BMW 3 facelift: najdi 5 rozdílů (spy photos)

Mercedes pustil do arény nové Céčko, Audi za chvíli udělá to samé s Á-čtyřkou. V Mnichově si toho jsou dobře vědomi, a proto pro svůj hlavní model, který se blíží polovině svého výrobního cyklu, připravili mírné změny.

Než budete číst dál, zkuste se pozorně zadívat na fotografie, zda na nich najdete alespoň jeden rozdíl proti současné trojce. Mě samotnému, který má poslední trojku dnes a denně na očích, trvalo hezkou chvíli odhalit, co je jinak.

Dobrá, nebudu vás déle napínat. Jedinou zvenčí viditelnou změnou je mírně upravený tvar střední části předního nárazníku. Opravdu rozeznatelné je to jen na první fotografii, kde si všimněte linie okolo ledvinek a registrační značky. Zatímco u stávajícího modelu uvidíte jednu navazující linii, která na masce vytváří velké U s ledvinkami uprostřed,  zde je spodní část rozšířená a její ramena jsou mohutnější. Dalším rozdílem může být absence ozdobných lišt, které v současnoti podélně dělí otvory ve spodní části nárazníku. Ty ale, stejně jako mlhovky, jen nemusí být namontovány. Vše ostatní včetně kontroverzních zadních světel zůstává stejné.

Špatně to zatím vypadá ohledně obnovy nabídky motorů. BMW má dvě nové verze dvoulitrového dieselu známé z modelů 120d a 123d a novou verzi benzínového třílitru s přímým vstřikováním paliva, který montuje do trojkového kupé, ale jak to tak vypadá, ne vše z toho se do sedanu a kombi dostane. Se zvýšením výkonu 320d počítat lze, silnější dvoulitr by se ale v nabídce pral o zákazníky šestiválce 325d, a tak se v trojce těžko objeví. Zda se do sedanu dostane přímovstřikový třílitr z kupé je stále ve hvězdách, ale velmi bychom se divili, kdyby se tak nestalo. V ostatních aspektech lze počítat snad jen s úpravou interiéru směrem ke sblížení s vnitřkem kupé, mně osobně by ale stačilo, kdyby byly vyřešeny problémy s jeho nekvalitní montáží. Ze zbylé techniky se dá spolehnout snad jen na nasazení prvků programu Efficient Dynamics, které se po faceliftu objevily v jedničkové a pětkové řadě. Bohužel se nedá počítat s nabídkou paketu pro špatné cesty, který by se v Česku tak hodil.

Jak to vše nakonec dopadne uvidíme zřejmě již za měsíc ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
BMW 3 s prvky faceliftované verze

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků