BMW 3 GT se systémem xDrive již brzy. První jej dostane 320i

BMW 3 GT se systémem xDrive již brzy. První jej dostane 320i

Nedávno představené nové BMW 3 v provedení Gran Turismo je zatím k dispozici pouze coby zadokolka. Nebude to ale dlouho trvat a nabídku rozšíří také varianta s pohonem všech kol xDrive. Jako první jej dostane verze 320i, tedy provedení s přeplňovaným dvoulitrovým motorem naladěným na maximální výkon 184 koní.

BMW 3 GT: hormonální hybrid na oficiálních snímcích (+ 51x foto)

BMW 3 GT: hormonální hybrid na oficiálních snímcích (+ 51x foto)

Podle neoficiálních informací bychom si za čtyřkolku měli připlatit necelých 50 000 Kč, což by znamenalo, že BMW 320i GT bude přibližně začínat na jednom milionu Kč. Během příštího roku se systém pohonu všech kol nastěhuje k dalším variantám, a to samozřejmě včetně dieselu. 

BMW 3 GT: cosi mezi sedanem a hatchbackem, navíc o něco vyšší

BMW 3 GT: cosi mezi sedanem a hatchbackem, navíc o něco vyšší

BMW 3 GT se oficiálně představilo na autosalonu v Ženevě. Oproti trojkovému sedanu nabídne o 25 litrů větší zavazadelník (520 l), který lze zvětšit sklopením sedadel až na 1600 l. Řidič pak sedí o 59 mm výše a podstatně více místa čeká (i díky vyššímu posazu pro řidiče) na cestující ve druhé řadě. Kromě základního 320i je v nabídce také varianta 328i s dvoulitrem o výkonu 245 koní, vrcholem zůstává klasický šestiválec 335i (306 k). Dieselová část nabídky zahrnuje verze 318d a 320d (143 a 184 k).

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků