BMW 3 nové generace poprvé zachyceno (spy photos)

20 komentářů

Zelí
13. listopadu • 17:26

Tak u bmw si konečně všimli, že II.světová válka skončila a řadové šestiválce do faokevulfů už nefrčí. Mnichovani jsou fakt bystří.:-D:-D

Zelení
14. listopadu • 20:46

Trapný....B-]

Rado1
13. listopadu • 10:00

...tak co pindate.
Ano, 6valec je eno-nuno, ale spusta zakaznikov chce len "priblizovadlo". A v tom pripade maly motor beziaci na konstantnych optimalnych otackach pohanajuci alternator, ktory nabija baterky a napaja hnacie elektromotory - len malo pohonov je elegatnejsich ako toto.
IMHO - nerozumiem, preco sucasne hybridy sa snazia zlozito spajat pohon benzinom aj elektromotorom. Cisto elektro pohon je predsa vyrazne jednoduchsi. A ten malicky benzinak/dizel sluzi len na dobijanie bateriek...

homer
13. listopadu • 11:51

K těm hybridům - samozřejmě že elektro je nejjednodušší, ale auto současnosti musí většinu svýho provozu buď vytápět nebo chladit kabinu. A tady jsou výrobci v koncích: dojezd vs komfort anebo s hybridem obojí.

BlackRider
13. listopadu • 11:09

No prave, BMW nikdy nebylo "jen priblizovadlo". To ze s tim ted zacina je proste spatne...

Radek Ondrášík
13. listopadu • 17:36

BMW je JEN A POUZE auto. Nic vic a nic min. Nikdy to nic jineho nebylo. Najeke kecy o tom, ze to neni "jen priblizovadlo" plati na par exkluzivnich a supersportovnich znacek, jinak to vsechno jsou JEN priblizovadla pro ruzne typy zakazniku. Jelikoz tech udajnych milovniku jizdy je pomerne malo a nejsou schopni zivit automobilku a zvysovat ji prodeje, prichazi logicky krok a to ten, ze se nabidnou auta jine cilove skupine, ktera je dalko vetsi.V dnesni dobe hlidani silnici, hustoty provozu apod. stejne ubyva moznosti si beztrestne uzivat jizdu, takze ono staci, kdyz to vypada, ma to image, relativne to jede a pritom to neotravuje nejakou zbytecnou a prezitou komunikativnosti, ktera u beznych aut vc. BMW nema co delat.Proste je treba se s tim smirit a nebrecet tu, jak bylo drive lepe.

BlackRider
14. listopadu • 2:35

No vsak prave o tu image de ;).

Gautama
15. listopadu • 9:50

Image neres, tvarit se jako debil muzes i v trivalci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BlackRider
16. listopadu • 10:40

Image znacky vole :-D:-D:-D

Pete
13. listopadu • 12:51

No kez by teprve ted zacinali... Vsechny ty X1, X3, X5, 5GT... a motory 18d, 20d a 16i jsou dukazem toho, ze BMW je uz davno "jen priblizovadlo"

BlackRider
13. listopadu • 8:48

Trivalec v BMW :-O... konec sveta se blizi :-D

anonym
13. listopadu • 9:17

Jeziiiis..:D no neblizi sa..:D a co ma ist technologia dozadu?? radovat sa z 6litra 12valca s vykonom 40koni??:D :D uz ma boa neserte stymi objemmi a valcami..ten trojvalec bude obsah 1,3 a vykon 241koni..co sa ti natom nelubi?? zivotnost? to mam zasa opakovat ze BMW robi najlepsie motory na svete??!! viem niekoho to asi bude srat ze on ma 6valec a trojvalec ho jebne..:D :D :D bohuzial technologia musi ist dopredu...a ak sa ti to nepaci preco potom pouzivas mobil ktory prehraava mp3,video..? sak nestaci ti iba na stara tehla co sluzi na telefonovanie? skus nad tym porozmyslat a nechcem uz dalej pocut o tych vasich slavnych obsahoch a valcoch!

Dusan
14. listopadu • 14:26

Nejak si nevzpominam na jediny malobjemovy motor od BMW, ktery by byl alespon jeden z tech nejlepsich natoz vubec nejlepsim motorem na svete. BMW vzdycky umelo sestivalce a osmivalce, ctyrvalce byly a stale jsou pouze ekonomickymi moznostmi pro onanisty, kteri se chteji vytahovat BMW, ale nechteji si zaplatit opravdove. Nevim co do budoucna, ale zadny z dnesnich BMW ctyrvalcu neni zadnym zazrakem, tuctove motory na urovni beznych nepremiovych znacek.
Co mi na tech malych motorech vadi primarne je spotreba, ktera je optimalizovana nekam do 120km/hod, nad tuhle uroven uz maji vetsi spotrebu nez srovnatelne dvoulitrove ctyrvalce pri stale beznych dalnicnich rychlostech kolem 160+ uz zerou vice nez sestivalce. Pri jizde na pilu dokazi predvest spotrebu vyssi nez osmival. Ovsem dokud se bude merit spotreba podle standardu starych okrsek, tak budou samozrejme hrozne vyhodne.

RedBaron
13. listopadu • 13:20

Jasně, jsme tu my, co máme rádi BMW a symfonii jejich šestiválcových motorů a pak jsou tu na druhou stranu i tací mimoni, kteří se těší až BMW bude dělat jednoválec a místo té symfonie jim to bude dělat bumtarata bum bum bum a do toho hvízdat elektromotory, to bude paráda...

ABC
14. listopadu • 8:39

Jasně, kdo nemá stejný názor jaky ty tak je mimoň. Ty budeš asi pěkně omezenej jedinej. Však si kup šestiválec nebo na něj nemáš? BMW není pro socky..

RedBaron
23. listopadu • 9:34

Prostě mimoň jak má být :o)Já s šestiválci a osmiválci od BMW jezdím už deset let.

BlackRider
13. listopadu • 11:02

Sorry ale ubirani valcu rozhodne neni krok vpred :)

xd
13. listopadu • 9:55

naprosty souhlas s anonymem. a jeste jedna reakce nize - kdo kua tvrdi, ze se to bude prodavat jenom s 3valcem???

Honza
13. listopadu • 9:48

Zkuste se zamyslet - 3-válec má méně kultivovaný chod, zvuk nic moc (to ať mi nikdo netvrdí, že je to jedno) a hlavně BMW má tradici výborných R6!!! To nikdy nic nezmění!

brus
13. listopadu • 9:39

a co říkáš třeba na LP desky, které se stále ve velkém prodávají a používají? že je něo nové ještě neznamená že je to lepší

Doporučujeme

Články odjinud