Náhodou, pro dobře situovanou rodinu kde je BMW tradice, je to dobrá volba třeba pro manželku - ta vyšší výkon při přemisťování se mezi nákupními centry nepotřebuje, nebo pro děcko s mokrejma papírama - to nemá na vyšší výkon nárok, dobrá volba. A za těch pár desítek kolíků ušetřenejch na motorizaci si můžou válet o týden dýl šunky na pláži někde u moře. ;-)A pokud se někomu zdá BMW předražené - tak jako se každej nemusí cítit dobře v džínách od vietkongů z tržnice, tak se každej nemusí cítit dobře v něčem co není prémie. :-)
Jóó to musí bejt tradice, kde vládne trochu rozum koupěj spolehlivější, vybavenější a levnější. Spousta lidí se nepotřebuje předvádět před sousedama a radši se dobře projede.
Jak jsem psal - ty džíny z tržnice ti udělají taky skoro stejnou službu a stejně si spousta lidí radši koupí dražší, značkový. Jistě, někdy to o tom předvádění může být, ale většinou to je o tom, že si prostě dovolím to exkluzivnější - pokud na to teda mám.;-) A ti co jezdí v těch spolehlivějších, vybavenějších a levnějších ať se třeba vzteky poserou ... :-D;-)
a ostudu neudělá
A proc by se meli vztekat... ?
slečna závist - v čechách velice rozšířená věc ;-)
pokud si kupuju auto kvůli jízdním vlastnostem, a nehledím na nejnižší cenu, pak sáhnu po subarunakonec ta impreza 2.0 v "plný palbě" je levnější než tohle báwo
ahledne toho spolehlivejsiho a vybavenejsiho bych trochu pribrzdil co se tyce vybavy tak to co mely bawory pred deseti lety v zakladu to ted nektery automobilky uvadej jako priplatkovou vybavu .a ohledne spolehlivosti tam se nemuze auto napr. z Francie vyrovnat precizni nemecke praci takze az nekde uvidite lagunu s puvodnim motorem kterej ma natoceno 750 000 km tak se omluvim ale do te doby bych spolehlivost nechal stranou
No mluvilo se o dobre situovany rodine - tam auta se 750 tkm fakt nejsou :-P
To je přesně autí pro Vodyho :D
Ten si pocka na "gansta packet"
To, že je BMW v poměru cena/výkon trochu předražené je jasné asi každému. Na druhou stranu je pravda, že zákazníky si najde a je rozhodně dobře, že všechno není jen Toyota ;)
:-/ Trictvrte milionu je nizka cena ? 3-[
V clanku uvedene ceny plati pro kurz k euru 27,7 ... ten jaksi moc aktualni neni, podle soucasneho kurzu se da dostat pod 680k a to uz dobra cena za zadokolku je.
Základní ceník je počítán dle určitégho kurzu vždy na určité obodbí. Dealer pak cenu jako takovou vypočítá k datu prodeje.
Musí bejt člověk sakra fanda značky, aby to do takovýho motůrku vrazil.
tak tak....BMW 316i (122k) v základu neboHyundia Sonata 3,3 V6 (235k) v plnéno nevím nevím :)
No Hnujdaj bych si nikdy nekoupil. Ve srovnání s BMW je to technologicky a kvalitativně úplně někde jinde. Za kvalitu se holt platí. Korejci sice designem vypadaj dobře, ale to je asi tak všechno
je pravda, ze sonata je trochu ine auto za tie peniaze, ale pri vjazde do prvej zakruty by si uvidel rozdiel..Ak sa ti na BMW vycari usmev na tvari, uz nehces menit...A je jedno, ze Sonata ma o viac ako 100k viac a je v kozi..;-) Vlastna skusenost..:-P
No ono záleží, zda jedinou vlastností má být vytřepaná jízda s menším náklonem v zatáčce, nebo komfortní pijánko...
to myslíš fakt že :jedinou vlastností má být vytřepaná jízda s menším náklonem v zatáčce, nebo komfortní pijánko... :-D
ne, jenom proste nekdo rad kostitras, aby projel zatackou o 0,01 kmh rychleji a nekdo radeji pijanko pri jizde a na podobne jizdy si koupi neco, co tu zatacku umi opravdu rychle projet, ne pseudo BMW.
I to neslabší BMW je radost z jízdy...:-P
:-D S tým 0,1km si ti trošičku,ale fakt len trošičku prehnal:-D ,ale nech si každý svoj zadok za svoje peniaze vozí v čom chce B-]
Nepřehnal, ta auta zvládnou to samé, jen u Sonaty to bude chtít silnější žaludek.
Jak můžete srovnávat BMW s Hyundaiem? já bych radši seděl na látce než na kůži, ale jel v pořádnym autě.. Jízdní vlastnosti BMW jsou úplně jinde..
Jaké jízdní vlastnosti zase? Vy si snad myslíte, že těch 6mil. řidičů, co žije v ČR ocení nějaké jízdní vlastnosti? Možná mizivé procento, zbytek jsou ti, kteří se autem přemisťují z bodu A do bodu B, za určitého komfortu s určitými náklady. Faktické rozdíly pozná a zužitkuje pár fandů a to ještě při zavření obou očí, jelikož většina bude zapáleně hovořit o velkých rozdílech, ale ve finále neumí ani projet zatáčkou.Já vždy říkám - co je lepší BMW 3, nebo Citroen C5? Dvě aboslutně rozdílná auta v pojetí podvozku, obě špičková v tom, co mají umět a ani jedno nedosahuje na ty druhé. Takže možná někdo chce kostitřas, ale já pro běžné ježdění raději komfortní jízdu. A navíc i v tom houpavém autě s tragickým podvozkem, dle "zarytých" auto fandů dokážu držet krok se všemi těmi premianty. Holt některým k dobré jízdě něpomůže ani Ferrari.Takže souhlasím, že jízdní vlastnoti BMW 3 vůči Sonatě jsou úplně jinde. V podstatě jsou tragické s ohledem na komfort jízdy.
Naprostý souhlas, mnohdy je fakt legrační jak někteří předjížděj kilodvacet na hranici vesnice, aby jim kousek dál v zatáčkách celou dobu svítily brzdovky a za zatáčkou kouř. Pak jim asi nejde na rozum jak je možný že ta nízkoobjemová mrcha na úzkejch pneumatikách je furt za zadkem.
No nevím, co jsi tím myslel, ale s HTP se za 3er opravdu neudržíš.
Kámošovi ukradli z 330d kola a po zakoupení nových kol pochopitelně už s normálníma gumama si jenom chrochtá, jak je to auto najednou pohodlný. :-D Ono je to taky o tom, co člověk čeká.
Tak run-flaty jsou tragickym omylem bavoraku. Doufam, ze od toho priste upusti i za cenu znovu instalovani rezervy. Takova degradace jizdnich kvalit tech vozu se jen tak nevidi.Kazdopadne i presto jsou bavoravky kostitrasy vuci vozum, ktere nabizeji primarne komfortni svezeni.
Je to otázka volby, jako všechno v životě - něco za něco.:-) I když mám jeden takový postřeh - v bavorovi člověk na nějakou tu ránu od podvozku na našich tankodromech nehledí - ale ta rána mě připadá taková víceméně pořád skoro stejná, kdežto v těch "komfortněji" laděných vozech - nic, nic a najednou jeba dvakrát taková jako v tom bavorovi.
Nevím s čím jezdíte, ale já často trávím čas v nové 5er a mohu konfrontovat s Lagunou. Tedy onen bavor a onen komfort s klasickym podvozkem. A proste jizda po strance podvozkoveho komfortu je u Laguny uplne jinde. Zadne takove rany nezazivam. Pokud pak vezmeme do srovnani neklasicke podvozky - vzduch, hydropneumatiku, tak uz tim tuplem nic takoveho neni.Ale ono je to ve finale jedno. Ja mam rad oba typy podvozku, jak ten kostitras, tak ten komfort. Obe mam rad na neco jine. Ale po letech aut se super jistym podvozkem jsem presel k autum s komfortnim podvozkem a na to deni "camrani" je to pro mne 100x lepsi volba. Uz bych se nechtel za cenu o 1 kmh rychlejsi prujezd zatackou vytrasat. Asi jsem zdedkovatel :)
s Lagunou nemám zkušenost, můj zážitek se týkal jednoho nejmenovaného "komfortního" kočáru made in jihovýchodní asie:-)
Tady se podívejte, kolik lidí si to koupí :)http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_pf=&f_pt=&f_m=5&f_yf=&f_yt=&f_n=39&f_t=&f_b=&f_c=&f_f=&f_at=&f_l=&f_r=&f_pwf=&f_pwt=&f_ft=316
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.