BMW 320si, ostrá verze dvoulitrové trojky dostupná i u nás

Automobilka BMW finišuje s přípravami exkluzivní edice modelu 320i. BMW 320si, které již za pár týdnů zamíří k prvním zákazníkům, bude dostupné i u nás a to za cenu 980 800 Kč. Exkluzivita bude zajištěna poměrně malou sérii, která čítá pouze 2 600 kusů. Že nejde o žádné "homologační nedochůdče" svědčí následující přehled rozdílů proti standardnímu modelu 320i. Je jich poměrně dost, vůz nedostal zdaleka jen jiný motor a styling.

  • + 17 kW výkonu motoru
  • vyšší otáčky motoru, sportovnější zvuk, omezovač otáček nastaven na 7 500 ot/min
  • M Sport paket
  • 18" hliníková kola s pneu 225/40 vpředu a 255/35 vzadu
  • speciální koncovka výfuku
  • vnější zpětná zrcátka Shadowline
  • vstupní prahy s logem BMW 320Si
  • kryt motoru z karbonu
  • speciální otáčkoměr
  • snížená pohotovostní hmotnost vozu o 10 kg
  • zadní náprava, ložiska v kolech a kardan z modelu 330i
  • brzdy z modelu 325i
  • Individual barva "Carbon black" možný za příplatek.

Tip: Podrobné představení modelu BMW 320si si můžete přečíst v našem starším článku.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků