Nic extra ale ani ziadna "uchylarna" ako niekto spomenul. 127 kW nie je bomba ale na atmosfericky dvojliter slusne, auto bude s tym motorom dost lahke. Kupi si ho mozno niekto taky, co v zasade nechce diesel ale chce benzin tocit cez 7000 a zaroven neplatit spotrebu 6-valca a este si uzivat vyladeny podvozok v zatackach. Akurat 18" ten motor zbytocne zatazuju, stacili by 225/45R17 vpredu aj vzadu...
je to fakt slabota. je zajímavé, že octávka rS když má 200 koní tak je pro půlku lidí sračka atd a bylo by tu hned 150 příspěvků o tom, že je to blbá octávka, slabej motor, jak to bavor udělá, že je za stejnou cenu a lepší atd.. a ejhle. máme tu bavora, o čtvrt mega dražšího než octávka... prý závodní edice.... hmmm se 127 kw na těžké auto - to mně připadá jak zcela minimální motorizace (pro rejpaly - jezdil jsem den s 320d a jelo to subjektivně pomaleji (menší pocit ze zrychlení), objektivně stejně rychle jako fabia RS.
ja bych si nedovolil srovnavat bmw se skodovkou, co se tyce jizdnich vlastnosti. protoze o tom nemuze nikdo pochybovat ze na tom bavor bude lip. a co se tyco toho proc bmw udelalo tenhle model. je to prece vysvetleny ve clanku. kuli stejny veci jako vznikla fabia rs, proste proto aby se bmw mohlo ucastnit WTCC.
Samozrejme, ze mas mensi pocit ze zrychleni Fabie RS. Ve Fabii je totiz i jizda 150 km/hod rychlosti adrenalinovym sportem srovnatelnym s jizdou jinymi auty pri rychlosti o sto kilometru vyssi. Jinak mluvime-li o objektivne stejne rychlosti tak Fabia RS: 0-100 9.5s, maximalni rychlost 206km/hod a BMW 320d 0-100 8.3s a maximalka 225km/hod. To jsou skutecne "objektivne stejne" rychlosti jako svina.
A jinak jsi se taky stihnul koukat kolem ???? Co na tobě zanechal interier a celková image auta?? Aaaaaaaaaaa Ty jsi asi na vycházce z pavilonu A11 ? Co. Retardo .
Mas pravdu len subjektivne.BMW 320d nema totiz taky kopanec ako RSska.Ale narozdiel od nej taha skoro do 4500ot. A nie ako vsetky TDicka.Mohutny zatah od zhruba 2000 a v 3500 ako keby som dal nohu dole s plynu.Cize vyuzitelne spekrtum otacok motora pri dynamickej jazde je 1500.To BMW je trochu ina kava.A to este nehovorim o chrochtaniu.
Ten vykon ma byt jako neco extra? Sorry, 2.0/127 kW bych cekal jako uzasnou bombu od Dacie, ale ne od BMW... Nevim, co na tom aute bude zajimaveho, je to spis tuzing, nez tuning. 325i stoji jen o 22k vic a sice nedostanu 18" kola, ale dostanu 6 valcu a 33 kW navrch. Na co ma "si" 255/35/18 vzadu fakt netusim, kvuli extremnimu vykonu motoru to ale urcite nebude... Nepochybuju ovsem, ze jako kazda jina uchylarna, i tohle si sve kupce najde. Dobre jim tak.
Ten vykon je myslim dost extra ve spojeni s lehkym autem, kratkou prevodovkou a ostryma kotoucema. 127kw neni na 2L vubec malo a bez preplnovani uz to o moc vic lepsi byt ani nemuze. Nesedel sem v tom a neridil, takze nevim, ale podle me na pekne klikate ceste da na prdel nejednomu silnejsimu bouraku. A ty 255 gumy budou hlavne proto at to dobre taha ze zatacek.
"Lehke auto"? Hmm, nevim, nerekl bych, ze to bude nejak extra lehke, 320i ma 1360-1390 kg a tohle o moc lehci urcite nebude (nehlede na kola, kde je kazdy kg navic znat mnohem vic). "127 kw neni na 2L vubec malo a bez preplnovani uz to o moc vic lepsi byt ani nemuze."Tak tohle je vazne dobra hlaska, Civic Type-R mel 147 kW, Integra Type-R ma 162 kW a S2000 ma 176 kW. Hmm, to mi neprijde jako potvrzeni tveho nazoru, spise jako jeho vyvraceni (nejen, ze to lepsi byt muze, ale ono to lepsi JE - a o dost).
Som cakal kedy sa ozve niekto od hondy... Takze ide o to ze porovnavas dve rozne veci. Tie dvojlitre u Hondy boli odzaciatku stavane na vysoke otacky (= vysoky vykon) zatial co ten motor v BMW je len mierne vytocenejsi zakladny 2-liter, ktory nebol stavany na vysoke otacky ale na plynulost a vyvazenost priebehov. Preto aj ma Valvetronic, ktoy nie je stavany na vysoke otacky (preto ho ani nemaju M verzie (zatial)).
Me je uplne jedno, na co to bylo/nebylo staveny. Tady to ma byt sportovni verze, ktera cenou atakuje 325i a ja jen reagoval na zminku, ze vic nez 127 kW z dvoulitru snad ani nejde. Jaky je puvodni motor je v teto souvislosti zcela irelevantni. Proste to jde.
Tohle mi pripomina moje kdysi davno vlastnene BMW 318is (E30). Taky M-Technic paket, motor 100 KW, tvrdsi podvozek, zadni naprava z 325... Jo to bylo tenkrat auticko.... Ani na svou dobu to nemelo nic extra parametry, ale bylo to idealne naladeny auto na sportovni svezeni - oproti tehdejsi bezne 318i.
predosla trojka bola imho podstatne krajsia. Osobne sa mi tato ale vobec nepaci. Okrem kolies teda...
tak s temi svetly naprosto souhlasim :) treba pujdou objednat :D
hm, dobrý. Hned bych bral radši tohle než 320d v základní výbavě...
mohli dat aj na tu civilnu verziu take zadne svetla ako na tu zavodnu.. ale aj tak je to parada :)
pardonhttp://sweb.cz/powerofnightmares/
BMW neustále dokazuje, že je bezkonkurenční...Poslední dobou si u Mercedesu, Audi, ... musí rvát vlasy, když vidí jak jim BMW ve všech ohledech utíká...
nadherne kolesa, nadherna farba... skratka jedna velka nadhera :)
dejte tam 330 a jedno si objednam :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.