BMW 3 GT zachyceno poprvé na silnici (spy photos)

Premiéra nové generace mnichovské modelové řady 3 se blíží a s ní se množí i unikající podrobnosti a snímky. Většinu dostupných informací k modelu BMW 3 jsme vám včetně prvních maskovaných snímků přinesli již dříve, stejně jako pouze lehce kamuflovaný prototyp BMW 3 s karoserií sedan kroužící po závodní trati. Rodina BMW 3 se však rozroste také o prazvláštní model 3 GT inspirovaný větší řadou BMW 5 GT. Novinka po svém větším příbuzném zdědí horizontálně dělenou výklopnou stěnu v zádi, nabízen bude s pohonem zadních i všech kol (xDrive) a s širokou škálou čtyř a šestiválcových pohonných jednotek. Při pohledu na tyto obrázky si možná vzpomeneme na vyjádření šéfa BMW Roberta Reithofera z loňského jara, v němž hovořil o potenciální přípravě crossover na základě budoucí generace řady 3.

Proporce karosérie tohoto vozu jasně odkazují na starší vozy BMW X6 nebo 5 GT a vyznačují se krátkými převisy, bachratými blatníky a velkými koly. Model BMW 3 GT má být o něco dražší než výchozí sedan (F30), jehož předběhne také v termínu premiéry. Zatímco na sedan si počkáme až do příštího roku, crossover BMW 3 GT se světu představí již na letošním podzimním autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků