BMW 320si, ostrá verze dvoulitrové trojky dostupná i u nás

Automobilka BMW finišuje s přípravami exkluzivní edice modelu 320i. BMW 320si, které již za pár týdnů zamíří k prvním zákazníkům, bude dostupné i u nás a to za cenu 980 800 Kč. Exkluzivita bude zajištěna poměrně malou sérii, která čítá pouze 2 600 kusů. Že nejde o žádné "homologační nedochůdče" svědčí následující přehled rozdílů proti standardnímu modelu 320i. Je jich poměrně dost, vůz nedostal zdaleka jen jiný motor a styling.

  • + 17 kW výkonu motoru
  • vyšší otáčky motoru, sportovnější zvuk, omezovač otáček nastaven na 7 500 ot/min
  • M Sport paket
  • 18" hliníková kola s pneu 225/40 vpředu a 255/35 vzadu
  • speciální koncovka výfuku
  • vnější zpětná zrcátka Shadowline
  • vstupní prahy s logem BMW 320Si
  • kryt motoru z karbonu
  • speciální otáčkoměr
  • snížená pohotovostní hmotnost vozu o 10 kg
  • zadní náprava, ložiska v kolech a kardan z modelu 330i
  • brzdy z modelu 325i
  • Individual barva "Carbon black" možný za příplatek.

Tip: Podrobné představení modelu BMW 320si si můžete přečíst v našem starším článku.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků