BMW 3 (F30): kompletní ladění AC Schnitzer

Společnost AC Schnitzer z německých Cách představuje definitivní podobu svého ladičského programu určeného pro sedany BMW 3 nejnovější generace.
Seznam kapitol
  1. BMW 3 (F30) Schnitzer
  2. Fotogalerie

U Schnitzeru se tradičně soustředí na produkty koncernu BMW Group, přesto je jejich záběr docela široký. Sahá od Mini Cooper S Schnitzer přes opulentní SUV v podobě BMW X6 M Schnitzer až po nové „čtyřdveřové kupé“ BMW 6 Gran Coupé Schnitzer. Nyní zde máme také něco pro běžnější spotřebitele. U AC Schnitzeru totiž splnili slib a představili kompletní sadu úprav pro sedan BMW 3 generace F30.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová stavba svým vzhledem připomíná tradice ladění vozů BMW značkou AC Schnitzer

Náhled pod pokličku přípravy tohoto paketu nám připravili již letos v Ženevě, ale teprve nyní můžeme být konkrétnější. A začněme třeba posilováním vznětových pohonných jednotek. Verze BMW 318d posílila z výchozích 143 koní (105 kW) na výsledných 171 koní (126 kW), přičemž již od přírody silnější provedení BMW 320d nově dává 218 koní (160 kW) namísto továrních 184 koní (135 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sadu nových dílů vkusně doplňují decentní polepy a výrazné koncovky výfuků

U „benzínů“ se AC Schnitzer soustředil na varianty 328i a 335i, jejichž výkon navýšil na 294 koní (216 kW), resp. 360 koní (265 kW), ale výrobce zdůraznil, že tyto varianty jsou zatím ve vývoji a oficiálně představeny budou až v nadcházejících týdnech. Netřeba zdůrazňovat, že většina z popsaných posílení jde na vrub upravenému programu řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také motorů a interiéru

Dalšími úpravami na mechanických skupinách vozu BMW 3 (F30) jsou sportovní výfuk s výraznými koncovkami a sportovně odladěné pérování snižující světlou výšku o 25 mm. Na výběr je z několika sad litých ráfků s průměrem od 18 do 20 palců. Úpravám exteriéru jsme se věnovali již v předchozím článku, takže jen připomeňme, že za zmínku stojí hlavně nástavce nárazníků, prahové obklady či odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru, jež mají účinně zvyšovat přítlak na obou nápravách, a to zvláště ve vyšších rychlostech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sportovně laděný podvozek má zajistit lepší jízdní vlasntosti

Úpravy se nevyhnuly ani interiéru, který lze od standardního provedení odlišit třeba hliníkovými obklady pedálů, madla páky ruční brzdy nebo ovladače i-Drive.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 3 (F30) Schnitzer
  2. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků