BMW 3 GT: hormonální hybrid na oficiálních snímcích (+ 51x foto)

Již jen hodiny nás dělí od premiéry nové karosářské verze modelu BMW 3 s označením Gran Turismo, ale již teď se můžete podívat na první obrázky.

Automobilka BMW patří k těm, které v posledních letech nejsvědomitěji plní trend rozšiřování nabídky technicky spřízněných typů s různým označením. To se týká také aktuální „trojky“ (F30). Ta se nyní prodává jako BMW 3 sedan a BMW 3 Touring, ale záhy bude doplněna dvoudveřovým modelem, který však přechází na nové označení BMW 4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Známa je podoba základní verze (v horní řadě) i "emka" (v dolní)

Ostře sledovanou novinkou spadající k „trojkám“ je však jakýsi pětidveřový fastback s označením BMW 3 GT, který navazuje na podobně střižený, ovšem o něco větší model BMW 5 GT z roku 2009. Působením podobných hybridů, kterých je v automobilové produkci stále více, lze předpokládat, že typ 3 GT nevzbudí tolik negativních názorů a vášní jako kdysi právě 5 GT. Asi jsme si zvykli…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Předností novinky bude snadněji přístupný zavazadlový prostor, který je navíc větší než u kombi BMW 3 Touring 

Špionážní snímky modelu BMW 3 Gran Turismo unikají od poloviny loňského roku, teprve před několika dny jsme vám například přinesli celou sadu našich vlastních snímků vozu BMW 3 GT z německé dálnice. Novinka má být čímsi mezi sedanem a kombíkem s usnadněným přístupem k zavazadlovému prostrou skrze výklopnou záď. Pravdou je, že 3 GT nevypadá zezadu tak bizarně jako 5 GT, designéři totiž mohli počítat s prodlouženou délkou karoserie, jež je o nějakých 200 mm delší než u BMW 3 Touring.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podívat se nyní můžete také do interiéru modelu BMW 3 GT

Podobně jako GT „pětka“, také nové BMW 3 GT disponuje výklopným víkem ve stylu Twin Door Škody Superb, přičemž je to v porovnání s BMW 3 Touring auto o poznání větší. Je delší zhruba o 200 mm a rozvor se prodloužil o 110 mm, BMW 3 GT má být vysoké 1 510 mm a široké 1 830 mm, což je o 80, resp. 20 mm více než u Touringu. V porovnání s ním navíc 3 GT nabídne o 20 l větší zavazadlový prostor se základním objemem 520 l.

Klepněte pro větší obrázek
Zadní část karoserie nového BMW 3 GT působí poněkud elegantněji než u BMW 5 GT

Z větších vnějších rozměrů má těžit zejména prostor pro posádku. Proslýchá se například, že cestující na zadních sedadlech budou mít o 70 mm více místa pro kolena a řidič usedne o 60 mm výše, což usnadní nastupování a zlepší výhled. Na škálu pohonných jednotek a verzí si ještě musíme počkat, ale jistě vám je představíme, jakmile to bude možné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 335i GT
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků