BMW 3 (F30) v čerstvém, tentokrát decentním ladění od JMS

Ladičská společnost JMS o sobě po delší době dává vědět novou sadou doplňků, tentokrát určenou pro aktuální sedany a kombíky BMW 3.
BMW 3 (F30) v čerstvém, tentokrát decentním ladění od JMS

Pokud si vzpomeneme na starší, veskrze extravagantní kreace JMS (za zmínku stojí hlavně paket JMS pro Opel Astra H), pak je třeba její nejnovější práci hodnotit jako velmi uvážlivou a respektující povahu předlohy. Řeč je o vozech BMW 3 ve verzích sedan (F30) a kombi, pro které u JMS připravili rozumně působící sadu doplňků vnější části karoserie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Současné BMW 3 (F30) podle JMS

Na první pohled si všimneme především nástavce předního nárazníku (+ 7 700 Kč) a instalace pružicích jednotek KW (+ 31 300 Kč), jež snižují světlou výšku vozů BMW 3 (F30) o výrazných 55 mm vpředu a 45 mm vzadu (aby pak jízda nedopadla jako u Fiesty v Brazílii…). U JMS nabízí majitelům automobilů řady BMW 3 aktuální generace také upravený program řídicí jednotky motoru a sportovně laděnou výfukovou soustavu, ovšem podrobnosti k dispozici zatím nemáme.

Opel Astra JMS: kompletná premena

Opel Astra JMS: kompletná premena

Zájemci o další okrášlení stylu svého vozu mohou přiobjednat dvacetipalcové lité ráfky Schmidt Revolution obouvající pneumatiky o rozměru 225/35 vpředu a 255/30 vzadu.
 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků