Za volantem nového BMW 330i: Posel špatných zpráv. Pro konkurenci!

99 komentářů

Alfronzo
2. dubna • 9:27

K nejnovějšímu reklamnímu článku o voze Scala není otevřena diskuze. Takže sem - Jen si vzpomeňte, kdy naposledy jste jeli vozem Škoda a smáli se u toho.
Vzpomínám si dost jasně. Nepotřebuju se smát, kdykoli mám tu příležitost jet vozem Škoda.

Martin
1. dubna • 10:51

Mě osobně by ve velkém testu zajímalo nějaké zhodnocení adaptivního podvozku a pneumatik. Váhám, jestli má smysl příplácet za M adaptivní podvozek a místo toho bych tam radši přihodil "sportovní pneumatiky" (to jsou ty 19" bez run flatů). I když píšete, že run flaty jsou už docela dobré, bez nich to bude asi ještě o kus lepší. U toho podvozku si nejsem jistý, jestli adaptivní podvozek je skutečně v něčem lepší, kromě toho že si můžu volit tvrdost a potom zkoumat, jestli se to auto chová jinak. Četl jsem nějaký rozhovor s člověk z vývoje BMW a ten právě jednoznačně doporučoval zůstat u neadaptivního sportovního podvozku.

Frankie
2. dubna • 15:35

Nedej na rady jedna paní povídala ale jednotlivý varianty o které máš zájem si vyzkoušej, ty s tím budeš jezdit a ty to budeš platit.;-)

CF
1. dubna • 17:23

Adaptivní tlumiče jsou většinou jen vyhozené peníze za nákup, ale hlavně následný servis, kdy ceny jsou celkem šílené. A změna v režimech nerozpoznatelná. Není nad dobře naladěný, klasický podvozek.

Dinar
2. dubna • 12:33

Jednoznačný souhlas, a pokud jde o bmw, od "efkových" generací je u 3er a 5er nejlepší volbou pasivní mpaket podvozek.

kolkyno
1. dubna • 9:13

auto je to pekne ako zvonku tak aj zvnutra. Lexusoidne zadne koncovky nevadia. Ked som videl toto auto nazivo, zdalo sa mi ze zadny pasazieri maju priestoru na nohy pomaly ako v passate B8. Rozhodne mi to pride vzadu priestranejsie nez predchodzia generacia. Trosku ma prekvapilo na volante priamo tlacidlo vyhrevu (foto c.12), to by tam byt nemuselo...

R
31. března • 15:36

Ja bych do toho chtel benzin 6v takze pockam na 340i B-]

stealth01
1. dubna • 12:40

6v je co?

R
1. dubna • 13:46

6 voltu :-P

stealth01
1. dubna • 15:44

Taky si myslím. ;-)
Jinak válce se označují pouze číslem a před číslem písmenem podle uložení. U nás V6 (válce do V buď 60 nebo 90 stupňů), R6 (šest válců v řadě) nebo B6 (boxer).
BMW nikdy (pokud vím), V6 nevyrábělo, jedině R6 (nebo jinde I6).

R
2. dubna • 15:49

A ja zapomnel, ze jsem na odbornem profiforu....:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
2. dubna • 17:39

Jen doplním Stealtha -
celkem hezký přehled modorů BMW: https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_motor%C5%AF_BMW...
základní přehled automobilových motorů:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Automobilov%C3%BD_motor...
nebo též:
http://www.autoforum.cz/technika/jak-funguji-moto... ...
také něco:
https://www.tipcars.com/magazin/nase-tema/motory-... ...
něco o značení:
http://www.autoforum.cz/technika/10-klicovych-kon... ...
něco výjimečného:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/sestna... ...
nebo:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Motor_s_v%C3%A1lci_do_W...
nebo:
https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-m... ...
a třeba, jak se s W uspořádáním válců "vypořádal" zajímavý motor Volkswagen/Audi W12:
https://www.auto.cz/motory-v12-1-dil-volkswag... ... Chce to jen trošku snahy, milé R, a teprve potom "diskutovat" a třeba se ukáže, že není o čem...;-)

stealth01
2. dubna • 16:45

To nevím, ja tomu houby rozumím, ale toto je asi základní věc, pokud se o auta zajímáš minimálně. Ja osobně ani nevím, jak funguje v autě sterac. :-)

Michal
31. března • 18:50

Za pár let bude 340i značit 1,5l trivalec+2elektromotory.Rychle si pospeš s koupí dokuď ještě mají 6válec.

Michal
31. března • 13:35

Všechno super aby lidi zapomněli že 330 byla 6válec

mijunior
31. března • 14:15

Nezapoměli ale pořád lepší než 55 TFSI.;-)

Michal
31. března • 14:42

Pokud je 55tfsi 2l tak tam až tak velký rozdíl nebude.

Karel.
31. března • 11:13

Ledvinky jsou sice decentní a konečně někdo pochopil, že méně znamená více. Ale ještě by to chtělo posadit je níže aby jejich horní linie "zařezávala" s horní linkou světlometů, bylo by to podle mě daleko elegantnější. Takto to pořád dělá dojem určité "rypákovosti", kdy ten frňák je zvednutý nad úroveň očí (světel).

expat
31. března • 15:55

Předek je všechno špatně. Rozumím, že na stylisty je obrovský tlak něco pořád měnit za co nejméně peněz a tak to nakonec dopadá. Ledvinky už nejsou žádné ledvinky, ale jakýsi patvar, který už jen těm s bujnou fantazií připomíná ledvinky. Světla jsou totálně dodrbané, napojené na "patvar" a celkový dojem je šílený, ale jiný. To je pravda. Ach jo....

Karel Karel
31. března • 11:12

"schopností vykouzlit řidiči na tváří pořádný úsměv snad v každé zatáčce"Už vidim, jak dvoulitrovej čtyřválec se 190kW někomu něco vykouzlí.

Zelí
31. března • 21:24

Seat má dvoulitrový čtyřválec 221 kw je to 4x4 a to už vykouzlí ten úsměv spíš.
Když se to trochu vytuní, tak má těch kilowatů 260...... Prostě technicky jiná liga.
U těch fanoušků, jako je tento redaktor, působí tato buzer kára jako pilulka na erektilní disfunkci. :-D

OnlyTruth
1. dubna • 8:58

priecne ulozeny motor (lacna koncepcia) + haldex , budes sa chciet na nom predvadzat na parkovisku a vyhori spojka take 4x4 to je :/ co uz ludia veria iba cislam na papieri nie realnej technike .. vsak si povie clovek "ved tu mam seat s 280 konami a 4x4" a je lacnejsi ako nejake bmw co ma len jednu pohananu napravu a 258 koni .. ale pravda je uplne ina ta cena sa musi niekde prejavit a asi aj vieme, ze to budu jazdne vlastnosti + technika

stealth01
1. dubna • 15:41

Mně u 520d odešel pohon po dovádění na velké letištní ploše. Prostě se tam něco přehřálo a šlo to do háje.
U M3 mi při jízdě na dálnici odešel pátý válec, motor šel do nouzového režimu.Věříš technice u BMW?

OnlyTruth
1. dubna • 18:25

viac ako vo VW , jasne ze kazdy moze mat podarene auto a takisto nepodarok , ale urcite je lepsia technika , 520d nie je vobec nastavene na sportovost to je jasne , a m3 bola nova? alebo predchadzajucim majitelom hociako jazdena ? a ked tak mohla to byt aj vada pri vyrobe

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
1. dubna • 20:06

Ja jsem nikdy nekoupil ojeté auto. Nemám tu odvahu.

Josef
1. dubna • 21:32

Já ji také nemám a proto kupuji také nová auta, stealthe...
(K tomu tvému motoru v M3 na dálnici, měl jsi pořádně prohřátý motor? Známému se též něco stalo s motorem u M3, když na to na dálnici "šlápnul" po pár km jízdy - nestíhal a spěchal na jednání... podrobnosti ale neznám, neměl jsem odvahu "vyzvídat", byl hodně nasr...)

stealth01
2. dubna • 18:32

Samozřejmě bych nikdy nenicil studeny motor a navíc to bylo na tempomat cca 145 na sedmičku po 200 ujezyxh kilometrech.

Josef
2. dubna • 19:53

Tak to Stealthe nakonec ten motor vzdal, protože "umřel nudou"...:-) Vzdálenost 200 km po dálnici tempomatem rychlostí 145 km/hod (předpokládám tachometrových, tedy reál cca 130 km/hod...), to je pro "poctivou" M3 na sedmičku v podstatě "volnoběh"...:-)) To je, jako bych měl například koukat 2 hodiny na obrazovku vypnuté televize... Proto celkem chápu, že to ten motor raději "zabalil"...:-)

speedfred
3. dubna • 12:30

Tak to sa potom začnem báť asi aj ja aby mi motor v QV neumrel “nudou” na diaľnici.:-D:-D

bafunak
1. dubna • 2:25

I kdyby měl 1000 kw a 8x8, tak to bude furt jen Seat.

MUDr. Chocholoušek
31. března • 21:33

M kommt in einer Weile an ;)

Michal
31. března • 14:02

Ale zase jede určitě top.Mám 2l tsi 162kw a určitým způsobem to udělá úsměv protože si to s tou váhou auta hraje.Jede v celým pásmu ala 3-7t ot.

stealth01
1. dubna • 11:21

162kW si hraně s váhou auta???

Šimandl
31. března • 11:34

No v záplavě dvoulitrových dieselů 18d a 20d je to dnes u trojky dost nadprůměrná motorizace jak výkonem, tak nízkou hmotností nad přední nápravou.

Pantani
31. března • 10:22

- co ty hnusný elektronický "budíky"?
- co umí všechno zobrazovat headup displej?
- není oproti starýmu iDrive s normálníma tlačítkama ergonomickej krok zpět dát tam ty mikrospínače?
- co ta hnusná bradavice v předním nárazníku? To jsou radary/senzory? Konkurence to přeci jen umí líp schovat!
- jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými módy adaptabilního podvozku?
- rozdíl laserů proti led?
- opravdu se vám líbí ten displej na palubce? Já měl za to, že rámečky se ztenčujou všude kde to jde, tady to udělali přesně obráceně - má to 4 cm tlustej rámeček v místech kde to navazuje k ostatním dílům a je to hnusný
- stará 3er vypadala na 19" líp, tohle ma strašně velkej ponton karoserie a kolečka zase vypadají jako u nákupního vozíku. Ach jo.

OnlyTruth
31. března • 10:57

mna tieto blbosti nezaujimaju , jedina preco ma 1500kg a nezlepsuju to .. sportove auto ma mat menej aj ked tam su vseliake asistenty atd. tak nech sa zameraju na zlepsenie vahy , nie to, ze display ma o 1" viac... a potom ludia si povedia vsak to je super ma to 190kw volakedy ludia chodili na menej a bolo im ok lenze to auto vazilo 1000kg ....

stealth01
1. dubna • 11:18

Můžeš mi vysvětlit, kde tvůj mozek vygeneroval myšlenku, ze 330i je nebo má být sportovním autem?

OnlyTruth
1. dubna • 12:53

3ka bol vzdy sportovo ladeny sedan a ak to nevies tak asi tvoj mozog ma nejaky problem

stealth01
1. dubna • 15:38

:-D Byl vždy neznamená vůbec nic. Možná to byl sedan se zadním náhonem a velmi dobrým vyvážením mezi přední a zadní nápravu. Ve verzích Luxury line a běžné verzi je to žvýkačka s ideálním rozložením hmotnosti. O sportovním chování prostě nemůže být řeč. Auto se naklání a tlumiče jsou nastaveny na co nejvyšší míru pohodlí pro posádku.
Tady je můj test 330e (http://moje.auto.cz/stealth01/330e.html... ), kterou vlastním a opravdu v porovnání s M3 (test na moje.auto zde: http://moje.auto.cz/stealth01/m3.html... ) je to jako dva vesmíry. Znovu se ptám, kde jsi vzal, že 330i je sportovní auto?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
1. dubna • 18:09

330e nie je sportove auto , 330i je sportove auto aj bude ... aj bez testu je zrejme ze bude lahsie agilnejsie a najdolezitejsiu rolu sportovych aut robi vaha a ich vyvazenie

bzzz
1. dubna • 18:25

Tahle argumentace teda dost vysvetluje ;-)

OnlyTruth
1. dubna • 18:31

tak ale nie? 1500kg vs ca 1770kg to uz je dost + rozlozenie bateriek , jedina vyhoda aut na baterky alebo hybridov je, ze od elektromotora maju v kazdom spektre otacok plny vykon ale zas na ukor vahy vacsinou

stealth01
1. dubna • 20:05

Ja ti tady mohu podepsat, ze 330i v Luxury line bude měkká žvýkačky. Pohodlné na dlouhé cesty, naprosto nevhodné pro ostrou jízdu. Váha neváha.

Josef
1. dubna • 21:22

Mohu potvrdit stealth01. Na druhou stranu ale záleží také na tom, co si kdo představuje pod "ostrou jízdou" (někdo se ani zdaleka nedostane k limitu, kdy by skutečně ostrou jízdu poznal, a proto si může myslet, že ta komfortní 330i je "pravej sporťák"). Poctivá vyladěná "M3" je opravdu to pravé, to mohu potvrdit a pravděpodobně to je i "objektivní realita", a proto ty "emka" také BMW vlastně dělá.... Měl jsi někdy možnost porovnat nějaké emko se srovnatelným AMG?

stealth01
2. dubna • 18:34

Jezdil jsem v C63S AMG, asi dvě stovky kilometrů celkově. Video z části jízd tady od 3:36.
https://youtu.be/MX6tXpWoxmE... AMG je střela, ale v zatackach bude podle mě M4 o fous rychlejší.

Josef
2. dubna • 19:43

Já jsem to neměl možnost srovnávat, protože jsem se k AMG nedostal. Jak jsem se už jednou zmínil, měl jsem možnost před lety pořádně si vyzkoušet a i koupit M3, byla perfektní a vyhovovala mi. Bohužel rozhodly peníze... MB (AMG nemluvě), se mi moc líbí, ale měl bych možnost dosáhnout tak AMG C 43.... Na víc už ne. Zatím počkám, uvidím co mi ukáže blízká budoucnost... Manželka mi krotí vášně, zatím máme v čem jezdit, kdo ví jak to nakonec dopadne. A tak nakonec třeba skončím u "normálního" céčka... Život ale není naštěstí jen o autech...

stealth01
2. dubna • 20:34

Ja jsem před týdnem s těžkým srdcem zrušil objednávku na M3 CS. Byly v tom i peníze, ale i krocenî me rozezranosti. Mám SQ7 a 330e, takže zcela ideální kombinace (jedno polykač kilometrů, druhé hybrid do města).

Josef
3. dubna • 18:03

U tebe Stealthe bych hybrid tedy nečekal... Já jsem se povozil Camry a Lexusem ES 300 H. Nebylo to špatné, manželce se to moc líbilo (...hlavně, že bychom nejezdili v Německu rychleji než 180 km/hod...), ale já raději klasický pohon. Tedy alespoň zatím. Co bude za pár let nevím. Protože jezdím služební Octavií a manželka má už skoro rok v novém zaměstnání také služební auto, tak nové auto řešit nemusíme. Na těch cca 10 tisíc km ročně stávající rodinný "sedan" zatím postačí (zdůvonil jsem to tak manželce, hrozil ten hybrid...), se kterým jsem hodně spokojený, i když už je "postarší". Ale na důchod bych si chtěl udělat radost a koupit něco "hezkého".
Na závěr mne napadlo poznamenat, že je zajímavé, jak můžeme někomu vadit, aby nám dal minusy...:-)

OnlyTruth
2. dubna • 14:44

suhlasim je to tak..ono to 330i nie je top sportovy sedan na svete , ale to nikto netvrdil .. je to paradny daily voz s ktorym sa da aj zabavit

bzzz
1. dubna • 19:31

Takhle to celkem dava smysl.

mijunior
31. března • 14:12

Když ti 1500 kg na auto střední třídy přijde hodně co budeš říkat až svět ovládnou EV? Viz. včerejší info že Taycan má přes 2,2 tuny a to bude svými rozměry dost možná pod trojkou. Prostou matikou na takového Range Rovera pak už bude potřeba řidičák skupiny C.

OnlyTruth
31. března • 14:48

elektrina nikdy neovladne trh dobrovolne , bud to bude natlak alebo ak bude este fungovat demokracia tak maximalne to bude alternativa , niekde do mestkeho segmentu ... ono tu fyziku neoklamu ... cize elektrina nebude spravna volba

Kasl
31. března • 11:08

Pořád je to sedan střední třídy a ne sporťák. Problém není postavit auto s 1000kg, problém je, že při této velikosti a s takovou hmotností by se v nárazovém testu rozpadlo na prvočinitele a to nikdo nechce, doba pojízdných rakví už pominula. 3er má ve své třídě jednu z těch nižších hmotností.

OnlyTruth
31. března • 12:30

takto , 3ka je jeno z mojich oblubenych aut cize som na nu prisny .. lepsie by sa to dalo spravit formou lepsich-lahsich materialov , a 3 series bol vzdy sportovy sedan ci uz pri 30ke 36ke alebo este sa dalo povedat 46 ... a nehovor mi ze sa s vahou neda ist dole .. mame c class w204 (2011) 1550kg a w205 (2014) 1395kg - je to pravda, ze su oba manual ale kludne moze byt bmw taktiez v manuali.. takze sa da ist s vahou dole ... a na luxusne prvky tu je 5 alebo 7ka .. 3ka vzdy bola orientovana viac na jazdne vlastnosti , este celkom ok je 2 coupe ale je tiez tazka , keby ma o 200kg menej je to parada .. aspon pri takej dvojke keby sa da vybrat, ze nechcem radio klimu zbytocne 20" disky ale normalne sportovy config by to bolo parada ... a nehovorte mi, ze to musi byt o premiovosti , premiovost je aj individualizacia , ked vie aj porsche spravit auto bez radia v dnesnej dobe kludne to moze spravit aj bmw

expat
31. března • 16:03

Jo, a manuál je kde? V prrddeelli.....:-/

Kasl
31. března • 13:46

Zrovna poslední generace Merglu ve stejné výbavě a s analogickou motorizací je těžší než trojka, v podstatě nejtěžší z prémie.

bzzz
31. března • 13:42

Asi cili na jine zakazniky nez jste vy.

Niemand
31. března • 12:13

Nerozpadlo. Väčšinu nadváhy tvoria luxusné prvky, ale bez tých to majitelia prémie tiež nechcú.

stealth01
1. dubna • 11:19

Kolik procent nadvahy?

Kasl
31. března • 12:24

Rozpadlo, stará 5er, které velikostně odpovídá této trojce už měla luxusních prvků tři prdky, by v nárazovém testu totálně pohořela.

Kuk Vykuk
31. března • 10:37

"- rozdíl laserů proti led?"
Až ho rozflákáš tak se z ceny novýho posereš.

stealth01
1. dubna • 11:17

Žádný velký rozdíl není. Na dálnici musí být nulový provoz, aby se aplikoval laser.

Kuk Vykuk
31. března • 13:04

Novej lejzrovej světlomet do i8 stojí 250 000 kč. Nekup to. :-/

petr r. (petrumr)
31. března • 19:50

brzdi kuki cena je 155329.40 Kč. Najdeš katalog a číslo dílů dáš do ceníku.. 6311 7391477 128371.40 Kč 155329.40 Kč Sv?tlomet laserov? sv?tlo lev?

Kuk Vykuk
31. března • 21:37

Tak to se omlovám, ale aspoň řádově jsem to trefil. Za 155 klaců to už je v pohodě, po pár letech to bude jen o fous dražší než celý auto. To se dá :D:-D:-D

bzzz
31. března • 13:38

Pojistka... ale je mozny, ze spousta lidi na pojistku nebude mit nebo zvoli levnejsi, pac je porizeni a provoz milacka neco stoji ;-)

MUDr. Chocholoušek
31. března • 14:14

Při 10% spoluúčasti to zaplatí celé ze svého.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
31. března • 14:30

Bud na to mas nebo se tak tvaris. Ale co, prozene se to pres ico/dic, natahne bernak a pohoda ;-)

MUDr. Chocholoušek
31. března • 18:18

Čím se natáhne berňák? Nákupem auta nebo jeho opravou?

Kuk Vykuk
31. března • 13:45

Až to bude volítaný tak to bude neprodejný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
31. března • 14:02

Aliexpres ;-)

Kuk Vykuk
31. března • 17:02

To zas shoří aut jen kvůli originál světlům z Číny. Za kolik bude, jen za 170 000 Kč? Nekup to za tz prachy B-]:-D

Kasl
31. března • 9:42

Nechce se mi věřit, že benzínový dvoulitr jezdí za 7. Mám s tímto motorem něco odjeto a dostat se pod 9 znamená nechat si amputovat pravou nohu.

Mates
1. dubna • 14:20

Mám Z4 28i (180 kW) a dlouhodobý průměr mám 7,2 včetně občasného zadovádění a časté jízdy bez střechy.

stealth01
1. dubna • 11:15

330e s úplně vybitymi bateriemi v mrazu po dálnici při průměrné rychlosti 130km/h reálně za 7,2l/100 km. Ostrava - Praha.
Při normální jízdě cca za 5,5. Devět jsem tam snad ještě neměl.

Mirek
1. dubna • 20:35

Tak osobně si myslím, že měl napsat, že mimo amputované nohy, jsou ještě varianty hodně těžká noha, případně závodník.
Občas se mi "líbí", jak tady někdo operuje jistou německou stránkou o spotřebě aut, ale nikdo neví, jaký styl jízdy dotyčný provozuje, ale většinou se nevěří tomu, který s tím jezdí a ví za kolik.

Josef
1. dubna • 21:39

Také jsem se sdělováním spotřeby opatrný a nekonečné diskuse o spotřebě sleduji hodně z povzdálí...
Každý moc dobře ví, jak se může spotřeba lišit... Záleží na mnoha okolnostech a podmínkách... Osobně spotřebu neřeším - když se blížím ke stavu, že by se měla rozsvítit kontrolka "zbytku" v nádrži, tak jednoduše zajedu k pumpě a natankuji. Vic mne "spotřeba" nezajímá.

petr r. (petrumr)
31. března • 20:03

já mám dvoulitra N46 a k 8 se nepodívám. A novější tak o litr méně, tu nohu si nechejte prošetřit.:-D

Kuk Vykuk
31. března • 9:31

A co budou v BMW dělat až tomu Tesla M3P natrhne prdel? Rozpláčou se nebo se půjdou zastřelit do rybníka? :-DB-]

bafunak
1. dubna • 2:14

Tesla neni auto.

Kuk Vykuk
1. dubna • 5:03

Je to raketa.

qotylem lamiraq
31. března • 12:35

Tesla uz natrhla ... tolika automobilkam a co z toho kdo ma? Zeme se toci dal, chleba levnejsi neni a konec koncu, Tesla je i pres tyto natrhavaci akce na evropskem trhu, co se prodejnosti tyce, stale nictona.Nemyslim, ze by Tesla byla jakkoliv spatna. Jen mam proste pocit, ze Tesla nerozumi evropskemu zakaznikovi. Ne ze bych si myslel, ze evropsky zakaznik Teslu nejak zasadne zajima. Design interieru a exterieru neni vylozene skaredy, ale myslim, ze vetsine evropanu neni uplne po chuti. Elektricky pohon je pro nekoho zcela vyhovujici, ale myslim, ze vetsina evropanu ma proti jeho prakticnosti vyhrady a je zhola jedno, zda jsou tyto namitky opravneni, ci nikoliv. A pak je tu cena ... Zkratka a dobre, prijde mi, ze evropsti vyrobci lepe rozumeji tomu, co evropsti zakaznici chteji a take proc to chteji. Poridit Teslu znamena pro evropana pristoupit na vice ci mene kompromisu. Proti tomu stoji cela rada vozu, kde tech kompromisu neni potreba zdaleka tolik.Ano, jeste pomerne nedavno platila ekvivalence EV = Tesla. Lec svet se meni a ani hegemonie Tesly neni vecna. Evropa ma celou radu vyrobcu schopnych vyrabet solidni auta. Dnes se tyto firmy uci, jak do jejich aut zabudovat elektricky pohon. Proti nim stoji Tesla, ktera se stale uci jak vyrabet cela auta. A vyjma pohonu ma v mnoha oblastech radu problemu, kde tradicni evropsti vyrobci disponuji ruznymi plne funkcnimi a overenymi resenimi.Mozna, ze skutecne Tesla BMW neco natrhne, ale koho to zajima? Verim, ze vetsina lidi zakazniku BMW ta auta kupuje kvuli necemu jinemu, nez ze by BMW bylo lepsi nez Tesla. A neverim, ze ten faktor pritahujici kupce, zmini jen proto, ze Tesla BMW v necem (a je otazkou na jak dlouho) prekona.

MUDr. Chocholoušek
31. března • 14:11

Pane Vachmajstr, vy ste hlava!

Herr Wachmeister
1. dubna • 15:03

Danke Ihnen! :-D

bzzz
31. března • 13:36

Resit na krute regulovanem a konzervativnim evropsken trhu vliv vkusu... ;-) Jj Tesla se uci a zavedene znacky na druhou stranu zkousiu, co jim jeste u zakaznika projde - tak si vyberte ;-)

Kuk Vykuk
31. března • 13:03

Na to že té to nezajímá ses docela rozkecal. Pověz nám ještě něco. :-DB-]

mijunior
31. března • 10:00

Dospělí a sebevědomí jedinci se přes to přenesou. Až jednou dospěješ, pokud tedy tak to pochopíš.B-]

Juraj
31. března • 16:24

Zbytocne riesis niekoho kto sam jazdi na spalovacom auta a pritom bude ostatnymi opovrhovat ,ktory jazdia na takych autach.Nemyslim si,ze v jeho pripade je to o veku.Podla vsetkeho je to slabomyselny jedinec ,ktore unika realita jeho vsedneho dna ked si nedokaze sam uvedomit,ze sam zamoruje ovzdusie jazdou na spalovacom aute.

Kuk Vykuk
31. března • 16:47

Já budu zamořovat ovzduší i když ty si budeš už dávno nadšeně jezdit v elektrice ty rozumbrado, protože tou dobou už to bude veterán. B-]

Mirek
31. března • 18:17

Copak, zimní spánek skončil?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
31. března • 21:33

Já měl v zimu v tropech, ale tvoje stará se od pozimu ještě neprobudila. B-]

Mirek
1. dubna • 6:03

Podle aktivity vidím, že jsi stihl výrazně zaplevelit všechny poslední diskuze, tak asi skončil zimní spánek a navíc jsi po probuzení značně nevrlý.
Dal jsem to přečíst své manželce a ta jen utrousila, chudáček postiženej.

Kuk Vykuk
2. dubna • 11:18

Pořád lepší než kdybys to zaplevelil ty svejma blábolama.
btw. To "chudáček postiženej" bylo ale na tebe Mirečku. Už ti to pomalu zapaluje. ;-):-P

stealth01
1. dubna • 11:12

Souhlas s manželkou. ;-)

Kuk Vykuk
31. března • 10:33

Ty už jsi potkal nějakýho petrolheada nebo majitele BMW co dospěl? :-DB-]

stealth01
1. dubna • 11:11

Jako tradičně jsi mimo realitu (naštěstí).

Kuk Vykuk
2. dubna • 11:14

Zdravím do matrixu. Utěšuj se dál B-]

Doporučujeme

Články odjinud