BMW 3 Touring s pohonem všech kol a nová výbava

Automobilka BMW v Detroitu představila modifikace pro svoji stávající řadu, jež mimochodem přináší na 10 nových modelů s pohonem všech kol xDrive.

Jasnou hvězdou stánku značky BMW na právě zahájeném autosalonu v Detroitu je „studie“ kupéverze trojky BMW 4 Concept, ale najdeme zde také několik dalších novinek, které jsou poněkud bližší sériové produkci. Například američtí motoristé se dočkají několika „nových“ motorů, které mají již evropští zákazníci delší dobu k dispozici. V Evropě se stane základem nabídky motorů pro model BMW 3 Touring zážehový čtyřválec s výkonem 136 koní (100 kW) pro verzi 316i (zatím je standardem 320i s výkonem 184 koní/135 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 3 Touring dostane několik verzí s pohonem všech kol xDrive

Pokud zůstaneme u BMW řady 3, v nabídce se nově objevují verze s pohonem všech kol xDrive, a to hned v šesti modelech, z nichž pět bude k dispozici spolu s ostatními změnami od jara letošního roku. V závislosti na konkrétním trhu budou „trojky“ napříč spektrem verzí standardně opatřeny systémem Intelligent Emergency Call, který v případě dopravní nehody samočinně lokalizuje vůz a přivolá pomoc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také v řadě BMW 6 má být seznam verzí s pohonem xDrive rozšířen

Za zmínku stojí dále omezená série Lifestyle pro řadu BMW 1, více verzí xDrive pro řadu BMW 6 a větší množství motorů plnících emisní normu EU6. Novinkou je také vylepšená verze navigační soustavy Professional, jež bude příplatkovou výbavou pro modely 1, X3 a 6. 
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vylepšený multimediální systém pro vybrané vozy BMW
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků