BMW 3 Cabrio: mozaika se uzavírá

(představení, video) BMW zakončilo postupné představování trojkové řady. Nový kabriolet se vyznačuje řadou revolučních změn.

Před děma lety přišla automobilka z Mnichova s novou generací tojkové řady. Nejdříve na trh uvedla sedan, skoro o rok později kombi, nedávno jsme se dočkali kupé a nyní jako poslední zástupce řady přichází nové kabrio.

Zásadním rozdílem ve srovnání s předchozí generací je použití v současnosti velmi moderního systému pevné skládací střechy. BMW se tak přidává do klubu výrobců exkluzivních aut, která se z plnohodnotých kupé umí změnit na plně otevřený kabriolet.

Střecha se skládá ze tří částí a pokud si chcete užít čerstvého vzduchu, lze ji elektricky složit pod víku kufru. Celá operace zabere v dneší době průměrných 22 sekund a stejnou dobu zabere i proměna z kabria zpět na kupé. Při rozhodování, zda se více přiblížit okolnímu světu či se před ním naopak skrýt, je třeba brát ohled na množství převážených zavazadel. Jedeme-li v kupé, je v kufru místo pro 350 l tašek a taštiček, v kabriu pro ně máme 210 l. Nestačí-li to, není třeba zoufat a stačí sklopit zadní sedadla a sadu golfových holí uložit na jich místo.

Interiér se velmi přibližuje trojkovému kupé a stejně jako v něm zde najdeme čtyři sedadla. Ta zadní ale poslouží spíše menším osobám.

Nabídka motorů bude z počátku omezena na dva agregáty, ke kterým postupně přibyde většina z jednotek nyní nabízených pro ostatní zástupce trojkové řady. Prozatím si tak budete muset vystačit s benzínovými řadovými šestiválci. První o objemu 2,5 l a výkonu 160 kW (218 k) a točivém momentu 270 Nm umožní zrychlení na stovku za slušných 7,6 s. Druhým bude dvěma turby přeplňovaný třílitrový motor o výkonu 225 kW (306 k) a točivém momentu 400 Nm. S ním kabrio zrychlí na stovku za výborných 5,8 s.

Stejně jako u předchozí generace, i toto auto auto bude za nějaký čas uvedeno v podobě M3 kabrio a šťastný majitel se bude moci v přímém přenosu kochat zvukem linoucím se ze 4 koncovek výfuku. Jen škoda, že máme v ČR tak málo tunelů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 3 Cabrio

Prohlédněte si také následující oficiální videa zobrazující exteriér a interiér vozu i jízdu s novým cabriem.

 



bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků