BMW 2 Active Tourer má po faceliftu. Poznáte vůbec nějaký rozdíl?

Poprvé předvedlo BMW prostornou řadu 2 v roce 2014. Teď se modely Active Tourer a Gran Tourer dočkali faceliftu. Na trh přijdou v březnu.

Když v roce 2014 přišlo BMW s modelem 2 Active Tourer, našla se celá řada skeptiků. Později dokonce na trh přišla také ještě prostornější verze s označením Gran Tourer. Pro německou automobilku se ale rozhodně tyto modely nestaly neúspěchem. Celkově se z nich od roku 2014 vyrobilo více než 380.000 kusů. Teď se dočkali také faceliftu. Na trhu se objeví v březnu. 

Nová BMW řady 2 Active Tourer a Gran Tourer mají stále nabízet dostatek prostoru, všestrannost či vynikající komfort a dynamické jízdní vlastnosti. Největší změnu lze pozorovat v přední části. O agresivnější vzhled se postarala výrazně větší maska chladiče v typickém tvaru dvojice ledvinek. Další novinkou jsou příplatkové adaptivní diodové světlomety, tak jako u modernizovaného Mini. 

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Modernizací prošly také pohonné jednotky. Vybrat si můžete ze tří- a čtyřválcových motorů. U modelu Active Tourer můžete navíc sáhnout také po plug-in hybridní variantě s elektrickým dojezdem 45 kilometrů. Výkonové spektrum je u řady 2 Active Tourer od 80 kW až ke 170 kW. U BMW řady 2 Gran Tourer pak od 80 kW do 141 kW. Všechny inovované pohonné jednotky mají přinést snížení spotřeby paliva a emisí.

Při objednávce budou mít zákazníci k dispozici dva nové odstíny laku. Celkově je k dispozici 13 barevných provedení. Ty doplňuje také šestice nových designů kol z lehkých slitin v průměrech 17, 18 a 19 palců. 

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

V interiéru rozhodně potěší ještě pohodlnější sedadla díky rozsáhlejšímu
polstrování a novým potahovým materiálům. K dispozici je celkem 24 variant kombinací čalounění sedadel. Zákazníci si můžou vybrat také volitelný navigační systém s 6,5- a 8,8palcovým dotykovým displejem, hlasové ovládání a ovladač iDrive s dotykovým rozhraním.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků