BMW 320i: černý žralok (megatest)

mike  |  22. 03. 2004 00:45

Jo jo sportovni volant, saltpaka, interier je gut, ja mam navic jeste exterier M paket nebo jak tomu rikaji. Autu to prida na vzheldu i kdyz je to diesel 530d (predcozi generace). Natoceni stredove konzole k ridici je prima vec, clovek se nemusi tak natahovat, jak pisete je skoda ze u novych se tento prvek jiz nevyskytuje. Btw. spojka - to je o zvyku, neda se to povazovat za vadu (vyhradu). Je to skoro u vsech BMW



Odpovědět  |   | 
aquila  |  22. 03. 2004 01:14

no si ma tesne predbehol sa plne stotoznujem

navyse kratke sprevodovanie praveze dava (subjektivne) sportovejsi raz jazdy spolu s kratkym a presnym radenim. interier je pekny a klasicky

a najma zadne svetla su stale klasicke bavoracke .. trojkovy rad je mimo 6tky jediny ktory sa mi paci

inak tie male kapsy v kufri sluzia na olovene vrecka, ktore sa tam davaju v zime resp v stazenych podmienkach a podstatne zlepsuju jazdne vlastnosti. negativum je kusok vyssia spotreba (logicky)

inak podobne miesto na olovene vrecka maju aj mercedesy a zrejme vsetky auta s motorom vpredu a nahonom vzadu

Odpovědět  |   | 
martin  |  22. 03. 2004 01:05

Zpočátku jsem jeho tloušťku nenesl právě libě, po dvou dnech jsem si ale zvyknul a nakonec jsem byl rád, že držím v ruce „něco pořádného“.

pan Broza, ze vy pisete aj poviedky do erotickych casopisov ?

 

Odpovědět  |   | 
kiwi  |  22. 03. 2004 13:37

Jiste, ze pan Broza pise i eroticke povidky!  A to pod pseudonymem SEXYTOM

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  22. 03. 2004 20:28

Tak a je to tady. Byl jsem odhalen. Vidím, že musím s pravdou ven...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 03. 2004 07:09

Máte někdo zkušenosti s 318i? 320i je moc drahý, a já bych radši benzín než naftu. Jak to jede?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  22. 03. 2004 08:47

318i bych nebral, to bych volil 320d, 318i neni špatný, ale k charakteru auta se moc nehodí tolik jak šestiválec, popřípadě 320d.......radši se koukněte po předváděcí 320d za stejný prachy jako nová 318i

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 03. 2004 10:40

318i nebrat, to tě pak bude dostávat kdejaká pitomá fabia RS a to tě bude štvát :)

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  22. 03. 2004 11:01

Pokud si nekdo nechce kupovat jeste jedno auto na zimu (treba X3/X5), tak radeji 330xd...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 03. 2004 16:33

No jo, ale za ty love?

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  22. 03. 2004 18:40

No jo, ale vsechny dobry auta jsou drahy jako prase. A vlastne i ty spatny )

Kdyz si vezmes, kolik stoji pitomej Leon 4x4 (benzin 2.8 V6, nebo TDI 110kW), tak uz se cena BMW 330xd az tak vysoka nezda )

Ono moc ctyrkolek se slusnym vykonem za malo penez neni. Ani od Subaru, ani od Audi, ani od BMW, proste od nikoho. Ani S60R neni zadarmo

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 00:00

Mam 320d. Nejlepsi je spotreba, pod 6,5 bez problemu. Sef ma 325i a benzin je proste benzin, i kdyz malinko vic bere. No, Octavkari ted asi budou zavidet - dlouhodoby prumer 9,7. Jo, a sidlime v Mnichove, takze po dalnici 200 je kazdodenni bezna rychlost, trakze ty spotreby jsou primo suprove !!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 03. 2004 07:11

Našel jsem v garáži zajímavou diskusi na téma BMW 3.

Odpovědět  |   | 
LK  |  22. 03. 2004 15:05

Docela nechápu ono rozplývání se nad paketem zdarma, díky kterému má auto za milion i zadní okna v elektrice. Není super, že má zadarmo i otevírání haubny nebo brzdová světla? Takové věci, jak automatická klimačka, el. výbava (okna + zrcátka, nikoliv nutně i sedačky) by přece u milionového auta měly být úplná samozřejmost.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  22. 03. 2004 16:30

Automatická klima je u 320i zdarma i mimo paket, čtyřválce však mají jen klimu mechanickou.

Odpovědět  |   | 
ace3  |  22. 03. 2004 16:59

To celkem chapu, ctyrvalec proste tu automatickou neutahne..

Odpovědět  |   | 
LK  |  22. 03. 2004 17:07

.... zasmál se Fantomas a odjel ve Fabii 1.2HTP s automatickou klimačkou
Nehledě na to, že naopak mechanická klimačka je náročnější na motor než automatická

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  22. 03. 2004 19:35

nie som si isty, ci je narocnejsia mechanicka klima ako automaticka. Kompresor predsa bezi rovnako - akurat u automatickej ti elektronicky reguluje smer a silu ofukovania, u mechanickej si to musis urobit sam. Ale na kompresor to predsa nema vplyv, alebo ano?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 03. 2004 20:27

Mám pocit, že automatická reguluje i sílu chlazení, zatímco manuální běží furt na plný koule a míchá studený vzduch s teplým zvenku.

Odpovědět  |   | 
LK  |  23. 03. 2004 08:58

Tak tak.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 00:19

.... a jeste se meri slunecni svit a okolni teplota ....

Odpovědět  |   | 
arbacher  |  22. 03. 2004 18:05

Nádherná kára.Takhle si představuju něco,když se vysloví jméno BMW.Už šetřím

Odpovědět  |   | 
Radek  |  22. 03. 2004 19:12

Tak tomu já říkám pan AUŤÁK.

Opravdu moc krásný a dospělý auto, škoda že ta Sazka na mě při tom losování nemyslí, hned bych si šel pro něj
ale vzal bych rovnou 4x4 abych mohl jezdit i v zimě.

Toť vše, mějte se.

Odpovědět  |   | 
Hoj  |  22. 03. 2004 20:00

Jo je to fakt prima auto. Mel jsem moznost svezt se v 330D (starsi motorizace - asi 135KW) a neni v tom aute poznat, ze to ma naftak, lita to jako krava. Jeste by to mohlo bejt trochu levnejsi, ale holt za kvalitu se plati...

Odpovědět  |   | 
Bigpoint  |  22. 03. 2004 20:31

V clanku me jen vemi prekvapila, zminka, ze na suchu ABS nikdy neseplo diky velmi dobrym pneu. Nechapu to, preci kdyz dupnu na suchu na brzdy tak at mam gumy jake chci, proste se kola zablokuji a auto jede rovne. Tedy pokud brzdy trochu za neco stoji a dokazi zablokovat kola, ale to slo i na zigulu, kterym jsem jezdil, tak u BMW by to asi mohlo take jit. Cili me to pak prijde bud jako ze BMW ma brzdy k nicemu nebo nesepne ABS a jedu rovne, coz by take nebylo to prave. Bigpoint

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 03. 2004 20:37

To rozhodně není pravda, dobré gumy nepůjdou do smyku ani při prudkém brzdění. Když máš šunty, je jasný, že ztratí brzo trakci  Takže právě to popsané chování je super.

Odpovědět  |   | 
Bigpoint  |  22. 03. 2004 21:55

Nepujdou do smyku?oo Cili kdyz budu mit tedy "dobre" gumy a dupnu na to treba ve 100km/h, tak budu hned stat? Proste kola se prestanou tocit, treni se silnici bude maximalni mozne a auto ve zlomku vteriny zastavi? Tak do toho bych nesednul, to bych se pak rozpleskl diky strvacnosti o volant a palubku. Ono z teto rychlosti bez smyku zastavit na treba 1cm, to bych nechtel zazit. Proste at jsou gumy jaky chteji do smyku vzdy pujdou, kdyz na to dupnu a nezapne se ABS!!
postamble();

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 03. 2004 22:10

To si asi neseděl v autě s dobrýma brzdama. Když jsou dobré gumy, neztratí trakci a nezapne se ABS. Když máš gumy šunky, začnou prokluzovat a bez ABS jdeš do smyku, pokud máš ABS, začne pracovat ABS. Možná jezdíš jenom busem a auto jsi nikdy neřídil.

PS. Podle tebe by musely být silnice plné smykujících aut.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  22. 03. 2004 23:44

Nevim jak Vy, ale odzkousel jsem Volvo V70 s pneu Michelin Pilot Sport 275/40 R17 (cena jedne pneu cca 7000 Kc) a kdyz jsem to ve 140 km/h na zcela suche silnici (teplota vzduchu asi kolem +20) zaslapl, tak se kourilo od pneumatik a ABS bouchalo jako dive. Do smyku to tedy jednoznacne slo, avsak ABS brzdy odlehcovalo.

Tu samou zkusenost mam s Octavii 1.8 turbo a pneumatikami Kleber (rozmer uz nevim presne, jen ze to byly 16ky). Opet auto slo do smyku, respektive ABS to odlehcovalo.

Tu samou zkusenost mam s Mazdou MX6 a pneu Michelin Pilot Sport New 275/35 R18 (cena pneu cca 8100 Kc). Opet se kola zablokovala a ABS odlehcovalo.

Podobne zkusenosti mam i s jinymi vozy s daleko horsimi brzdami a pneumatikami. Ze by spatne pneu ktere ztraci trakci a spatne brzdy?

Podle me, pokud mate slusne auto se slusnymi brzdami, ktere seslapnete na doraz, tak pak jdou kola do lehkeho smyku a ABS pomaha resit situaci. 

Odpovědět  |   | 
lol  |  23. 03. 2004 02:25

Ja mam zasa pocit ze ty si nevidel newtonove zakony ani z rychlika :) Kazde auto ked ma aspon trochu slusne brzdy, pri zoslapnuti BUDE flekovat o s106 moze mat balony trebars 330/20. V opacnom pripade by to nebolo auto ale ufo

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 03. 2004 08:02

Právě: pokud má auto alespoň trochu slušné brzdy, nedovolí jít autu na dobrém povrchu a s dobrýma gumama do smyku.

Odpovědět  |   | 
palo  |  05. 12. 2004 02:27

vrat sa na zakladnu skolu. trepes uplne blbosti. pokial auto nema brzdy z bicykla, tak po zadupnuti (bez abs) MUSI do smyku. to ze smyk nenastane znamena iba ze spravne funguje abs.

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  23. 03. 2004 16:15

???? Tak to máš asi malou sílu v noze a jen přibrzďuješ. Jinak to nechápu. Jooooooooo, vlastně disky stojí, ale pneu se točí, ne?

To co tu píšeš se mi jeví jako velmi velmi velmi nepravděpodobné. Pokud jedu nějakou rychlostí (řekněme aspoň 70 km/h) a zašlápnu brzdu při prudkém brzdění, tak není boha, abych nezablokoval kola a nezačlo mi působit ABS abych se vyhnul případné překážce přede mnou a nevpálil do ní ve smyku.  A je jedno jestli mám gumu za "desítku" nebo za "dvojku".

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  24. 03. 2004 08:20

... vlastně disky stojí, ale pneu se točí, ne? ....

Odpovědět  |   | 
palo  |  05. 12. 2004 02:22

no to je riadna kravina.

Odpovědět  |   | 
BigHot  |  23. 03. 2004 10:51

Vztah mezi dobrymi/spatnymi pneumatikami a nesepnutim/sepnutim ABS je nasledujici: pokud mam spatne pneumatiky, ztrati drive adhezi a tim se prenasi na brzdy mensi sila (pouze treci). Diky teto mensi sile je mozne kola lepe zablokovat a k cemuz dochazi az v okamziku po ztrate adheze. Naopak pokud mam dobre pneumatiky, prenasi se na brzdy cela sila setrvacnosti vozu a zablokovat kola je tak obtiznejsi. Proto muze dojit k situaci, kdy ani pri maximalnim brzdeni ABS nesepne. A vse vyse uvedene plati pro pripad, kdy pneumatiky svoji kvalitou predbihaji brzdy.

Odpovědět  |   | 
Bibendum  |  23. 03. 2004 13:18

Ve známé české automobilce nabízí prodavač zákazníkovi vůz se slovy:
- Tento model dosahuje rychlosti až 360 kilometrů a přitom díky superhydraulickým brzdám zastaví téměř na místě.
- A co se stane pak? ptá se zákazník.
- Automaticky se vysune speciální nůž a jemně vás seškrábne z předního skla.

Odpovědět  |   | 
bigpoint  |  23. 03. 2004 17:23

Presne. Sam jsem jezdil asi 5 let zigulem, tam se obcas skutecne podarilo, ze se gumy nezablokovaly, ale bylo to spis vlivem toho, ze zigulu tak pri 1 ze 100 brzdeni se jednoduse skoro brzdit nechtelo. Ted mam Toyotu Camry 3L 140kW, pneu Dunlop SP01 (nejsem si zcela jisty tim oznacenim). Rozhodne kdyz na to dupnu, tak ABS pekne funguje. Pokud se u BMW ABS pri dobrych pneu nesepne, muze to znamenat jen to, ze BMW ma poddimenzovane brzdy. Coz by me docela prekvapovalo.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 00:15

ABS u BMW uvedete do cinnosti velice jednoduchym trikem - pouzijete brzdoveho asistentu. Jat tak ctu, asi jste nikdy neridili BMW .... Takze jedu normalne a rychle seslapnu brzdu. Nemusi to byt vubec "na krev", proste je dulezita rychlost!!! To najednou zjistite, ze pedal brzdy jde strasne lehce a zaroven ABS uz "vrci". Da se to udelat na libovolnem povrchu, v zimne hrackou, ale i za slunicka snadno. Dejte mi vedet, az to vyzkousite !!!

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  22. 03. 2004 21:37

Povedenej test,  souhlas s většinou dojmů, mám 4 roky 323i,  tzn.před faceliftem (kterej je dost japonskej , o 7 a novy 5 radsi nemluvit),   jediný, co opravdu vadí, je moc krátká dvojka a velkej skok na trojku, ve městě proto často buď zbytečně vytočená 2 - nebo 3 trochu pod otáčkama..

Jinak ani ten 2.5 litr v 323 není bůhvíjak pružnej, pořádně až tak od 2.5 tis, pod 2.2 se na trojku a čtyřku skoro trápí, zato je tak klidnej, že omezovač člověka až zaskočí.. Když si vzpomenu na ty 4válce co jsem měl předtím..

Větší odpor zpátečky je MOC dobrá věc,  i tak se mi párkrát stalo (jako asi každýmu) že jsem místo Z zařadil 1....  Na tuhou spojku se rychle zvykne, i na to, že zabírá /i v novým autě/ až moc nahoře - když se řadí ve vyšších otáčkách, všechno jde najednou samo, prostě je to na takovou jízdu postavený.  

 Nedělený zadní sedačky - super, auto je tuhý jak prkno, nikdy ani náznak kroucení (podle ofic.údajů BNW- dělení sedaček snižuje torzní tuhost o 1/3 !), zajímavý že na kupé nedělený nelze - bez zad.dveří by se vůbec větší předměty nedaly přepravovat.. 

Jo, kromě zpřevodování - snad ještě kdyby měla tak o 200 kg míň...německá bytelnost holt něco váží

  

 

 

 

 

 

Odpovědět  |   | 
VIP  |  22. 03. 2004 21:40

Nevim, kam jinam bych to dal... takze BMW rady 1, oficialni obrazky:





(posledni obrazek je mozno zvetsit kliknutim)

Enjoy!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 10:48

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 10:49

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 10:51


 

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 10:52

Odpovědět  |   | 
Flash  |  22. 03. 2004 21:53

...je můj sen, v pěkný rudý barvě, žadný 4x4 ale hezky zadokolku, to je pak zábava a ten motor prostě nemá chybu. Holt mít víc prachů.... Testovaný 320i to není ono, 6 válců a malej objem...

Odpovědět  |   | 
Z  |  24. 03. 2004 21:31

Úkolem ABS je udržet auto řiditelné. To lze pouze s odvalujícími se koly. ABS snižuje sílu jednotlivých brzd tak, aby byla těsně pod hranicí přilnavosti kola. Nespíná-li ABS (u jím vybaveného auta ) na suchém asfaltu, znamená to, že gumy přenesou na asfalt větší sílu, než dokáží vyvinout brzdy. Toť vše.

Odpovědět  |   | 
lol  |  28. 03. 2004 01:08

No a o tom sme sa tu hadali. mne sa zda jednoducho uplna blbost aby bavorak za milion mal take ubohe brzdy ako na skodovke 1000 po 200.000 km

Mam nahodou tiez bavorak sice nie novy ale mozem povedat ze aj napriek tomu ze mam vzadu pirelly p zero 255 tak zablokujem KOLESA KEDYKOLVEK. Ked brzdy nedokazu ubrzit vahu auta a teda sa nezablokuju znamena to len to ze su uplne ubohe co pochybujem ze je pripad tohoto bavoraciku. Skor recenzent by mal navstivit posilovnu a pocvicit legpressy.

Odpovědět  |   | 
a  |  02. 04. 2004 01:30

Ty brzdy určitě nejsou slabé, pouze řídící počítač je naprogramovaný tak, aby do nich nepouštěl tolik síly. Většinou přece kola úmyslně zablokovat nechcete, nebo ano? Chcete si ničit super vzorek na super drahých pneumatikách? Pouze v nouzi, kdy rychlým sešlápnutím pedálu aktivujete brzdového asistenta a řídícímu počítači řeknete - "zabrzdi za každou cenu, na mé pozlacené gumy vykládané platinou a diamanty se vykašli, v base nebo v rakvi by mi stejně nebyly k ničemu". Asi tak bych to viděl.

Odpovědět  |   | 
a  |  02. 04. 2004 01:57

Také mě napadá, že je to uděláno tak schválně proto, aby při normálním brždění to auto nemělo příliš krátkou brzdnou dráhu. Pro BMW se zkušenostmi z Formule 1 a těsně na druhém místě za Ferrari jistě není problémem udělat mega brzdy (ve formuli je potřebují, aby mohli brzdit co nejpozději před zatáčkou a z výsledků poháru konstruktérů minulého roku je jasné, že brzdy vyrábět umějí), které auto zabrzdí na pár metrech. Ale spousta týpků v těchto autech jezdí třeba nepřipoutaných. Byl řidič při testu připoutaný? Třeba si to to auto hlídá. Taky při normálním brždění si přece nechcete zezadu nechat nabourat své super autíčko nějakou 130 Rapid nebo plně naloženým náklaďákem 100 tun, díky kterému by z vás ani z auta moc nezůstalo. Ve formuli je jasné, že čím silnější brzdy tím lépe, také je neřídí nějaký čerstvě zbohatlý Franta Novák z Horní Lhoty, ale kluci typu Schumachera, kteří nedělají celý život nic jiného. Jsou tam jiné priority, když to rozmlátí, nic se nestane, když budou o sekundu pomalejší, dostanou o miliardu méně. Ale v běžném provozu na veřejné komunikaci prostě musíte brát ohled na ostatní a podle toho jsou ty brzdy asi nastaveny. Až budou všichni na silnici jezdit ve Ferrari Modena a náklaďáky budou mít vlastní cesty (konečně), tak jistě brzdy zesílí. Ale v těch BMW zkrátka často jezdí týpci, kteří si myslí, že jim teď patří svět a je potřeba je krotit. Technici v BMW jistě nejsou žádní hlupáci.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 00:36

Nevim, kde pan autor sebral ty informace, ale vsechny motory jsou se 4-mi ventily na valec (v tabulce uvedeno 316/318 ma 2), benziny maji VANOS (neni skrtici klapka a vse se ridi jen ventily). Dale 318d neni jiz vice jak 1 rok 1951 ccm, ale 1995 a je to stejny motor, jako ma 320d.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  02. 04. 2004 07:36

Vycházel jsem z údajů, které má BMW na webových stránkách a v tištěných prezentacích.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 04. 2004 10:17

Omlouvam se Vam za invektivu, ale www.bmw.de uvadi jiz vice jak rok jina data a muzu je potvrdit, protoze 316i jsem mel 2 mesice na podzim 2002 (najel jsem 8000km) a pak jsem presedl do 320d (60tis rocne). Kolega ma 318d a ma tech 1995ccm (naokraj uvedu, ze bydlim v Mnichove). No a tohle je screenshot z www.bmw.cz

Odpovědět  |   | 
Lukáš Blecha (Lukke)  |  05. 04. 2004 16:08

Zdravím. Nevím, jak pan Broža dospěl k názoru, že "za ideální z hlediska pružnosti a dynamiky považuje prostřední motorizaci 320d". Mám 330d (150 kW/204 ps/410Nm) a zážitek a radost s jízdy je ve srovnání s 320d nesrovnatelný. Je mi jasné, že se budete ohánět argumenty, že 2 litrový čtyřválec je levnější, ale Vaše trzení mi přišlo trochu zavádějící. :) Právě, že pružnost a dynamika je u dieselového šestiválce úplně o něčem jiném. Každý, kdo v tomhle autě jel nepoznal, že se jedná o diesel ale tipoval jej na 3.0i. A spotřeba? Průměrná 6,7l, dá se jet i za 4,3l na 200km úseku při lehké noze. Jinak díky za tento článek, je skvělé že o BMW píšete.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A