BMW 320d s plnou výbavou za cenu základu

Výroba BMW řady 3 čtvrté generace – se třemi miliony prodaných kusů nejúspěšnějšího modelu v historii automobilky –  pomalu končí. Tento bestseller však nezmizí z prodejen jen tak bez rozloučení. AuTec Group, generální dovozce a prodejce BMW, totiž nabídne posledních 40 skladových vozů v provedení 320d se žádaným dieselovým motorem. Cena začíná na částce 895 000 Kč v provedení sedan i kombi, která je u značky BMW označována jako Touring.

Tip: Test modelů 320i a 330d, informace o nové generaci

To není zdaleka vše. K poslední sérii BMW řady 3 sedan AuTec Group nabídne i speciální akci pro financování tohoto úspěšného modelu. Měsíční leasingová splátka se u posledních 40 kusů BMW 320d čtvrté generace dostává pod hranici deseti tisíc korun na 9350 Kč včetně havarijního pojištění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stará trojka je stále elegantní

Mimořádná je výbava nabízených vozů. Vedle standardně dodávaných čelních, bočních a hlavových airbagů, klimatizace, elektronických stabilizačních systémů ABS, ASC, CBC, DBC a DSC, dvoustupňových brzdových světel a dalších doplňků, výbava navíc zahrnuje i kožené čalounění, kola z lehkých slitin, metalický lak nebo kůží potažený volant a řadicí páku.

BMW 320d má čtyřválcový dieselový motor s výkonem 110 kW/150 k. Maximální točivý moment dosahuje 330 Nm. BMW 320d zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,8 vteřiny a dosáhne maximálně rychlosti 221 km/h. Průměrná spotřeba je jen 5,5 litrů na 100 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová generace má nejen odlišnou záď, ale i celkový profil

Stávající BMW řady 3 se vyrábí od roku 1998. Za šest let svého působení na trhu získal tento oblíbený vůz řadu ocenění. V USA si BMW řady 3 vysloužilo pochvalu za nejlepší výsledky v crash testu mezi automobily stejné třídy. BMW řady 3 několikrát uspělo v evropské anketě Engine of the Year hledající nejlepší motory. Vícekrát získalo BMW řady 3 cenu jako nejoblíbenější vůz mezi majiteli vozů nebo čtenáři motoristických magazínů. Motoristé ve Spojených státech zvolili BMW řady 3 za nejoblíbenější auto v letech 1999 i 2000. Přední příčky však oblíbená „trojka“ neopouští ani na sklonku svého produkčního cyklu. Svědčí o tom letošní druhá místa ve čtenářských anketách německého magazínu Auto Motor und Sport a časopisu Auto Zeitung, kde čtenáři volili nejlepší vozy střední třídy.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků