BMW 3 facelift: najdi 5 rozdílů (spy photos)

Mercedes pustil do arény nové Céčko, Audi za chvíli udělá to samé s Á-čtyřkou. V Mnichově si toho jsou dobře vědomi, a proto pro svůj hlavní model, který se blíží polovině svého výrobního cyklu, připravili mírné změny.

Než budete číst dál, zkuste se pozorně zadívat na fotografie, zda na nich najdete alespoň jeden rozdíl proti současné trojce. Mě samotnému, který má poslední trojku dnes a denně na očích, trvalo hezkou chvíli odhalit, co je jinak.

Dobrá, nebudu vás déle napínat. Jedinou zvenčí viditelnou změnou je mírně upravený tvar střední části předního nárazníku. Opravdu rozeznatelné je to jen na první fotografii, kde si všimněte linie okolo ledvinek a registrační značky. Zatímco u stávajícího modelu uvidíte jednu navazující linii, která na masce vytváří velké U s ledvinkami uprostřed,  zde je spodní část rozšířená a její ramena jsou mohutnější. Dalším rozdílem může být absence ozdobných lišt, které v současnoti podélně dělí otvory ve spodní části nárazníku. Ty ale, stejně jako mlhovky, jen nemusí být namontovány. Vše ostatní včetně kontroverzních zadních světel zůstává stejné.

Špatně to zatím vypadá ohledně obnovy nabídky motorů. BMW má dvě nové verze dvoulitrového dieselu známé z modelů 120d a 123d a novou verzi benzínového třílitru s přímým vstřikováním paliva, který montuje do trojkového kupé, ale jak to tak vypadá, ne vše z toho se do sedanu a kombi dostane. Se zvýšením výkonu 320d počítat lze, silnější dvoulitr by se ale v nabídce pral o zákazníky šestiválce 325d, a tak se v trojce těžko objeví. Zda se do sedanu dostane přímovstřikový třílitr z kupé je stále ve hvězdách, ale velmi bychom se divili, kdyby se tak nestalo. V ostatních aspektech lze počítat snad jen s úpravou interiéru směrem ke sblížení s vnitřkem kupé, mně osobně by ale stačilo, kdyby byly vyřešeny problémy s jeho nekvalitní montáží. Ze zbylé techniky se dá spolehnout snad jen na nasazení prvků programu Efficient Dynamics, které se po faceliftu objevily v jedničkové a pětkové řadě. Bohužel se nedá počítat s nabídkou paketu pro špatné cesty, který by se v Česku tak hodil.

Jak to vše nakonec dopadne uvidíme zřejmě již za měsíc ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
BMW 3 s prvky faceliftované verze

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků