BMW 2 Active Tourer má po faceliftu. Poznáte vůbec nějaký rozdíl?

Poprvé předvedlo BMW prostornou řadu 2 v roce 2014. Teď se modely Active Tourer a Gran Tourer dočkali faceliftu. Na trh přijdou v březnu.

Když v roce 2014 přišlo BMW s modelem 2 Active Tourer, našla se celá řada skeptiků. Později dokonce na trh přišla také ještě prostornější verze s označením Gran Tourer. Pro německou automobilku se ale rozhodně tyto modely nestaly neúspěchem. Celkově se z nich od roku 2014 vyrobilo více než 380.000 kusů. Teď se dočkali také faceliftu. Na trhu se objeví v březnu. 

Nová BMW řady 2 Active Tourer a Gran Tourer mají stále nabízet dostatek prostoru, všestrannost či vynikající komfort a dynamické jízdní vlastnosti. Největší změnu lze pozorovat v přední části. O agresivnější vzhled se postarala výrazně větší maska chladiče v typickém tvaru dvojice ledvinek. Další novinkou jsou příplatkové adaptivní diodové světlomety, tak jako u modernizovaného Mini. 

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Modernizací prošly také pohonné jednotky. Vybrat si můžete ze tří- a čtyřválcových motorů. U modelu Active Tourer můžete navíc sáhnout také po plug-in hybridní variantě s elektrickým dojezdem 45 kilometrů. Výkonové spektrum je u řady 2 Active Tourer od 80 kW až ke 170 kW. U BMW řady 2 Gran Tourer pak od 80 kW do 141 kW. Všechny inovované pohonné jednotky mají přinést snížení spotřeby paliva a emisí.

Při objednávce budou mít zákazníci k dispozici dva nové odstíny laku. Celkově je k dispozici 13 barevných provedení. Ty doplňuje také šestice nových designů kol z lehkých slitin v průměrech 17, 18 a 19 palců. 

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

V interiéru rozhodně potěší ještě pohodlnější sedadla díky rozsáhlejšímu
polstrování a novým potahovým materiálům. K dispozici je celkem 24 variant kombinací čalounění sedadel. Zákazníci si můžou vybrat také volitelný navigační systém s 6,5- a 8,8palcovým dotykovým displejem, hlasové ovládání a ovladač iDrive s dotykovým rozhraním.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků