Pamatam sa ako pri Octavii I padali posmesne poznamky od roznych priaznivcov "cistokrvnych" wagenov o smiesnom prevedeni 5. dveri, o dlhych previsoch,...:)
Konečně pěkný a použitelný BMW
Moc pěkné a pěkně povedené přibližovalo :-)
Nárůst délky i vnitřního prostoru by svědčil o použití stejné finty, jaká je u 5GT, tedy postavení auta na platformě vyšší řady, tak jako 5GT není postavené na základu třídy 5, ale 7, tady to vypadá, že GT3 sedí spíšena pětkovém základu. V článku ale o například rozvoru není nic...Pozitivní je, že neopakovali fatální chyby z GT5, má to použitelný zavazadlový prostor, dokonce o 80 litrů větší než GT5, nemá to nesmyslné přepážky za zadními sedadly, ani nepoužitelné "malé" otevírání kuru.Že by u BMW svítalo na lepší časy a konstruktéři začali konečně myslet hlavou?
Dobrý den, rozvor je delší o 110 mm, což se píše koncem třetího odstavce...A opravdu to vypadá, že se 3GT povedla o dost lépe než 5GT. Uvidíme, jak to bude jezdit.
Tentokrát není použit podvozek vyšší série. 3 Gran Turismo je na prodlouženém základu 3er. A udělali určitě správný krok. GT 5 na sedmičkovém podvozku je proti standardní pětce těžká, tupá, neohrabaná, neochotná a líná. To by se tentokrát nemělo snad nemělo opakovat. Jistě, zůstanou paskviloidní řešení některých funkcí idrivu, nesmyslné umístění rozličných tlačítek bez smyslu pro ergonomii, pozice voliče řazení o 10cm víc vzadu, než by bylo zdrávo, ale podvozkově to bude výborná trojka a ne tupá sedmička/GT 5.
S většinou řečeného nelze než souhlasit ;-)
Pohon zadek, nebo xdrive?
aj to aj tamto
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.