BMW 2 Active Tourer má po faceliftu. Poznáte vůbec nějaký rozdíl?

Poprvé předvedlo BMW prostornou řadu 2 v roce 2014. Teď se modely Active Tourer a Gran Tourer dočkali faceliftu. Na trh přijdou v březnu.

Když v roce 2014 přišlo BMW s modelem 2 Active Tourer, našla se celá řada skeptiků. Později dokonce na trh přišla také ještě prostornější verze s označením Gran Tourer. Pro německou automobilku se ale rozhodně tyto modely nestaly neúspěchem. Celkově se z nich od roku 2014 vyrobilo více než 380.000 kusů. Teď se dočkali také faceliftu. Na trhu se objeví v březnu. 

Nová BMW řady 2 Active Tourer a Gran Tourer mají stále nabízet dostatek prostoru, všestrannost či vynikající komfort a dynamické jízdní vlastnosti. Největší změnu lze pozorovat v přední části. O agresivnější vzhled se postarala výrazně větší maska chladiče v typickém tvaru dvojice ledvinek. Další novinkou jsou příplatkové adaptivní diodové světlomety, tak jako u modernizovaného Mini. 

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Modernizací prošly také pohonné jednotky. Vybrat si můžete ze tří- a čtyřválcových motorů. U modelu Active Tourer můžete navíc sáhnout také po plug-in hybridní variantě s elektrickým dojezdem 45 kilometrů. Výkonové spektrum je u řady 2 Active Tourer od 80 kW až ke 170 kW. U BMW řady 2 Gran Tourer pak od 80 kW do 141 kW. Všechny inovované pohonné jednotky mají přinést snížení spotřeby paliva a emisí.

Při objednávce budou mít zákazníci k dispozici dva nové odstíny laku. Celkově je k dispozici 13 barevných provedení. Ty doplňuje také šestice nových designů kol z lehkých slitin v průměrech 17, 18 a 19 palců. 

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

V interiéru rozhodně potěší ještě pohodlnější sedadla díky rozsáhlejšímu
polstrování a novým potahovým materiálům. K dispozici je celkem 24 variant kombinací čalounění sedadel. Zákazníci si můžou vybrat také volitelný navigační systém s 6,5- a 8,8palcovým dotykovým displejem, hlasové ovládání a ovladač iDrive s dotykovým rozhraním.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků