BMW 3 GT: cosi mezi sedanem a hatchbackem, navíc o něco vyšší

9 komentářů

matt
12. března • 12:25

Pamatam sa ako pri Octavii I padali posmesne poznamky od roznych priaznivcov "cistokrvnych" wagenov o smiesnom prevedeni 5. dveri, o dlhych previsoch,...:)

Stan
10. března • 23:19

Konečně pěkný a použitelný BMW

Vítězslav Rumpel
9. března • 22:29

Moc pěkné a pěkně povedené přibližovalo :-)

jogurt
9. března • 11:30

Nárůst délky i vnitřního prostoru by svědčil o použití stejné finty, jaká je u 5GT, tedy postavení auta na platformě vyšší řady, tak jako 5GT není postavené na základu třídy 5, ale 7, tady to vypadá, že GT3 sedí spíšena pětkovém základu. V článku ale o například rozvoru není nic...
Pozitivní je, že neopakovali fatální chyby z GT5, má to použitelný zavazadlový prostor, dokonce o 80 litrů větší než GT5, nemá to nesmyslné přepážky za zadními sedadly, ani nepoužitelné "malé" otevírání kuru.
Že by u BMW svítalo na lepší časy a konstruktéři začali konečně myslet hlavou?

Jiří  Duchoň
9. března • 12:52 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, rozvor je delší o 110 mm, což se píše koncem třetího odstavce...A opravdu to vypadá, že se 3GT povedla o dost lépe než 5GT. Uvidíme, jak to bude jezdit.

x12345678
9. března • 16:12

Tentokrát není použit podvozek vyšší série. 3 Gran Turismo je na prodlouženém základu 3er. A udělali určitě správný krok. GT 5 na sedmičkovém podvozku je proti standardní pětce těžká, tupá, neohrabaná, neochotná a líná. To by se tentokrát nemělo snad nemělo opakovat. Jistě, zůstanou paskviloidní řešení některých funkcí idrivu, nesmyslné umístění rozličných tlačítek bez smyslu pro ergonomii, pozice voliče řazení o 10cm víc vzadu, než by bylo zdrávo, ale podvozkově to bude výborná trojka a ne tupá sedmička/GT 5.

Jiří  Duchoň
9. března • 18:31 • redaktor AutoRevue.cz

S většinou řečeného nelze než souhlasit ;-)

F40
9. března • 11:23

Pohon zadek, nebo xdrive?

jogurt
9. března • 11:30

aj to aj tamto

Doporučujeme

Články odjinud