BMW 320d s plnou výbavou za cenu základu

Výroba BMW řady 3 čtvrté generace – se třemi miliony prodaných kusů nejúspěšnějšího modelu v historii automobilky –  pomalu končí. Tento bestseller však nezmizí z prodejen jen tak bez rozloučení. AuTec Group, generální dovozce a prodejce BMW, totiž nabídne posledních 40 skladových vozů v provedení 320d se žádaným dieselovým motorem. Cena začíná na částce 895 000 Kč v provedení sedan i kombi, která je u značky BMW označována jako Touring.

Tip: Test modelů 320i a 330d, informace o nové generaci

To není zdaleka vše. K poslední sérii BMW řady 3 sedan AuTec Group nabídne i speciální akci pro financování tohoto úspěšného modelu. Měsíční leasingová splátka se u posledních 40 kusů BMW 320d čtvrté generace dostává pod hranici deseti tisíc korun na 9350 Kč včetně havarijního pojištění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stará trojka je stále elegantní

Mimořádná je výbava nabízených vozů. Vedle standardně dodávaných čelních, bočních a hlavových airbagů, klimatizace, elektronických stabilizačních systémů ABS, ASC, CBC, DBC a DSC, dvoustupňových brzdových světel a dalších doplňků, výbava navíc zahrnuje i kožené čalounění, kola z lehkých slitin, metalický lak nebo kůží potažený volant a řadicí páku.

BMW 320d má čtyřválcový dieselový motor s výkonem 110 kW/150 k. Maximální točivý moment dosahuje 330 Nm. BMW 320d zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,8 vteřiny a dosáhne maximálně rychlosti 221 km/h. Průměrná spotřeba je jen 5,5 litrů na 100 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová generace má nejen odlišnou záď, ale i celkový profil

Stávající BMW řady 3 se vyrábí od roku 1998. Za šest let svého působení na trhu získal tento oblíbený vůz řadu ocenění. V USA si BMW řady 3 vysloužilo pochvalu za nejlepší výsledky v crash testu mezi automobily stejné třídy. BMW řady 3 několikrát uspělo v evropské anketě Engine of the Year hledající nejlepší motory. Vícekrát získalo BMW řady 3 cenu jako nejoblíbenější vůz mezi majiteli vozů nebo čtenáři motoristických magazínů. Motoristé ve Spojených státech zvolili BMW řady 3 za nejoblíbenější auto v letech 1999 i 2000. Přední příčky však oblíbená „trojka“ neopouští ani na sklonku svého produkčního cyklu. Svědčí o tom letošní druhá místa ve čtenářských anketách německého magazínu Auto Motor und Sport a časopisu Auto Zeitung, kde čtenáři volili nejlepší vozy střední třídy.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků