BMW 3.0 CSL Hommage vzdává hold bavorskému „batmobilu“

Koncept bohužel vznikl jen pro přehlídku u jezera Como, do sériové výroby se nechystá. BMW také vůbec nehovoří o použité technice.
Seznam kapitol
  1. BMW 3.0 CSL Hommage
  2. Fotogalerie: BMW 3.0 CSL Hommage

Netěšte se. Do sériové výroby tohle auto nikdy nepůjde, stejně jako se nikdy nezačal vyrábět koncept BMW M1 Hommage. Přitom by si takové auto zákazníky snad našlo, protože v nabídce BMW ryzí sporťák chybí. Audi dělá R8, Mercedes měl SLS a nyní AMG Coupé... Jen BMW nemělo a nemá nic, když nepočítáme trochu výstřední i8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW postavilo koncept 3.0 CSL Hommage pro výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Je to jedinečný stroj a do sériové výroby se nikdy nedostane. Je ale možné, že budoucí modely M převezmou některé detaily.

Koncept BMW 3.0 CSL Hommage vzpomíná na legendární odlehčený model ze 70. let, který se jmenoval také 3.0 CSL. Výrazné aerodynamické prvky mu vynesly přezdívku „batmobil“. Auto bylo asi o 200 kg lehčí než „obyčejná“ verze 3.0 CS. Zatímco tehdy se odlehčovalo hliníkovými díly karoserie, dnes BMW použilo hlavně uhlíková vlákna.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Zvláštní je, že BMW vůbec nemluví o použité technice. Avšak fotografie přístrojové desky, kde je vidět nápis eBoost, naznačuje, že by pod kapotou mohl být hybridní agregát. O pohon se má starat řadový šestiválec, ale nevíme, který a s jakými parametry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je velmi odvážný, ale i zde najdete odkaz na původní 3.0 CSL ze 70. let, třeba tu dřevěnou lištu. Pod kapotou je údajně šestiválec, zřejmě mu pomáhají elektromotory a sílu na (asi) zadní kola posílá automat

Zřejmě to bude zadokolka (i když dnes u BMW nikdy nevíte jistě...) a místo klasického manuálu má automatickou převodovku s řazením pod velmi zvláštním volantem.

Studie 3.0 CSL Hommage jezdí na 21" kolech a BMW ji postavilo exkluzivně pro výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este kompletně od základů nově, nepoužívá ani žádnou současnou platformu, například z BMW M3 a M4. Nic takového. Už to naznačuje, že se sériová výroba skutečně nechystá.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 3.0 CSL Hommage
  2. Fotogalerie: BMW 3.0 CSL Hommage
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků