BMW 3 (F30) v ladění vzhledu i výkonu Kelleners Sport

Kelleners Sport, německý specialista na ladění vozů značky BMW, nabízí sadu modifikací pro aktuální generaci BMW 3 (F30), resp. její vzhled, jízdní vlastnosti i výkon.
Seznam kapitol
  1. BMW 3 Kelleners
  2. Fotogalerie

Firma Kelleners Sport vylepšuje automobily BMW již bezmála tři dekády. Její stavby nebývají nikterak okázalé, naopak patří v dané oblasti k těm vkusnějším. Soustředí se především na úpravy vzhledu (např. BMW 1 Kelleners), ale v nabídce mají také posilovací kúry. Také v tomto pohledu jde spíše o modifikace decentní, přičemž za příklad z posledních týdnů poslouží stavby BMW 535i Kelleners nebo BMW M5 Kelleners (obě z generace F10).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na nové stavbě z dílen Kelleners Sport zaznamenáme především velká kola

Nyní si u Kelleners Sport vzali do parády aktuální, v pořadí šestou generaci sedanu BMW 3 (F30), a začněme třeba právě výkonem, pro jehož zlepšení firma připravila nová odladění pro většinu zážehových i vznětových motorů. Například benzínová verze BMW 328i posílí z 245 koní (180 kW) a 350 Nm na 294 koní (216 kW) a 420 Nm, zatímco „diesel“ BMW 320d vykáže namísto původních 184 koní (135 kW) a 380 Nm poněkud lepších 218 koní (160 kW), resp. 435 Nm.

BMW 3 Touring: je větší a šikovnější

BMW 3 Touring: je větší a šikovnější

Součástí sady modifikací je také nový výfuková soustava a pánové z Kelleners Sport zdůrazňují, že posílené motory nabídnou „výrazné zlepšení ve zrychlení a zvýšení maximální rychlosti“. S ohledem na očekávané lepší jízdní výkony jsou připraveny také mírně upravené podvozky, jež lze objednávat ve dvou verzích snižujících světlou výšku o 30, resp. 60 mm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také tento projekt od Kellenersu lze označit za celkem vkusný

Po stránce vzhledu připravili u Kelleners Sport sady nových doplňků jak pro standardní vozy BMW 3, tak pro auta opatřena továrním paketem M Sports. Těšit se můžeme zejména na nástavce pod předním i zadním nárazníkem, zvýraznění odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru či nabídku specifických litých ráfků s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy motorů a podvozku mají nabídnout rychlejší a sportovní svezení

Interiér vozu BMW 3 pak může být okrášlen třeba hliníkovými pedály, velurovými koberci nebo novými obklady ze dřeva a uhlíkových kompozitů, ale především kompletně novým čalouněním kvalitní kůží nabízenou ve více než šedesáti barevných odstínech.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 3 Kelleners
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 380 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků