BMW 2 Active Tourer má po faceliftu. Poznáte vůbec nějaký rozdíl?

Poprvé předvedlo BMW prostornou řadu 2 v roce 2014. Teď se modely Active Tourer a Gran Tourer dočkali faceliftu. Na trh přijdou v březnu.

Když v roce 2014 přišlo BMW s modelem 2 Active Tourer, našla se celá řada skeptiků. Později dokonce na trh přišla také ještě prostornější verze s označením Gran Tourer. Pro německou automobilku se ale rozhodně tyto modely nestaly neúspěchem. Celkově se z nich od roku 2014 vyrobilo více než 380.000 kusů. Teď se dočkali také faceliftu. Na trhu se objeví v březnu. 

Nová BMW řady 2 Active Tourer a Gran Tourer mají stále nabízet dostatek prostoru, všestrannost či vynikající komfort a dynamické jízdní vlastnosti. Největší změnu lze pozorovat v přední části. O agresivnější vzhled se postarala výrazně větší maska chladiče v typickém tvaru dvojice ledvinek. Další novinkou jsou příplatkové adaptivní diodové světlomety, tak jako u modernizovaného Mini. 

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Modernizací prošly také pohonné jednotky. Vybrat si můžete ze tří- a čtyřválcových motorů. U modelu Active Tourer můžete navíc sáhnout také po plug-in hybridní variantě s elektrickým dojezdem 45 kilometrů. Výkonové spektrum je u řady 2 Active Tourer od 80 kW až ke 170 kW. U BMW řady 2 Gran Tourer pak od 80 kW do 141 kW. Všechny inovované pohonné jednotky mají přinést snížení spotřeby paliva a emisí.

Při objednávce budou mít zákazníci k dispozici dva nové odstíny laku. Celkově je k dispozici 13 barevných provedení. Ty doplňuje také šestice nových designů kol z lehkých slitin v průměrech 17, 18 a 19 palců. 

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

Nejdelší drift na světě měří 374 kilometrů. Muselo se několikrát tankovat

V interiéru rozhodně potěší ještě pohodlnější sedadla díky rozsáhlejšímu
polstrování a novým potahovým materiálům. K dispozici je celkem 24 variant kombinací čalounění sedadel. Zákazníci si můžou vybrat také volitelný navigační systém s 6,5- a 8,8palcovým dotykovým displejem, hlasové ovládání a ovladač iDrive s dotykovým rozhraním.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků