BMW 3 (F30) v čerstvém, tentokrát decentním ladění od JMS

Ladičská společnost JMS o sobě po delší době dává vědět novou sadou doplňků, tentokrát určenou pro aktuální sedany a kombíky BMW 3.
BMW 3 (F30) v čerstvém, tentokrát decentním ladění od JMS

Pokud si vzpomeneme na starší, veskrze extravagantní kreace JMS (za zmínku stojí hlavně paket JMS pro Opel Astra H), pak je třeba její nejnovější práci hodnotit jako velmi uvážlivou a respektující povahu předlohy. Řeč je o vozech BMW 3 ve verzích sedan (F30) a kombi, pro které u JMS připravili rozumně působící sadu doplňků vnější části karoserie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Současné BMW 3 (F30) podle JMS

Na první pohled si všimneme především nástavce předního nárazníku (+ 7 700 Kč) a instalace pružicích jednotek KW (+ 31 300 Kč), jež snižují světlou výšku vozů BMW 3 (F30) o výrazných 55 mm vpředu a 45 mm vzadu (aby pak jízda nedopadla jako u Fiesty v Brazílii…). U JMS nabízí majitelům automobilů řady BMW 3 aktuální generace také upravený program řídicí jednotky motoru a sportovně laděnou výfukovou soustavu, ovšem podrobnosti k dispozici zatím nemáme.

Opel Astra JMS: kompletná premena

Opel Astra JMS: kompletná premena

Zájemci o další okrášlení stylu svého vozu mohou přiobjednat dvacetipalcové lité ráfky Schmidt Revolution obouvající pneumatiky o rozměru 225/35 vpředu a 255/30 vzadu.
 

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků