BMW 3 Cabrio dostane naftové motory (320Cd a 330Cd)

13 komentářů

tibor
16. června • 16:49

je to pekny,ale nejhezci cabria ve stredni tride dela stejne saab...nova 9-3 cabrio v cerneto je pastva pro oci

Lukke
19. června • 17:59

Saab vs BMW 3 je nebe a dudy. Se Saabem 9-3 2.0T budete jezdit za 14-16 litrů normální jízdou... Na okreskách, sprintech i dálnici si Saaba s 330Cd podáte jako nic... a to za 6,5 litru průměrné spotřeby. Saab je krásný, ale podle mě na BMW nemá jak technologiemi, tak podvozkem, navíc za jeho neskutečně přemrštěnou cenu, kde základní model začíná na 1,5M Kč.

tibor
20. června • 16:59

tak ses nejak vedle1/saab 1,8t zacina na 1,199,000 a 2,0tna 1,270,000coz je min nez jsi uvadel tydale podvozek je mekci to mas pravdu,ale s vybavou jses mimo,za 1,5m musis mit verzi aero,coz zaklad nenijinak stou spotrebou jsi taky prehanel je do 10l a to jeste uvadim vetsi hodnoty nez papirovya 3/nejdriv se projed a pak muzes srovnavat jizdu,doty doby je to bezpredmetny,muzem se bavit akorat o designu,technologiich,ale jizda je nam oboum cizi

Lukke
20. června • 17:48

Tak ted jsi mě dostal. Ty máš s tímto autem nějaké zkušenosti, že můžeš takto odborně soudit? Osobně jsem s tím autem jezdil a mám tyhle poznatky, protože si jej v lednu koupil můj kamarád, se kterým se dobře znám. Samozřejmě, že uvádím verzi Aero, pokud chceme srovnávat s 330i/d. Horší motorizace je bezpředmětná. A co se týče spotřeby? Opět mluvíš z vlastních zkušeností? Je až úsměvné, jak někdo něco hodnotí a přitom auto viděl maximálně na obrázku. Reálná spotřeba se při BĚŽNÉM provozu pobybuje opravdu okolo 13-15 litrů. Takže 10 litrů by byl pro majitele Aera sen. Doporučuji, aby ses nejdříve projel ty a zjistil si objektivní poznatky, než budeš psát další bludy.

tibor
20. června • 19:56

jo jinak stou spotrebou u 330d jsi asi kapanek prehnalmozna se k 6,6 papirovych!!!!!!!dostanes pri dodrzovani rychlostnich limitu,ale to zas uvidis akorat zadek vsech saabu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukke
20. června • 22:33

Opět soudíš něco co neznáš. Je to úsměvné. BMW 330d (150 kW) vlastním rok. Průměrná spotřeba za tu dobu včetně sprintů, blbnutí a závodních jízd na okruzích činí 7,2l/100km. Běžnou jízdou jezdíš kolem 6,5 litru, dá se jezdit i za 5l/100km, pokud chceš ujet Saabu - tipuju kolem 10litrů, ale to bude mít potom Saab 25litrů... Nejradši mám chytráky, co sedí u počítače, nastudovali si pár informací o autech z netu a pak dělají chytráky jak to a to... Se Saabem mám od kamaráda zkušenosti a poznatky nějakých půl roku a najel s ním 20 tisíc km. Je to nádherné auto, elegantní a se staženou střechou ze na ním ohlédne každý, ale jako BMW fanda musím opět říci - motorem a jízdními vlastnostmi se Saab nevyrovná.

tibor
20. června • 23:00

ja netvrdim,ze nemas zkusenost s bmw,ale ne s cabriema to je rozdil...protoze coupe bmw stoji neco malo pres 1,100,000 a cabrio 330i 1,500,000tak priste nerikej takovy blaboly jako,ze saaba dostanes v pohode a budes mit spotrebu 6,5l je to vazne k smichu a pripadas mi jak nejaky pubertak coz urcite nejsi...jinak ja mam zkusenost se saabem cabrio ty s bmw cabrio ne a to je rozdila urcite bude bmw asi lepsi,ale nemusis priste hned vyrukovat s takovymi silackymi recmi o dostani saaba a ze saab pojede za 15l a bmw za 6,5...no ktem motorum,nevim,ze by bmw melo turbo benzin a naopak saab neni v6,takze je to trochu rozdil,ne?

Lukke
21. června • 0:01

A není to V6 ale řadový šestiválec.

Lukke
20. června • 23:58

Nikdo tady nemá žádné silácké řeči, jen jsem argumentoval, jak je to v praxi, když jedou vedle sebe na silnici tato dvě auta. Co se týče té spotřeby - asi jsem se špatně vyjádřil. Chtěl jsem říci, že při běžném ježdění je spotřeba u dieselového BMW kolem 6,5 litru a u Saabu tou samou jízdou kolem 13-14litrů. Při porovnávání schopností a výkonu aut by to bylo kolem 11 litrů u BMW vs 25 litrů u Saaba... Opět osobní zkušenost, tak na mě tady nevyrukuj opět nějakými tabulkovými údaji. Co se týče turba. Nevidím důvod, proč by BMW mělo dávat turbo do svých benzinaků a moc jsem nepochopil tuto tvoji větu. Samozřejmě, že je to rozdíl, ale výkon 6válce BMW je částečně vykompenzován v Saabu turbem, které BMW samozřejmě nemá. Pokud potkáš 330i cabrio s tímto Saabem, je to jako bys potkal Superba 2.5TDI s Oktávkou 1.9TDI. Takže asi tak. Btw: Cena benzinového třílitru od BMW je o 100tisíc nižší než uvádíš.

Aero
20. června • 22:53

Dovolil bych si poznamenat ze nemas pravdu Bmw 330D 150kw se nemuze verzi AERO vubec rovnat protoze zvlaste pak na okreskach by bmw nemelo jedinou sanci. A to nemluvime o Vigenu. O echnologiich nevim jak je na tom saab ted ale rozhodne v drivejsi dobe patril k nejlepsim, ma spustu vlastnich veci a take pouzil spousty veci v autech jako prvni. BMW se o tom mohlo jen zdat. Kolem Saabu se uz delsi cas motam tak o tom neco malo vim ale treba se mylim. Nikdo neni dokonaly

Lukke
20. června • 23:50

Máš osobní zkušenosti s poměřením sil a jízdních vlastností 9-3 cabrio vs 330d/i? Píšeš, že na okreskách by BMW nemělo jedinou šanci. Opět vlastní zkušenost? BMW vlastním a s Aerem jsem ve styku každou chvíli, jezdíme spolu, tak vím o čem mluvím. Zřejmě budeš zapřísáhlý zastánce Saabu (tak jako já BMW), který opět něco tvrdí a přitom neměl tu možnost poměřit obě auta současně na silnici. A ohledně toho Vigenu - sám dobře víš, že se již neprodává, jelikož podvozek neodpovídal kvalitativně motoru. Jel za mnou Vigen na dálnici (asi 240km/h) a když jsem musel náhle zabrzdit (a tudíš i Vigen nalepený na mně), myslel jsem, že to neustojí, jak začal lítat ze strany na stranu. Netvrdím, že Saab neměl nikdy žádné vlastní věci, nejsem odborník přes Saaby, ale v současnosti mám pocit, že jak na silnici, tak technologicky má BMW navrch. Tot mé osobní zkušenosti.

tibor
20. června • 19:53

tak mas pravdu,ze aerem jsem nejel,ale jel jsem 2,0t starsi verze,ale nejel jsem tim bmwjinak stou spotrebou opakuji do 10ls bmw jsem nejel proto jsem nemluvil o jizde s bmwa ty jsi jel tim bmw,ze mas tako jasnou predstavu o nesrovnatelne jizde?viz. nebe adudynerekl bych

bingo
16. června • 18:29

Nemam ten dojem. navic v bmw bude urcite lepsi svezeni

Doporučujeme

Články odjinud