BMW 316i: nový základ pro nenáročné

BMW se rozhodlo rozšířit nabídku trojkové řady o základní model 316i tak, jak tomu bylo u předchozí generace E46. Základní motorizace bude pochopitelně určena pro nenáročné, ale ani tak nebude její dynamika k zahození.

Pod kapotou najdeme stejný motor jako v modelu 116i, tedy čtyřválec o objemu 1,6 l. Agregát dává maximální výkon 90 kW/122 k při 6000 ot./min. a točivý moment 160 Nm při 4250 ot., což stačí k tomu, aby 316i zvládla stovku za 10,9 s a dosáhla maximální rychlost 210 km/h. Průměrná spotřeba paliva se má pohybovat (zřejmě za těžce dosažitelných podmínek) na úrovni pouze 5,9 litru benzínu na 100 km. Cena vozu nebyla prozatím stanovena, přesný datum rozšíření nabídky bychom se ale měli dovědět již zanedlouho.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků