Ja bych naopak rekl,ze ted teprve 2er Active Tourer zacina davat smysl,premiova vybava ve standardu za hodne zajimavou cenu v ramci segmentu (tim myslim predevsim MB B-Class).A na dvere klepou dve PHEV varianty s pohonem vsech ctyr kol…Design je samozrejme subjektivni.
Stojím si za tím, že s novou verzí přestala mít "Dvojka" smysl. Je moc malá a nepraktická na to, aby to bylo rodinné auto, plus vypadá divně (což šlo omluvit u předešlé generace), plus to není klasické zadohrabové BMW (což zase v dnešní divné době už asi nikoho pohoršovat nebude.)
dost dobry motor na rodinne auto
Ten displej a menu infoteimentu je des a htoza.Cisty odpad.Aj to vyzera jak zachodova doska placata spojena s tabletom.Policajti a politici zakazuju telefony za volantom.Kedy komecne zakazu tieto neergonomicke polame a zasekane dotykove ohavnosti???Keby to aspon lahko a intuitivne islo ovladat po pamati.Ale nejde...
Sám jsi odpad.Nevím, kdy jsi naposledy viděl dotykové ovládání v autě, ale pomalé ani zasekané u prémiovek fakt není. Ovládá se pohodově, a rozhodně rychleji, než volit každé písmenko třeba na touchpadu nebo kolečkem.
A viděl jsi to video o infotainmentu, jak předvádí ovládání, vstřícnost? Neviděl, že? Hlavně ta hromada ikon na ploše je parádní k jednoduchému směřování k cíli. Při řízení to musí být přímo "paráda".
Myslíš to video ukňouraného, ublíženého novináříčka, že se mu autíčko chová jinak, než on je z pravěku zvyklý? Jo, tak to přesně vypovídá o něm, ale o autě vůbec nic.Nehledě na to, že žádnou zasekanost a pomalost, o kterých píše ten slovenský odpad, tam nevidím. Pro zaslepenou nenávist si už vymýšlíte kraviny, smutné.
Uz len to ako sa prezentujes a volas robi z teba cisteho Trolla a len tu trolis.Skoda viac k tebe nieco povedat
Je to debil. Ignoruj ho ;-)
Vy jste se našli, hlupáčci...
Od tebe to fakt sedí, hňupíčku.
Nevím o kterém kňourovi píšeš, ale i kdyby u toho kňoural o sto šest a bylo to to video, co myslím, tak to nemění nic na věci, že má pravdu. A pokud jsem četl názory uživatelů, kupodivu se s ním shodovali. Já (to jako ne ty) tedy nevěděl, že novináři musí psát tak, aby to pasovalo tobě.
Ne, nemá pravdu. Má svůj názor, který omílá pořád dokola a vydává ho za "obecnou pravdu".
příplatek za větší nádrž :-D to mě po....
Spal jsi 5 let? Menší nádrž je kvůli normo testům. Vychází lépe na emise a spotřebu. Bomba je, že si tam větší nádrž narozdíl od mainstreamu můžeš dát.
Vydávat nedostatek jako přednost, zvláštní ten dnešní svět. Nevěřím, že jde změřit rozdíl v čemkoliv u auta s nádrži 45 l nebo 53 l, tedy objem o 8 l větší, když si přečtu: Pohotovostní hmotnost 1900 kg Max. povolená hmotnost 2405 kg Já se třeba spokojím se svým mainstreamem, kde v základu byla nádrž 55 l a bez příplatku.
Tak třeba Panamera má v základu 80l. Připlatit si pak můžeš za 90L….
Tak jasně, Panamera také žere jako traktor, ujedeš 400 km a máš nádrž na dně, ale to nemění nic na věci, že to vypadá, jako by asi nejraději prodávali holé šasi a vše ostatní by bylo v příplatkové výbavě.
Kombinovaná spotřeba základní panamery je 8,5l/100, takže klidným tempem dojedes v pohodě 800 km. Vlastne kombinovaná spotřeba min 50% panamer je do 10l (panamera/ 4/4s minimálně mají všechny do 10)
Co si tak vzpomínám, tak v testech se vyjadřovali, že běžně ke 20 l/100 km, záleží, jaký motor, to si asi budu muset osvěžit paměť.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.