BMW 3 Touring: je větší a šikovnější

Jenda  |  14. 05. 2012 08:17

Don´t drink and write...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  14. 05. 2012 08:18

Dizajn samozrejme nie je nejako prekvapivý. Ale veľmi oceňujem návrat k veľkým, poctivým oknám, a odklon od tankistických priezorov ako má napr. Volvo XC 60 alebo nová V30-ka.
BMW po odchode Chrisa Bangla nemá chybu. Nie je to moja extra obľúbená značka, ale krivky karosérie a tvary palubnej dosky, tvar a rozmiestnenie ovládacích prvkov - to je jedna báseň. Výkonné a zároveň úsporné motory. A tie krásne veľké okná, ktoré okrem iného zlepšujú výhľad dozadu...
Ešte keby spoľahlivosť bavorákov bola na dobrej úrovni. Nepočul som totiž nič dobré, len to že sú viac v servisoch ako na cestách. Alebo mám nesprávne informácie?

Odpovědět  |   | 
Geo  |  14. 05. 2012 08:55

BMW si trufa vyslovit:
"Výsledný objem 495 l údajně podle tvrzení BMW stačí na to, aby nová „trojka“ Touring překonala všechny své konkurenty. Po sklopení zadních sedadel naroste na 1 500 l."

Starsie BMW 3 je vnutorne male, uzke a vzadu nizke. Bolo na case pridat. BMW 3 v segmente D mozno porovnava iba cast Entry Level Luxury cars ako Audi A4 a Mercedes C (po sklopeni operadiel ma zrovantelnych 1500l). Vela z toho neprekonalo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification...
Tie ostatne v segmente D - Large Familly cars asi nepovazuje ich za partnerov. VW Passat, Ford Mondeo, Ople Insignia ... su proste vacsie. Kapota BMW3 je dlha aj ked je urezana a nesiaha az po masku. Tvar krytov motora dizajner odflakol na rozdiel od konkutentov. Kvalitne materialy palubovky neodstrania chaoticke linie casti tvarov aj stredoveho tunelu. Pravda ze su tak netypicke, ze tazko im hladat konkurenta. Motory usporne iba na papieri aj ked jedny z najlpsich. V reali ide spotreba nafty minimlane o 1 l vyssie a pri sviznejsiej jazde az o 3-3.5. litra vyssie. Staci si vyhladat testy novej BMW na you tube.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  14. 05. 2012 16:10

Další "cypýsek" co ví vše nejlíp - a v reálu jen olizuje výlohy u prodejců BMW, aby pak sedl do vytuněné fábie (favorita, felicie, a všichni francouzi ......). Tvar kapoty - to je jen tvůj názor a pár černochů z Buzuluku .... ! A proti tomu je daleko více lidí, kteří nemusí jen olizovat výlohy a lovit videa na youtube, ale jdou a koupí si ho (za duben - 2. neprodávanější model CELKEM v BRD !!!! a to bez kombi a kompletní motorizace) - a to je ta realita, kterou olizovači výloh nepochopí ! Ke spotřebě : 3 roky jezdím s BMW 320 d xdrive touring a spotřeba je jako u jednoho z mála aut taková, jaká je udávaná i v TP (např. : výlet Brno-Vídeň-Brno i se zimníma 17" pneu se čtyřkolkou, manuál, s poh. hmotností 1665 kg - průměr : 5,2 - 5,4 ltr./100 km). Neznám auto v podobné konfiguraci, které by se tomu se spotřebou blížilo ...., to samé u 330 d. Někdo kupuje nové BMW, někdo hold sleduje jen youtube ...... Kup si, jezdi si, pak něco napiš !

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 05. 2012 17:13

Tak to bych chtěl vidět tvoji jízdu. Já se s 318d Touring, 105kW, 1995ccm na 5.5 dostanu pouze při jízdě do 120km/h. A to nemluvím o jízdě po městě. To je tabulková hodnota pro kombinovanou spotřebu, ale dám to tak leda na tý dálnici. Reálně se pohybuju kolem 6.2. komb. A ten zbytek komentovat radši nebudu. Asi bych nebyl slušnej.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  14. 05. 2012 17:40

Tak s tou jízdou nemám žádný problém, napsal jsem, že je to na trase Brno-Vídeň-Brno. Na začátku Vídně zaparkuji a jedu S-bahn. Nejedu žádnou eko-rally (ve vzduchovém pytku za TIRákem, max 90), to ne, navíc je opakovaně dosažená spotřeba, tak nevím. Co naopak vím, tak známý s 320 d Efficient Dynamic (120 kw, limuzína), se na cestách mimo obec dostává i pod 5 ltr. Ve městě je to pochopitelně jiné, (průměr : 7 - 7,6 ltr/100 km), ale to se nedá navzájem porovnat. Trasa Brno-Vídeň-Brno a dojezdové časy se dají srovnat (+- ) docela dobře .... Zbytek klidně komentuj, mě to nevadí (stejně tak, jako ten "instalatér" se Superbem kombi .... . Mám pro Vénu tip : daleko lepší než Superb kombi je skříňová Avie (a navíc za lepší cenu) !

Odpovědět  |   | 
goro  |  15. 05. 2012 18:19

rob: a to ti říkal taťka, když jste jeli natankovat?

Odpovědět  |   | 
Geo  |  14. 05. 2012 18:09

Ty mas stastie s tou spotrebou. Ako to ti druhi robia? Iny pohlad na vec nesedi? Asi to budu blbci. Dik za odporucanie. Popremyslam az bude o com. Chyba odvaha, zbytocny melon a lepsie cesty na drahy spotrebny material akym auto je. Je lito, ale BMW 3 obcas jazdim, aj ked ho nevlastnim. Na to par pratel staci mit. Navysena realna spotreba mimo mesto nie je moj nazor, vycypysku. Hoci BMW vyraba nalepsie motory na svete s nepatrne lepsou spotrebou a vykonom ako konkurencia, nemeni to fak ze dostat mimo mesto papierovu spotrebu do realu normalnym stylom jazdy je skoro nemozne aj u BMW. Mozno iba ak u elektromobilu bez nafty. Potvrdil to znamy po rokoch jazd s kombi BMW 320d 5st.manual 110kw r.2004 a teraz sedan 320d 130kW r.2010 automat. Ziadny xDrive. Je tazke hladat konkurenta k podvozku BMW3 a k jeho cene. BMW si clovek nekupuje aby sa s nim plazil po cestach, aj ked vymoly si o to ziadaju.

Vyklady budem olizovat az na nich bude co. U BMW to nehrozi aj ked je za super prachy. Nech si ho kupuje kto na to ma. Kto na to nema, za pohlad nic neda.

V amerike prebehlo niekolko sudnych konani zakaznikov aj voci BMW, podobne ako s Hondou ci inymi. Pravnici si prisli na svoje. Zastupcovia automobiliek cosi utratili. Zakaznici nedokazali dosiahnut vyrobcom udavanu mimomestku spotrebu v reali. Automobilky sa svojim zakaznikom k spotrebe ospravedlnili, nikeoptryc odskodnili. Nakoniec opatrnejsie uvadzali informacie v navode na pouzivanie k udavanym spotrebam. Vygoogli si to sam, alebo nechaj tak.
Aj taka je realitka. 100 ludi, 100 nazorov a v niecom pravda. Tak som ti to napsal, nekupil som, ale jazdil som.

Odpovědět  |   | 
Palda  |  14. 05. 2012 21:39

Já taky nemám problém dosahovat hodnot deklarované spotřeby a to jezdím dost rychle a spotřeba je nízká...jsi dost mimo

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  14. 05. 2012 16:32

Me se to auto libi, hodne moc. pok se mi tam vejde kocar, bude to horky kandidat, jen proc kdyz to je stejna trida jako O2, ma BMW, Audi o tolik mensi kufr? v cem je ten figl? nechci tu flame, fakt me to zajima. diky

Odpovědět  |   | 
Rob  |  14. 05. 2012 17:01

K velikosti : BMW 3er - HLAVNĚ : motor podélně a kardan ("tunel" pro kardan - tam, kde mají zadní cestující nohy), zadní diferenciál - menší hloubka kufru. Octavia - motor napříč, přední náhon, (u 4x4 samozřejmě i pohon zadních kol). Sám mám malá dvojčata a jak to jen šlo, tak jsem koupil BMW. BMW 3er (E 91) je unitř menší než Octavia, je to ale vlasnost a ja na každém jaké má priority. Co se týče závad - za 3 roky : NULA (a že se na rozdíl od jiných - technicky mnohem jednodušších aut - má co pokazit) !

Odpovědět  |   | 
Palda  |  14. 05. 2012 21:34

Nechci nic říkat, ale moje E90 je větší než O1 i 2 vevnitř nemyslím kufr tam O vyhrává...v E90 je to vzadu jakštakš jde ale do O se ani nevejdu :D

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 05. 2012 17:20

V prodejně BMW mi řekli, že BMW nemá cílovku mezi instalatéry, kteří tam dávají kufry s nářadím. Řekl bych, že i u Audi jde o to, že jsou to více luxusní značky zaměřené na design, pocit z jízdy a techniku vozu, kdežto Škoda je zaměřena více na praktičnost a účelovost. Všechno má svého kupce a umím si najít hodně důvodů proč chtít O2/3 ale BMW je pro ty co rádi řídí.

Odpovědět  |   | 
Vena  |  14. 05. 2012 16:59

To už můj Superb kombi má větší kufřík ....Nějaký BMW fůůj maximálně Mtrojku

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  16. 05. 2012 17:58

A co my s tím, že má tvá Škodná větší kufr?

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  14. 05. 2012 17:43

Konečně opět krásná trojka.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 05. 2012 17:46

...tu prapodivnu vydut na dverach dolu si NAOZAJ mohli odpustit a to nielen z praktickeho ale aj z estetickeho hladiska. No a samozrejme prepracovat predne svetla, tam im to takisto uslo. Zvysok je kazdopadne vyborny, to sedi.

Odpovědět  |   | 
Kamil Kopecký  |  24. 03. 2018 12:48

Ty jo třeba si mi taky někdy poštěstí mít takový auto... Zatím se moc nedaří... Akorát jsem si jednou BMW 3 půjčil a do teď na to vzpomínám :)

Odpovědět  |   | 
Kamil Kopecký  |  20. 04. 2018 19:00

Jinak kdyby měl někdo zájem, tak dejte vědět, vím opravdu o dobré půjčovně, kde se za slušný peníz půjčit krásnej bavorák. Jmenuje se pujcsibavo.cz :) To jste nečekali, že :)

Odpovědět  |   | 
Luděk Koutný  |  20. 05. 2018 16:20

Ahoj, já bych měl zájem, už dlouho hledám nějakou dobrou malou levnou půjčovnu. Tak by mě zajímalo více informací....

Odpovědět  |   | 
Kamil Kopecký  |  24. 05. 2018 07:22

Tak mi napiš na kamilkopec@post.cz a můžeme to probrat. .

Odpovědět  |   | 
Kamil Kopecký  |  24. 05. 2018 07:23

A nebo se rovnou mrkni sem:

https://pujcsibavo.cz/caste-otazky/...

Tam si myslím najdeš všechny odpovědi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A