BMW 3 GT opět v akci. Tentokrát na německé dálnici

BMW pravděpodobně už na autosalonu v Ženevě představí nového křížence odvozeného z řady 3. Podobně jako tomu bylo u pětky, také trojka dostane karoserii kombinující prvky kupé, kombi, SUV. Ano, řeč je samozřejmě o provedení GT. Tato novinka zřejmě pro většinu příznivců značky BMW není velkým tajemstvím, vyfocena byla během testování hned několikrát, přičemž naposledy zcela bez maskování.

BMW 3 GT zachyceno zcela bez maskování

BMW 3 GT zachyceno zcela bez maskování

Nám se ji podařilo vyfotit na dálnici u Mnichova. Ačkoli to na první pohled není zcela patrné, rozhodně nejde o žádného drobečka. Nakonec jak je na fotkách vidět, vůz bude vyšší než BMW X1, které měří na výšku 1541 mm. Běžná trojka je vysoká1429 mm. Těšit se můžeme také na výsuvný zadní spoiler. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků