BMW 3 Cabrio dostane naftové motory (320Cd a 330Cd)

Až dosud neměl kabriolet trojkové řady BMW žádný naftový motor, kterým disponuje sedan, kombi či kupé. Kromě verzí 318Ci, 320Ci, C325Ci a 330Ci však nově přibudou nafťáky 320Cd a 330Cd. Pod prvním označením se skrývá čtyřválcový dvoulitr s výkonem 110 kW (330 Nm), druhým pak řadový šestiválec s výkonem 150 kW (410 Nm). BMW je tak po Audi (A4) další automobilkou, která v tomto segmentu zapojila do hry naftu; Mercedes-Benz zatím do svého CLK Cabrio naftový motor nechystá. 

Ceník 3 Cabrio s benzínovými motory
318Ci/C 4/4 105 kW

1 119 800 Kč

320Ci/C 6/4 125 kW

1 218 300 Kč

325Ci/C 6/4 141 kW

1 284 600 Kč

330Ci/C 6/4 170 kW

1 402 600 Kč

M3/C 6/4 253 kW

2 114 700 Kč

Tip: Přečtěte si test sedanu BMW 330d a 320i.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 3 Cabrio

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků