BMW 3 (F30): kompletní ladění AC Schnitzer

Společnost AC Schnitzer z německých Cách představuje definitivní podobu svého ladičského programu určeného pro sedany BMW 3 nejnovější generace.
Seznam kapitol
  1. BMW 3 (F30) Schnitzer
  2. Fotogalerie

U Schnitzeru se tradičně soustředí na produkty koncernu BMW Group, přesto je jejich záběr docela široký. Sahá od Mini Cooper S Schnitzer přes opulentní SUV v podobě BMW X6 M Schnitzer až po nové „čtyřdveřové kupé“ BMW 6 Gran Coupé Schnitzer. Nyní zde máme také něco pro běžnější spotřebitele. U AC Schnitzeru totiž splnili slib a představili kompletní sadu úprav pro sedan BMW 3 generace F30.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová stavba svým vzhledem připomíná tradice ladění vozů BMW značkou AC Schnitzer

Náhled pod pokličku přípravy tohoto paketu nám připravili již letos v Ženevě, ale teprve nyní můžeme být konkrétnější. A začněme třeba posilováním vznětových pohonných jednotek. Verze BMW 318d posílila z výchozích 143 koní (105 kW) na výsledných 171 koní (126 kW), přičemž již od přírody silnější provedení BMW 320d nově dává 218 koní (160 kW) namísto továrních 184 koní (135 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sadu nových dílů vkusně doplňují decentní polepy a výrazné koncovky výfuků

U „benzínů“ se AC Schnitzer soustředil na varianty 328i a 335i, jejichž výkon navýšil na 294 koní (216 kW), resp. 360 koní (265 kW), ale výrobce zdůraznil, že tyto varianty jsou zatím ve vývoji a oficiálně představeny budou až v nadcházejících týdnech. Netřeba zdůrazňovat, že většina z popsaných posílení jde na vrub upravenému programu řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také motorů a interiéru

Dalšími úpravami na mechanických skupinách vozu BMW 3 (F30) jsou sportovní výfuk s výraznými koncovkami a sportovně odladěné pérování snižující světlou výšku o 25 mm. Na výběr je z několika sad litých ráfků s průměrem od 18 do 20 palců. Úpravám exteriéru jsme se věnovali již v předchozím článku, takže jen připomeňme, že za zmínku stojí hlavně nástavce nárazníků, prahové obklady či odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru, jež mají účinně zvyšovat přítlak na obou nápravách, a to zvláště ve vyšších rychlostech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sportovně laděný podvozek má zajistit lepší jízdní vlasntosti

Úpravy se nevyhnuly ani interiéru, který lze od standardního provedení odlišit třeba hliníkovými obklady pedálů, madla páky ruční brzdy nebo ovladače i-Drive.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 3 (F30) Schnitzer
  2. Fotogalerie
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků