanu či dalších karosářských verzích) a je dostupné mezi 1 500 a 3 250 otáčkami. Motor přenáší sílu na zadní kola pomocí manuálního šestikvaltu.

Na stovku zrychlí vůz s tímto agregátem za 7,8 s a rozjede se až na 234 km/h. Příkladná je i pružnost motoru, z 80 na 120 km/h akceleruje kabriolet na čtvrtý rychlostní stupeň za 6,8 s. Spotřeba přitom činí jen sedm litrů nafty. Základní cena 330Cd bude 41 850 eur. Za to kromě dobrého motoru dostanete v základu ABS, čtyři airbagy, DSC, klimatizaci, okna v elektrice, sportovní volant, bílé blinkry či 17" litá kola.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 3 Cabrio

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků