BMW 3 Cabrio: mozaika se uzavírá

19 komentářů

yakkuru
26. října • 1:17

SLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT.

Caddy
26. října • 0:48

nadherny auto, neni co dodat....nemam vytku

mabosk
25. října • 12:00

Budu aj verzie s xDrive?

MMira
25. října • 16:20

těžko říct, ale spíše asi ne. už tak to bude hodně těžké auto - tipuju okolo 1700 kg a pokud by se k tomu přidal xdrive se svými 100 kg, bude to tank a ne auto

Caddy
26. října • 15:25

moje auto vazi jeste o 200 kg vic a jako tank rozhodne nevypada...je to male coupe B-]

RS
30. října • 12:25

To je vec nazoru me to tve pride jako mensi verze H1 krizena s Panterem, ano pripomina me to tank :-DJinak BMW dela pekne auta, ale jejich cena mne pride neumerna vykonu, pokud pominu vyhodu zadohrabky. Ty jejich packety to muze koupi je apsolutni mamlas. Myslim jsi ze automobika vzdy se zakaznikem hodne vicura pokud chce penize navic za naky ten kousek karbonu a naky ty kratsi / delsi pera/o.

WildWave
25. října • 14:07

Osobne si myslim, ze ano. Ale na take sa tu radsej nepytaj, lebo ta tu miestny fajnsmekry zadupu do zeme. Nieco v tom zmysle, ze len buran sa moze zaujimat o 4x4 v BMW a este k tomu v coupe cabrio... ;-)

krabicka3
26. října • 0:42

No musim rict, ze davat 4x4 do COUPE CABRIA jakehokoliv (nejen BMW) je opravdu zvlastni a musim rict, ze ja bych si takove auto asi nekoupil. Jinak vaha 1700kg jak tady nekdo psal se mi zda moc.
Mimochodem lidi vy znate nejake auto, ktere je coupe cabrio a jeste k tomu 4x4???

WildWave
26. října • 9:56

A este k tej vahe. 335i Coupe ma vraj 1610, cize tych 1700 je celkom realnych.

MMira
26. října • 14:58

těm 1600 kg věř. protože o nich vím, tipoval jsem těch 1700 kg na CC

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantus
2. listopadu • 17:04

jj, v datasheetu u 335i maji 1600kg a 1615kg s automatem.
vahu myslim psali v poslednim carautu, ale mam pocit, ze psali cca +200kg u cc.
ale pekny auto to je. predpokladam, ze si ho nechaji i podle toho zaplatit.

krabicka3
26. října • 11:54

Hmm...tak tech 1610kg je docela dost. To samy (+-) vazi sestka. Jinak Babylambo Spyder a Carrera Turbo jsou samozrejme "slusne" vozy, ale ty uz bych zaradil do skupiny supersportu. Je bych s BMW rady 3 (a podobnou konkurenci) nesrovnaval. Jinak ano, me se taky zda, ze 4 kola musi byt zakonite lepsi nez jen 2. Bavim se samozrejme o normalnim pocasi, protoze predpokladam, ze s CC nebudu jezdit v zime. Ale lidi proste rikaji, ze jenom se zadokoli je to vic fun.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WildWave
26. října • 14:22

Udaj 1610kg uvideol pjanda v diskusii o 335i - neoveroval som to.
Gallardo a Turbo su samozrejme ina liga - supersporty a neuvadzal som ich ako alternativku k 4miestnemu CC strednej triedy. Skor som poukazoval na to, ze su este neporovnatelne viac predurcene na "fun" ako napr. tento bavoracik a predsa maju 4x4.
V poslednej diskusii o "novych" motoroch BMW som sa vyjadril, ze 335ixT by bol momentalne pre mna ideal a ze je skoda, ze sa nevyraba (a asi ani nebude). Mat tak na to budget tak idem do oboch Touring s xDrive (u nas je vazne minimalne 3 mesiace do roka sneh a hory vsade okolo) a Coupe s nahonom na zadok na zabavu.

mabosk
26. října • 12:33

No cabrio s pevnou strechou by som bral jedine ak by som ho chcel pouzivat cely rok (a aj za dazda) a vtedy ma 4x4 nesporne vyhody.
Okrem toho nechapem preco inzinieri v bmw neviadia urobit ten xDrive vypinatelny (na vyblaznenie)

WildWave
26. října • 9:27

No najskor sa skusme pozriet na to, kolko CC-ciek tu mame... Ak nepocitam Mercedesy (ktore si nechaju hovorit roadster), tak BMW je prva premiova znacka s CC (opravte ma prosim, ak sa mylim). Vsetky CC doteraz boli len od znaciek z mainstreamu (prepac Volvo C70, ty si v subpremii), ktore 4x4 vo svojich modeloch viac-menej nepouzivaju.
Ja viem, ze sa forsiruje dogma, ze "spravny sportak ma mat nahon na prdeli", ale osobne si myslim, ze dobre spraveny pohon vsetkych kolies dokaze niekedy tie stovky koni skrotit ucinnejsie. Druha vec je, nakolko chcete, aby tie kone boli krotene - stale by tu mala byt moznost defaultneho zapnutia len zadneho nahonu.
No a k tvojej otazke. Osobne neviem o ziadnom CC so 4x4, ale ked ho moze mat Carrera Turbo (Cabrio) alebo Gallardo (Spyder) - (celkom slusne vozy, nie?), tak nevidim dovod, aby ho v blizkej dobe nedostalo aj nejake CC s cenovkou 50 - 100K EUR a vyssie. Len najprv by sa take CC muselo zacat vyrabat - v tychto cenovych hladinach je platno nad hlavou posvatne...

WildWave
25. října • 14:09

OK, tie dva Ypsilony tam nemaju byt (keby sa tu nahodou objavil nejaky slovencinar :-) )

Vladimír
25. října • 8:30

Nové řady BMW mají vůbec zvláštní kouzlo. Toto cabrio je opravdu nádherné, ovšem hodí se spíše do pohádkově bohatých krajů na planetě Zemi jako je např. USA, Bahamy, Německo, Švýcarsko, Kuvajt ap. Nedovedu si představit, že bych s takovým krásným BMW jel po naší vesnici nebo do hypermarketu do města pro rohlíky a sekanou - to by bylo jízlivých pohledů a drbů ! Prostě příliš krásné a příliš nápadné a nezvyklé v našich skromných končinách.

Deli
25. října • 15:21

S tim bych taky pro rohlíky nejezdil:-D

WildWave
25. října • 8:29

...so zadnym nahonom a vykonom cez 300HP, tak jedine toto. (Ja viem p. Ondrasik ze aj Bentley ma dobru alternativu)

Doporučujeme

Články odjinud