BMW 3 pro rok 2012: víme více o nové „trojce”

11 komentářů

domynyk
30. prosince • 9:46

kluci, všichni vedle. 328i - žádnej třílitr, žádnej šestivál, žádná atmosféra. bude to 2,0 R4 turbo, uplně nový motor. počkejte do března, tehdy bude jeho premiéra v X1 28i ..... atmosférickej třílitr pro tradicionalisty zůstane ve verzích 330i a 530i tak, jak BMW kdysi slíbilo.

keycee
4. ledna • 10:03

Precitaj si moj predchadzajuci prispevok. Pravdepodobne sa bude jednat o tie motory. O naftovych motoroch info nemam. Ak ked sa jedna o 328i bude to radovy sestvalec 2996cm3. Ten motor ma aj nova 5 F10, vykon bude asi rovnaky 190kW. Aj ked E90 330i mala naladenych na rovnych 200kW, zrejme nizsi vykon bude stacit. Do novej trojky bude pridanych vela hlinikovych casti. Ale napriek tomu bude hmotnost priblizne rovnaka, kedze dlzka novej trojky sa zmeni a to smerom nahor o nejakych 40-60mm. Razvor taktiez porastie, zmensi sa zadny previs. Keby niekto vedel o realnom datume premiery novej trojky nech mi da info pripadne link na dany clanok. Cital som, ze to bude mozno v Parizi tohto roku.

ggg
27. prosince • 19:58

ten první má pravdu, všechno turbo motory, šestiválec až na konci spektra.
...všechno to jde do pr.dele, zlatá E46...

kridlak
27. prosince • 19:38

Mel jsem za to, ze nova trojka bude k mani do konce 2011. Dokonce mi to aut. prodejce potvrdil. Tak nevim...

Anonym
27. prosince • 21:54

Pokud se jedná o modelový rok 2012, začne se určitě prodávat už v roce 2011

chefino
27. prosince • 16:55

Ja presné informácie nemám, ale zdá sa mi dosť nepravdepodobné, že automobilka, ktorá stavia svoju (najmä) trojkovú na hladkých R6 benzínoch by teraz dala do ponuky jeden (316i) a ostatné dali len preplňované... BMW si ľudia kupujú aj kvôli ich najlepším motorom (ako benzínom, tak dieslom) a R6 N/A patrí k úplnej špičke už dlhé roky...

Mspec
27. prosince • 9:23

Z kama ty informace prosím vás berete? to nevíte, že základním pilířem benzínové palety motorů zůstane atmosféricky plněný třílitr verze 328i?! Samozřejmě turbomotor 335i zůstane zcela určitě v nabídce a co se týče nižších motorizací, tam změny nastanou ale základem, který BMW určitě nepřestane nabízet, troufám si tvrdit, že k tomu ani nedojde, zůstane atmosféra třílitr. VZPAMATUJTE SE AMATÉŘI! CO ČLÁNEK O BMW TO CHYBA! CO OSTATNÍ ČLÁNKY TO OBYČEJNÉ DOMĚNKY A ŽÁDNÉ OVĚŘOVÁNÍ A SBÍRÁNÍ INFORMACÍ!

keycee
27. prosince • 21:00

Samozrejme ekologovia a EU nepustia, emisie a spotreba sa musia znizovat a preto ani BMW neobide downsizing. Ja osobne na atmosfericky 6 valec benzin nedam dopustit a 4 valec turbo by som si asi nekupil, ale zrejme to budu dobre motory. Ten motor 1,6 turbo bmw vyvijal spolu s peugeut citroen PSA. Ma ho uz Peugeot RCZ 200koni, Mini, DS3. Planovane benzinove motory pre BMW 3 F30: 316 - 1,6 turbo - 100kW, 318 - 1,6 turbo - 115kW, 320 - 2.0 - 130kW, 325 - 2.0 turbo - 160kW, 328 - 3,0 - 190kW, 335 - 3.0 turbo - 240kW, 3 valce s vykonmi pod 100kW. A LASKAVO NEURAZAJ TICH, KTORI SA SNAZIA PRINIEST ASPON NEJAKE INFO A NEHRAJ SA NA MUDREHO, O BMW ANI ZDALEKA NEVIES TO CO OSTATNI...

Antiautomat
27. prosince • 15:51

No tak trosku vychladni....ak sedis v robote a mas sluzbu (ako tohoto roku aj ja), tak to neprehanaj s kavou :-)

Hasan mustfa
27. prosince • 13:20

A ty jsi kdo jako buzerante? Děláš u BMW nebo si léčiš ego ze nemůžeš psát taky clankya jsi fanoušek plakátu BMW ?

ekrok
27. prosince • 18:36

... a ty si asi taky dobrej pripad pro psychiatra co? B-]

Doporučujeme

Články odjinud