BMW 325i: krůček k dokonalosti (megatest)

106 komentářů

lkajsd
28. ledna • 17:41

Navstiv http://zarobpeniaze.ic.cz/

Molecze
2. září • 21:41

I po doinstalování Divx playeru mi nejde přehrát video (ve všech třech kvalitách). Proto prosím redakci, jestli by mohla videa bud nahrát někde jinde nebo tento problém opravit. Děkuji mnohokrát Roman Svozílek

Luke
16. dubna • 22:21

Jsou run flat pneu dodávány ve standardu pro všechny motorizace? Někde jsem četl test 320d a tam tvrdili,že auto je bez run flatu i bez rezervy. 

pjanda
16. dubna • 22:33

Runflat plneumatiky jsou standardne dodavany pro vsechny motorizace. Jejich pouziti je prizpusoben i podvozek, takze myslim ani neni mozne, aby se v budoucnu objevila nejaka verze bez nich.

johan
15. dubna • 15:19

Zacalo to sedmou radou.Pak prisla o neco civilizovanejsi petka a ted trojka. Uz at tato generace "designeru" vymre. Delaji jenom ostudu. Takova-to aute delali korejci pred deseti lety. Pouceni z vlastnich chyb dnes delaji prijemna nenapadna auta,ktera neurazi. BMW si zvolilo opacnou cestu-cestu do propasti. Z kdysi decentnich aut se vyklubalo monstrum,ktere nema hlavu ani patu. Snad jenom profil zuslal svuj. Uz at je tu nova generace 7,5 a 3,ktera opet vrati BMW tam kam patri.  

Vita
18. dubna • 21:32

" BMW si zvolilo opacnou cestu-cestu do propasti" .Rekordní prodeje a zisky BMW mluví přesný opak.

Cynik
16. dubna • 2:57

Nesouhlasim. Me osobne prijde, ze BMW svym novym designem naslo tu "spravnou" cestu a to nejen pro sebe, ale i pro ostatni automobilky (viz. novy Passat, nova Lexus IS). Zejmena obdivuji radu 5, to je podle me designersky klenot. Kdosi kdesi vystizne napsal, ze nove BMW 5 patri do musea moderniho umeni. Pod to se s chuti podepisu. A to, ze prodeje rostou raketovym tempem, svedci o tom, ze se to BMW povedlo. Ale je to vec nazoru, to asi jo...

Martin
15. dubna • 1:46

Video sa mi naozaj páčilo.Asi najlepšie aké ste zatial ponúkli.Jediné, čo mi však vadí(aj u ostatných) je hudba, ktorú dávate do pozadia.Okrem toho že sa mi absolútne nepáči(ale uznávam že je to vec vskusu) si radšej v testoch vypočujem iné zvuky.A predovšetkým u takých kúskov akými sú 6-valce od BMW.Proste by som tam tú muziku nedával vôbec alebo by som jej intenzitu stiahol aspoň na polovicu.

Petr Broža
15. dubna • 8:21

Však u zvuku motoru je hudba stažená na nulu, je pouze na záčátku a u jízdy. Věřte mi, že bez hudby je to video o poznání "slabší".

karkulka
15. dubna • 1:14

Vzpomínám si kdysi na jednu diskuzi, ve které Lukke tvrdil, jak jeho 150kW 330d E46 zvládá 200km za něco okolo 20s. Hmm hmm hmm, 160kW 325iA E90 to má za 28s. 

Petr Broža
15. dubna • 8:24

0-200 km/h za 20 s je u 150kW auta evidentní nesmyl...

asimov
15. dubna • 14:07

Copak mistr Lukke Za 20 sekund to udělá MB E500. Těch 28 sekund ale není nic moc. Za 31 sekund sem tam taky. A to už jeden válec nemá tlaky

Petr Broža
15. dubna • 15:51

Je to automat; staré BMW 325i 142 kW s manuálem se tam dostane rychleji.

Turbo_
18. dubna • 11:41

Chudak Lukke. Karkulka si to nepamatuje a placa nesmysly. Lukke tvrdil, ze to da za 27s a mozna by to slo i rychleji. Coz zcela odpovida zde uvadenym hodnotam  -nova 325i 160kW s automatem za 28s, stara 325i 142kW manual rychleji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pete
18. dubna • 11:53

Tak mě napadlo, že bych to někdy zkusil u svýho auta  Odhaduju tak 32-33 s.

eM
14. dubna • 22:41

Pekne auto , pekna recenze ale bohuzel kdyz to srovnam ze jsem dal za svuj byt 1,3 Mega a budu to splacet 19 let tak je mi jasne ze takoveto auto ....
 

Cynik
14. dubna • 22:09

Pane Jando, klanim se. Vynikajici video, skvele napsana recenze... Bravo!

Jan Tucek
14. dubna • 17:53

Velice me tesi vzrustajici uroven Autorevue, tento test je pro me zatim vrcholem. Je nejen skvele ctive napsany, vycerpavajici a trefny (takovych se dalo najit par i v minulosti), ale je taky vcas. Drive to bylo vzdycky tak, ze jsem si mohl test precist v jakesi druhe vlne, po auto.cz, jen pro doplneni dojmu, ted to zde hltam jako uplnou novinku. Jsem za to strasne rad, protoze testy na auto.cz jsou psane hrozne krkolomnym zpusobem.

Dneska je na tady vsechno i rychleji, prvni test passatu, ted 325i, VTS, nic z toho u konkurence nemaji. Nevim, co je duvodem, novy redaktor je mozna vice nez jen redaktor Jeste jedna chvala - opravdu se mi libi ty prvni dojmy, na auto.cz se doctu, jak si dali kachnu na pomerancich, tady mam hodne informaci a na redaktorovi je videt, ze je schopen odhalit kvality auta strasne rychle, ja musim s autem jezdit rok, abych neco poznal

Super panove, super. Hlavne nezpychnete a jen tak dal!

iacek
14. dubna • 17:36

ja sem se to video pukusil stahnout ale napsalo mi to ze stranku nelze najit co stim

Libor
14. dubna • 16:28



Určitě je nový 3er nejpovedenější ze všech nových BMW, už jen proto, že v Mnichově šli cestou evoluce ne revoluce. Takže trojku určitě ano, špičkové auto. Určitě nejlepší ve třídě, protože je novoučké a konkurence už nějaký ten pátek své vozy na trhu má. Jsem zvědav jak zareagují Mercedes a Audi, protože jestliže jim BMW  částečně vyklidilo ve vyšších třídách pozice, tak v téhle třídě to vypadá, že se chce držet na úplné špici. Interiér už zase konečně začíná vypadat jako auto a ne kreace šíleného architekta. Ale nemůžu nevidět svaté nadšení autora článku. Je prostě vidět, že BMW je jeho krevní skupina a dokáže mu lecos odpustit. Ono se i na nové trojce pár negativ časem projeví dokonalé auto ještě nidko nepostavil a hned tak nepostaví. Ani bájná stará trojka nebyla bez chyb a např. ročníky před 2001 byly vyloženě předražené pekáče. Takže pár důvodů proč ano a proč ne novou trojku. Prosím, příznivci BMW nekamenujte mně.
ANO
velmi povedený, agresivní, přitom ne vulgární design
solidní interiér (konečně!!!!)
jako vždy super podvozek a jízdní vlastnosti
NE
Primárně auto určené pro rychlou jízdu v civilizovaných zemích, kde mají silnice, a ne tankodromy a kde se ve stoupání navzájem nepředjíždí kamióny. Kde u nás je možné si trojku aspoň trochu vychutnat? K čemu auto za 1,5 mega, když si řidič právě těch drahých hraček moc neužije.
Velký (pro BMW typický) pokles hodnoty po prvních dvou letech provozu.
 
 
 

Tom
15. dubna • 16:57

Pokles ceny po 2 letech je v SRN u BMW 30% a je to mene, nez u jinych znacek (proto operativni leasing stoji stejne, jako na "mene znackova" auta). Taktez i pojistka je mnohdy nizsi, nez u jinych znacek. Je to dano celou radou parametru, ale vse dohromady, za stejnou cenu leasingu BMW muzete mit o docale obycejne auto, coz ale v CR neplati ...

PM
14. dubna • 19:29



Jenom poznámka to jesný ten pokles ceny protože už i v testech se BMW se píše, že přední nápravy se často mění po 30.000,- Km  - prý je to u BMW normální  (jeto v záruce  ale co pak ????) no jo  to IMAGE

Lukke
15. dubna • 0:17

Co je to za blbost, že se mění po 30 tisících? Mám auto 2 roky, najeto 90 tisíc a kromě oleje, filtrů a destiček jsem neměnil nic... Záleží jak se k autu chováte, známý má najeto 260 tisíc a neměnil také prakticky nic.

lukas
15. dubna • 18:57

je pravda, že kolem 60tis lidi dělaj přední ramena(čepy KO), ale sou tolidé kteří z 80% jezdí po Praze

Libor
15. dubna • 14:24



Tohle můžu podepsat, najezdil sem kdysi s A6 skoro 150 tisíc a to auto kromě běžné údržby naprosto nic nepotřebovalo. Moc rád na něj vzpomínám.

čtenář
14. dubna • 11:22

Díky za detailní test a dobře napsaný článek. Vaše postřehy ohledně nové 3 jsou velmi shodné např. s testem nové 320 d, který je tento týden v časopisu CarAuto (bývalý AutoCar).
Chci se zeptat - jsou nějaké informace ohledně 330d  (tech.parametry?, má být udajně někdy na podzim?), resp. 335d, popř. 330ti  (turbo 330i)???

Dr1v3r
14. dubna • 14:20

335d má bejt, ale nevim kdy. o 33Oti jsem neslyšel, ale jestli bude, tak to bude pořádný žihadlo. Jel sem ve 330i (E90) a uz i to tahne jak prase! A kdyz tam bude jeste turbo... jéé

Merlin
14. dubna • 10:59

p.Jando, ak nam uz chcete predvadzat sportovu jazdu tak sa to aspon naucte. To video je strasne v zakrutach nevyhladavate apex, auto neovladate plynom. Cele je to len o nedotacavosti, ak to lepsie neviete tak si dajte tocit videa niekomu inemu.

pjanda
14. dubna • 12:05

Pochopte prosim, ze nejde o sportovni jizdu, ani tak neni nikde prezentovana. Jde pouze o ostrejsi prujezdy majici za cil ukazat moznosti vozu blize nez bezne jezdeni. Apex za danych okolnosti pochopitelne nebylo mozne sledovat, protoze bylo nutne na vjezdu i na vyjezdu prizpusobit jizdu tomu, ze mi patri pouze pravy pruh silnice, a proto jej pouze v ramci naznacuji. Jinak to neni o nedotacivosti, mam rad cistou jizdu a i z prujezdu je podle meho soudu patrne, ze nejsou nedotacive, ale laviruji na hranici mezi pretacivosti a nedotacivosti. Zadokolku je treba ridit predevsim plynem, ale s jeho pomoci hledam pouze neutralitu, nikoli pretacivost. Ta je pro me pouze efektni, nikoli efektivni. Samozrejme neni problem vykrouzit zatacku efektnejsi zpusobem treba i jen v lehke pretacivosti jako treba ve videu BMW 116i (zde jde naopak pouze o efekt, nikoli o rychly prujezd), ja ovsem takovou jizdu nepovazuji za efektivni a predevsim nehodnou pomerne velkeho trojkoveho sedanu...

Zigi
14. dubna • 15:18

Asi jsem velka lama ale co je APEX? Diky za vysvetleni

pjanda
14. dubna • 15:27

Kolega ma na mysli dodrzovani idealni linie. Jde o termin myslim puvodne z astronomie, bod smerovani zeme pri obehu slunce.

Merlin
14. dubna • 13:19

Trochu som to hodnotenie prehnal, ale ja mam rad skor efektnu jazdu. Mam rad jazdu "dvermi napred" a to aj na prednokolkach. Uznavam ze tento sposob je pomalsi, ale postkytuje pre mna viac zabavy. Nerozumiem je preco si nezaplatite hodinku sa Sosnovej a tam netocite video, bude to efektnejsie a rozhodne bezpecnejsie.

Synek
14. dubna • 13:26

A ty jim to zaplatis?

Merlin
14. dubna • 13:51

Asfaltovy okruh stoji 600,-kč s DHP na hodinu

Vinnie
14. dubna • 11:25

Ty jsi taky kus Na videu je videt, ze to je toceny v provozu, takze nemuzes cekat, ze nekdo pojede jako na okruhu! Navic pan Janda rikal, ze to neni zadna hrana, jen naznaky sportu.Ja myslim, ze z videa je jasne videt ridicova zkusenost se zadokolkami a naopak si kroti v zatacce nedotacivost praci s plynem. Jak jsi prisel na to co rikas? Natoc nam ty takovy video s dvousetkonovym autem a uvidime rozdily, ty prujezdy rychlyma zatackama jsou famozni, do posledni chvile pod plynem, pak rychly brzdeni a nadlehceni zadku, ostre plynule zatoceni s lehce se smykajici zadi. Rychlost odhaduju tak na 150. Naprosto dokonaly. Mam uz na BMW neco odjezdeny a tohle si v takovy rychlosti netroufnu. Ukecanejch machru se najde, predved se, pri necem takovym by sis podle me akorat prodelal kalhoty

.matuS
14. dubna • 2:55

tiez sa mi zda, ze keby vo viacerych zatackach isiel niekto oproti na motorke, tak sa to skonci koliziou.

bacha na to!

P3k
13. dubna • 20:31

Poznal jsem na tech fotkach dobre vltavske nabrezi v CB a na videu (kuzelky) takovou tu skoro opustenou cestu za zeleznicnim prejezdem mezi Hrdejovicema a Budejcema?

pjanda
13. dubna • 22:01

Trochu mateme telem, takze uhadnout vsechna mista neni snadne  Vltavske nabrezi jste poznal presne, tam ale byly focene pouze fotky s obema poslednimi generacemi. Zbytek fotek je z Brna a z Prahy, video z okoli Brna. Pak se v tom vyznejte

P3k
14. dubna • 9:13

Mne trkla budejovicka RZ te E46ky, nabrezi jsem tam poznal celkem bezpecne. Ty kuzelky jsem tipoval. Skoda, ze jsem zrovna nebyl pobliz, kdyz jste to fotili, asi bych neodolal a sel se drze podivat . BMW jsou moje krevni skupina. Bohuzel uz ne financni. Takze je vlastne dobre dobre, ze jsem to nevidel, pak by muj milovanej Megane u mne asi klesnul v cene .

luckhash
13. dubna • 19:32

Myslim ze si pockam na AR 159....za min penez budu mit nadupanejsi a nesrovnatelně hezci a stylovější autičko. Sem zvejdavej na prvni srovnani..Myslim ze asi jedna zmala konkurenci pro tohle BMW. Nevim no, m

luckhash
13. dubna • 19:32

Myslim ze si pockam na AR 159....za min penez budu mit nadupanejsi a nesrovnatelně hezci a stylovější autičko. Sem zvejdavej na prvni srovnani..Myslim ze asi jedna zmala konkurenci pro tohle BMW. Nevim

luckhash
13. dubna • 19:32

Myslim ze si pockam na AR 159....za min penez budu mit nadupanejsi a nesrovnatelně hezci a stylovější autičko. Sem zvejdavej na prvni srovnani..Myslim ze asi jedna zmala konkurenci pro tohle BMW.

PM
14. dubna • 19:21



Joj souhlas a navíc Q4 !!!!!

Pete
15. dubna • 12:22

A co jako? BMW 3 bude samozřejmě mít i xDrive. To je 4x4 se zachováním vlastnosti zadokolky. Daleko lepší řešení.

Vita
14. dubna • 1:15

AR konkurence pro BMW. Nevidím důvod proč ba se měli Íčka v další generaci zlepšit.

puck
13. dubna • 19:03

za tu cenu je 2x vytunena ochavka TDI + aj chipnutim na vykon

a
14. dubna • 17:48

alebo 2 miliony rozkov v tescu

Dr1v3r
14. dubna • 14:12

Jo stejne tak jako se za tu cenu da koupit malej dum nebo treba 5 novejch toyot yaris nebo fabii! Ale neda se to srovnavat. Je to proste BMW

Petr Broža
13. dubna • 20:10

STANÍK
13. dubna • 18:02

Chtěl bych autorovi poděkovat za opravdu profesionálně napsanou recenzi a za poučení o tom, že existuje i nějaký mezistupeň mezi normálním tempomatem a tempomatem aktivním... Do BMW jsem fanoušek a sám jedno užívám, ale tuto skutečnost jsem doopravdy nevěděl. děkuji

Dusan
13. dubna • 17:51

Zaujalo mne: "standardní sedadla jsou pohodlná, stejně jako u předchozí generace". Mne standardni sedacky predchozi generace prisly jako naprosto zoufale az nepouzitelne. Osobne je povazuji za nejvetsi slabost vozu. Jestli se v dalsi generaci nezmenily a stale nemaji vubec zadne bocni vedeni a navic jsou zoufale uzke v ramenou, tak to se BMW moc nevytahlo.

PM
14. dubna • 19:15



Výborný postřeh !!!!
U BMW jsem  se byl podívat na 3 jako jeden z prvních  a dealer se na mě díval jako na debila, když jsem se se ho ptal kdo si to auto bude kupovat (který zakomplexovaný mladík ) ?? možná někdo s velkou skoliÓzou standartní sedačky jsou horší než u starší 3 a sportovní jsou na mě moc sportovní - nedokážuto ocenit když mě něco tlačí do ledvin nové BMW 3 je dobře udělaná MARKETINGOVÁ BUBLINA to si myslím já teda. JO a vnitřní prostor je pro číňany já mám 187 a nic moc  tak to je vše  dík

Vita
24. dubna • 0:19

V čem jezdíš?

pjanda
13. dubna • 22:09

Standardni sedacky jsou dobre, jejich vyplne ani tvrde ani mekke, neunavuji a cestuje se v nich pohodle. S kozenym calounenim jde opravdu o pohodovou volbu, ve svem BMW mam tytez a po strance komfortu jizdy jsem s nimi spokojen. Jedinym jejich velkym problemem je mizerne bocni vedeni v oblasti stehen. Jinak jsou dimenzovane solidne, zadna kresla, ale i pro mou postavu jsou dostatecne dlouha i siroka. Samozrejme je otazka, jestli by standardni sedadla nemohla byt vice kompromisni a nabidnout vice bocniho vedeni. BMW se ale vydalo cestou Pohoda v zakladu, sport za priplatek a nedela kompromisy. Nevim, jestli je to hodno kritiky, pokud preferujete sportovni jizdu, berte sportovni sedacky, jsou skvele, pro pohodu jsou ale hodne profilovane a na klidne a pohodove jezdeni zbytecne svazujici...

timmy
13. dubna • 15:48

"necítím velkou motivaci vyměnit svůj dosavadní vůz za nový " - skoda, hned by som si tu vašu "ojetinu" od Vás kúpil...

Krull
13. dubna • 14:07

V té barvě a s 17" kolama se mi to moc líbí, na původních fotkách jsem tomu moc na chuť nepřišel. A mít za 990 tisíc 220 koní od BMW není vůbec špatný  Kam se na to hrabou Mondea ST a podobný.

ddx
13. dubna • 14:49

Hm, akorat se srovnatelnou vybavou bude BMW stat 1,6M zatimco Mondeo ST ma prakticky vsechno v zakladu  Musim rict, ze bych mel radsi doma BMW, ale vzhledem k tomu, ze bych mel prachy tak na tu zakladni vybavu, tak budu muset zustat u neceho jako je to Mondeo.

Krull
13. dubna • 14:51

Jo, to je blbý, ale zase rozdíl v jízdě mezi BMW a Mondeem bude propastný. Za ty prachy to stojí.

petr
13. dubna • 18:32

nebud snob!!!,AZ BMW udela kvalitni pdvozek s prednim pohonem tak se potom muzem dal bavit kdo umi lepsi podvozky!!!!
srovnavate jako mali deti,jabka s hruskama.

jenyk
14. dubna • 13:22

proč by měli dělat předohrab,když bavoři se kupují kvůli zadnímu náhonu????

Petr Broža
13. dubna • 20:09

Proč by někdo, kdo preferuje BMW, musel hned být snob?

Taranakki
13. dubna • 15:09

A to jako v cem "propastný"? Jak tohle nekdo muze jen tak strelit od boku nechapu. Mondeo ST ma taky bezvadnej podvozek a navic silnejsi motor, klidne muze byt za urcitych okolnosti i rychlejsi nez bavor a nez tohle BMW s automatem urcite.

Dusan
13. dubna • 17:54

To Mondeo zvlaste zapocitame-li dosazitelnou slevu (ktera u nove trojky bude tak rok nulova) nabizi urcite za stejne penize vice muziky. Samozrejme spickove vybavena trojka bude nekde jinde, ale to i cenove. Pro lidi, kteri radi jezdi ostre je myslim STckove Mondeo velmi zajimavou volbou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vita
14. dubna • 1:10

Tak si kup Mondeo a za rok ho za 1/2 neprodáš. A sleva u nové 3er je součástí toho co si holt projde kupec nové 3er. U Fordu tě možná dealer pozdraví !

petr
13. dubna • 18:27

ST 220 bude nato ze to je predohrab podvozkem hodnotnejsi auto,na nejakou prevybavenou 3 sahnou "jini" lide ktreri Mondeo stejne nedokazi ocenit/a jeho podvozek.
Tak ze mi to srovnani pride hodne scestne:))

doubt
14. dubna • 23:29

Hoši hoši ... minulý týden jsem jel v novém BMW 320d, a nějaký běžný konzum, jako je Mondeo nebo i ta moje Mazda (jakkoli jsou obě v nadprůměru a rozhodně lepší než Passat B6), se může jít bodnout. Fakt klobouk dolů. Příště si za stejně prachy radši koupím mírně jeté BMW.

PS: Samozřejmě jsem v ST220 nejel, ale někde jsem četl, že je to jen takový dálniční rychlík a na dravou jízdu se moc nehodí. Každopádně to BMW byla prachobyčejná sériová 320d, a přesto to bylo něco.

Jirka
15. dubna • 9:32

Nezlob se na mne - ale ja podobna hodnoceni nemam prilis v lasce. Auta jsou muj velikansky konicek - spise "srdecni" zalezitost ..
Ve vsech modelech ktere si uvedl jsem jel - u kazdeho vozu jsem zkousel nekolik motorizaci - Konkretne v zminem ST220 mam najeto cca 2300 km - Mazda 626 (ktera mne popravde prilis neoslovila) cca 1400 km a v Passatu V6 jsem najel cca 70.000 km.
Tak striktni hodnoceni jako ty bych si ale nedovolil ...
Vezmi si to auto, projed se s nim, vyzkousej ruzne motorizace. Teprve potom si s velkym zajmem vyslechnu tvuj nazor - ale "vyctene" poznatky - na tech se stavet opravdu neda

doubt
15. dubna • 10:17

Jak už jsem psal, jel jsem ve všech zmíněných autech, kromě ST220. Dávám přednost osobní zkušenosti, až pak to doplňuju tím, co si kde přečtu. Jinak s tím vztahem k autům jsme na tom asi stejně. Takže znovu:

Obyčejné Mondeo (jel jsem 2.0 16V) je na úrovni Mazdy 6, jen má líp odhlučněný podvozek a motor. Passat je komfortnější, ale je nutné projíždět zatáčky o něco pomaleji (konkrétní zkušenost mám s 2.5TDI). Co si mám myslet o Mazdě 626 nevím, jel jsem v ní jen párkrát, a žádnou hranu. Jako odborník snad ale víš, že Mazda 6 nemá s 626 společný ani jeden šroubek. V BMW 320d E90 jsem jel jen pár kilometrů (a navíc jsem neřídil) a podvozkově je to o třídu výš než tohle všechno - asi je to tím zadním náhonem nebo co, ale co se s tím autem dá dělat, to je neuvěřitelné. Nerad chválím jiné auta, ale v tomhle případě musím :)

Jirka
15. dubna • 11:31

 Jop - vim jak to myslis. Rozhodne se nepasuju na zadneho odbornika - to ani nahodou - jen mi vadi srovnavani podle "papirovych recenzi" - vsak sam vis jak se casto propastne lisi realita od "papirove fikce". Za tech 20 let co jezdim jsem najezdil opravdu hodne kilometru a zkousel nezcislne automobilu ...  Mazda 6 (se 626 jsem najel o moc vice km - 6 jenom velice malo - myslim jedna Praha - Jihlava  a zpet )- jak rikam neni blizka memu srdci (kdyz si ji kolega koupil a privezl mi ji ukazat - moje prvni reakce byla - moc hezky design, ale uvnitr jsem se necitil tak uplne jako doma - jizdni vlastnosti bych oznacil za prumerne az lehce nadprumerne - IMHO maji ale pomerne daleko k dravemu vyrazu auta)
 Mondeo ST220 neni vubec "zle" auto - podvozek je velice dobre provedeny a snese i "hrubsi" zachazeni - jako nejblizsi srovnani bych si asi vybral Vectru GTS s V6 - ze ktere jsem mel ale subjektivne lepsi pocit (az na tu PRISERNOU spotrebu).
 Passata V6 jsem mel v provedeni 4x4 Torsen - tzn. najezdy do zatacek byl "pocitove" jistejsi nez s predokolkou - tzn. v tomto ohledu bych asi zvolil Passata (i kdyz zde hodne zalezi na subjektivnim nazoru a volbe kazdeho ridice). S timhle vozem jsem jezdil skoro cely rok a zazil vsechny povetrnostni podminky - ano - jeho charakteristika ma asi nejblize "dalnicnim lodim" a do sportu ma daleko, ale bylo to opravdu vyborne auto, ktere mne nikdy nezklamalo - proto jsem take odmitnul tak striktni hodnoceni.
 A co se tyka BMW a tvych pocitu .. nebyl to prave zadni nahon automobilu, ktery te (samozrejme v kombinaci se skvelym podvozkem BMW a jeho jizdnimy vlastnostmi) tolik oslovil ? Prece jen predokolka (4x4) se oproti zadokolkam chova zcela jinak ..

doubt
15. dubna • 12:12

No jo, už jsem psal, že je to asi tím zadním náhonem ... každopádně výsledek je úžasný. Jinak s těmi "průměrnými" jízdními vlastnostmi Mazdy 6 musím nesouhlasit. Je sice možná podprůměrně komfortní, ale řízení je velmi komunikativní a okresky se s ní smaží jedna radost. Ostatně, přečti si jakýkoliv test, i zahraniční ... v tomhle se dost shodují, a všechny magazíny snad uplacené nejsou, takže si dovolím odkázat i na papír :)

Pete
13. dubna • 14:01

Co myslíte, že je lepší auto pro zábavu, 1er nebo 3er? Co se líp řídí?

pjanda
13. dubna • 14:14

Zde vse jasne hovori pro jednicku. I kdyz je nova trojka zabavnejsi nez stara, porad je to velky rozdil. Tomuto problemu jsem se pomerne obsirne venoval v testu BMW 116i, muzete si jej precist na http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?PG=1&ARI=5084, kapitola cislo ctyri

Tom
13. dubna • 13:54

To Pavel Jand: chtel jsem se zeptat, kolik melo auto na tachometru najeto. Z osobni zkusenosti ze dvou E46 vim, ze benzin jede a "zere" jak ma az po min. 10kkm a diesel az po 20-30kkm.

pjanda
13. dubna • 14:06

3 tisice km, coz je dle mych zkusenosti z E46 hranice, za kterou se jiz nic zasadne nemeni. Je to samozrejme kus od kusu, ale ma nova auta z poslednich let mela motory v plne kondici jiz cca po dvou tisicich km.

Dr1v3r
13. dubna • 13:47

No lidi z AR asi ridit umi, kdyz porad necim jezdi. Jsou lidi, ktery jezdej daleko vic nebezpecneji. Ale je fakt ze v tech zatackach nekoho potkat, tak je to celkem o drzku. Ale spis o drzku toho druhyho, kterej by nejel v novym naslaplym BMW.

Jinak to auto je totalne super az na cenu, o ktery jsem si teda nemyslel, ze bude na radu 3 tak vysoka. Ale zase ta vybava je hodne bohata. Ale takovy veci jako cteci lampicky a paket svetlo, kozeny sedadla atd, to jsou spis zbytecnosti a to osvetleni u zamku je zbytecny, kdyz novy BMW nepotrebuje k otevreni auta klicek.. A kliku snad najde kazdej i po tme..

pjanda
13. dubna • 14:38

Video vznikalo v dosti polnich podminkach, coz melo za nasledek i mirne ustupky oproti standardnimu provedeni. Ostra jizda je vzdy natacena na uzavrenych silnicich, zde je z rychlejsich prujezdu par natoceno i na bezne okresce. Verte vsak, ze nejde o nikterak hranicni jizdu, ktera by ohrozovala okoli. Jde vice o efekt nez o realnou rychlost, jizda je samozrejme prizpusobena podminkam a provadena tak, aby nemohlo dojit k necemu takovemu, co zminujete. Jsme zodpovedni lide a nase priority v teto veci nejsou rozdilne od tech Vasich.
Vasi vytce kazdopadne rozumim a nechci s ni prilis polemizovat. Z me strany mohu Vam i dalsi autorum podobnych reakci slibit, ze se budeme snazit podobny situacim vyhybat a ostrou jizdu natacet jen tam, kam patri.

Dr1v3r
13. dubna • 18:06

Me je to jasny a verim vam
Ale chapu, ze BMW svádí k ostré jízdě...

HK
13. dubna • 17:57

A tech 200 km/h je natoceno v Nemecku, ze ?

Ostatne promo video na Tatru T603 ze 60. let neni o nic vychovnejsi, rekl bych prave naopak.

Adam
13. dubna • 13:16

Test je peknej, opravdu hezky napsane

Proc ty videa natacite v provozu. Mi nerikejte, ze by byl problem najit nejaky zavreny letiste...

Adam
13. dubna • 22:47

(Příspěvek upraven)


chapu, ze se to onomu redaktorovi nelibi, ale at sam uzna, ze je to minimalne nezodpovedne a pomerne nebezpecne-rozumu na to ma dost.

byl bych rad, kdyby se tu k tomu redaktor, ktereho se to tyka, vyjadril. Pokud nechcete zde, mate moznost pres soukromou zpravu v nove garazi-uzivatel Sadam

diky


Vita
14. dubna • 1:05

Tobě přijde 240km/h nějak moc rychlé?? Možná mohli přejet zajíčka nebo ježka.

Zdenda
15. dubna • 0:48

Pokud ti neni prejetyho zajicka nebo jezka lito, jsi divnej a mozna i nemocnej. A ze si AR neni schopna na podobne testovani zaplatit hodinku na okruhu, je ubohe, vyjadruje to aroganci ridice, kteremu je jedno, jestli nekoho ohrozi nebo ne. Horsi na cele veci ale je, ze redaktori AR, kteri, at se jim to libi nebo ne, jsou v oboru preci jen autoritami, pomahaji, a to pomerne intenzivne, nastavovat spolecenske normy. Svym postojem davaji vsem najevo, ze testovani (jizda blizici se moznostem vozu) do provozu patri. Pak i ctenar, byt podvedome, vstrebava nazor, ze vlastne nedela nic spatneho, kdyz jezdi (temer) na hrane a riskuje. Proste "my borci, co umime ridit" to tak delame vsichni. Nikdo mne nepresvedci o tom, ze riskovani a zavodeni na silnici patri a ze je to kazdyho vec. Je to podle mne stejne hrdinstvi, jako zonglovat s odjistenyma granatama v davu lidi...

Vita
15. dubna • 1:20

Dobrý PR článek. Učíš psychologii?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenda
15. dubna • 15:28

Psychologii neucim, neucim ani nic jinyho, nastesti Jen chci v provozu prezit a nikdy nikomu zbytecne neublizit.

Petr Broža
13. dubna • 23:07

K tomu se již vyjádřil P. Janda na jiném místě diskuse. PS. Vulgarity sem nepatří.

ladin
13. dubna • 12:28

clanek pekny, video taky, jen se modlim abych vas pri dalsich testech nepotkal na silnici

Vita
14. dubna • 1:03

Hm tobě přijde 240km/h ryhlé a zběsilé? mě přijdou zběsilé dodávky VW TDI.

Vinnie
13. dubna • 10:24

Paradni cteni po ranu  Vim presne, co jsem potreboval, diky za nej. I za video, kdo jel? Ty rychly prujezdy jsou hodne hezky, maximalni brzdeni na posledni chvili bleskovy zalomeni, to auto uplne lita
Taky dobry komentar k automatu, myslim, ze to je presne ono. Automaty BMW jsou skvele, ale jen na pohodu. Pro ostatni je tu

Petr Broža
13. dubna • 10:45

Většinou řídil autor článku, pár okamžiků i kolega Roman Daněk (který je vidět na fotografiích).

Marek_Litzman
13. dubna • 11:32

jojo, videíčko šmakuje ;)

Pár chvil mě to připomínalo spíš starého Knight ridera, než Autorevue (berte to jako pochvalu ;)
A navíc už docela dobře chápu, proč na tátově autě, koupeném se slevou jako novinářské tak brzo odešly brzdy ;)

Vinnie
13. dubna • 10:28

Sakra  Chtel jsem rict, ze pro ostatni je tu SMG, ale to jeste nova trojka nema. Auto se mi kazdopadne hodne libi a dost o nem uvazuji. Cena za slusny model by urcite sla i do 1,1 mil a to je za novinku s takovym vykonem dobre.
Takze diky zdar do dalsi prace a co nejvice takovych testu

Milan K
13. dubna • 10:02

Recenze se moc dobre cte a nasel jsem v ni prakticky vsechno na co sem se chtel u nove trojky zeptat.
Osobně bych asi uplne nesouhlasil s hodnocenim automaticke prevodovky, ale to by bylo na hodne douhou diskuzi. Dle meho nazoru je volba automat / manual především o volbě osobních preferencí. V minulých letech (cca 6-7 let zpět) bych také nechtěl automat ani zadarmo - úplně stejně jak píšete, jenže můj názor se postupně změnil. Poté co jsem si "prošel" automaty postupně Passat V6 4x4, následně Audi A6 4x4 a Mercedes E 320 4M jsem příšerně "zlenivěl" a přiznám se že přesednutí do manželčina vozu s manuální převodovkou je pro mne dnes spíše "utrpení" - zejména v provozu ve městě v zácpách - řadit manuálně mne prostě obtěžuje. Jisté je -  a s tím bych souhlasil - že pro čistě sportovní jízdu automat vhodný není - o tom není příliš sporu ..  Jenže ... Najedu za rok cca 100.000 km - cca 60 % dalnice 40 % mesto. Jezdim tedy realtivně dost (i když mnozí najezdí samozřejmě více) - preferuji proto spíše "klidné pohodlí" automatu. Jsem přesvědčen že dlouhodobé ježdění s automatem je především o zvyku - eleminace nepříjemného zpoždění u kickdown efektu je otázkou zvyku a stylu jízdy. Nicméně pakliže by měl být volbou automat - ROZHODNĚ doporučuji volit se SILNYM motorem (IMHO je automat u vozu s motory okolo 100 koni spise utrpeni nez pohodli - automat mam osobně spojen spíše s motory V6 kolem 150 KW).  
Kdybych volil novou 3 řadu BMW, byla by to určitě benzínová 330 (opět otázka osobních preferencí) - ale počkal bych si na podzim na provedení 4x4 (model X) - opět síla zvyku. 
Je pravda že o tomto voze skutečně uvažuji - když odhlédněme od relativně malého prostoru na zadních sedadlech (tady je například třídově srovnatelný Passat skutečným šampionem) sráží mne vlastně jen cena. Podle ceníkových položek by byla "moje" 330 x s automatem za cca 1.650.000 - a to jsem oželel například Idrive, plnohodnotnou kůži atd. (základní cena je cca 1.250.000). Výsledná cifra je tedy "bavoracky" přemrštěná (o propadu ceny u tohoto automobilu za cca 2-3 roky (v mém případě najeto cca 200-300.000 km) se radši nebudeme zmiňovat).
Díky za recenzi  

Jarda
8. června • 21:09

Přesne o tomto modelu ale v třílitrovém dieselu uvažuji taky a mohu potvrdit, že min sleva by měla být pro tak drahé auto min.150 tisic Kč. Osobně mohu potvrdit a doložit nákup od oficiálního dealera v ČR auto 530d před 4 lety. Ceníková cena včetně doplňkové výbavy se šplhala k 1,9 mil a fakturovaná byla nakonec 1,5 mil. Žádný známosti ani letitý klient. Bude-li zájem, poradim jak na to - 777322501

Vita
14. dubna • 1:01

Já myslím, že 330i je opravdu žádoucí ,ale 325 mi vychází 990 + cca 60 výbava + 60 zdarma od prodejce = 1050k .Jinak se 100k km ročně bych asi benzín nechtěl.

lukas
14. dubna • 23:49

hahahaha 60tis sleva, na novnku jako je nová 3???? tady je někdo naivní, nebo navštivil dealera, kterej jede jen na "čárky" za prodany auta......

bigboy
19. dubna • 22:53

ja dostal na 320d slevu 100. tis

Vita
15. dubna • 1:17

Ne já jedu na čárky mého prodejce. Jinak 60k + 60k zdarma beru jako jistou samozřejmost při koupi dalšího nového BMW.

lukas
15. dubna • 18:55

nevěř tomu. pokud si připlatiš jen 60k za vybavu, nedostaneš z dealra vic jak 10k. vim o čem mluvim......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
doubt
18. dubna • 11:19

To myslíš jako u BMW? Obecně to totiž rozhodně neplatí. Já měl výbavu za 30k a slevu 55k. A to byl přitom tehdy úplně nový model, na který se čekalo 4-7 měsíců.

Zigi
13. dubna • 10:22

Jen co se tyce automatu a slabych motoru. Uz par let jezdims Nissan sunny 1,6 (66kW) s 4stupnovym automatem a pohoda. Rozhodne nemuzu rict ze by to auto nejelo. Samozrejme neni to zadny extra sportak. Kdyz dynamiku jizdy porovnam s Citroenem Xantii 1,8 (74kw), s kterou taky uz rok jezdim, tak nissan je zivejsi a rychlejsi.

Uz nekolikrat jsem ridil jine automaty, které mě většinou moc nenadchly. Kdyz jsem prvne zkusil automat v bmw 645 tak jsem byl uplne zaskocen. Cekal jsem rychle prerazovani, dobrou odezvu na plyn, ale nic z toho nenastalo. Po konci jizdy jsem usedl zpet do nissanu a vsechno bylo lepsi. samozrjem ze vykonem je to uplne nekde jinde, ale proste pocit z automatu jsem mel lepsi.

PM
14. dubna • 18:59



K automatu  -- mám nissan Alnera  AT st. a automat od nisssanu se opravdu povedl jak řadí a jak je rychlý. Kamarád si koupil VW passat  2.5TDI 4x4 5 AT tak jsem se těšil na jízdu sním a byl to totální propadák oproti nissanu fakt !!! nemluvě o Vectře. Ted mám 5 AT od opelu Vectra a ten je taky super. V nové A6 3.0 TDI  V6 je automat dobrý jen díky motoru protože je silný ale o kvalitě řazení ( myslím rychlosi ) se dá pochybovat , zase plynulust je v A6 výborná závěr : Atomaty se silnými motory jen od fašistů u slabších motorů automaty klidně ale jen japonce . Jo a vynechal jsem MB ten vychvalovaný 5 AT ( nyní mají 7 AT)  to můžete vychvalovat jen pokud neskusíte nic jiného. To je vše  Petr

Wq1
13. dubna • 8:38

To video se mi nepodařilo rozchodit

Petr Broža
13. dubna • 8:44

Je to obyčejný DivX (+zvuk ve formátu MP3), teď jsem přehrál všechna tři videa přímo z Exploreru.

Bob
14. dubna • 20:38

Obraz 5 vteřin, pak se obraz zastavil a jel jen zvuk.

Petr Broža
15. dubna • 8:20

Jak říkám, je to obyčejný Divx, kódováno ve verzi 5.1.

Delphin
13. dubna • 22:57

Já video shlédl se zatajeným dechem. Je to asi to nejlepší, co jste dosud publikovali a já vám za to děkuji. Opravdu skvělá práce podtržená výborným autem.

Doporučujeme

Články odjinud