BMW 2 Gran Tourer přichází do ČR s cenou 676 000 Kč až 995 800 Kč

Druhé mnichovské MPV zná své české ceny. Kdo má zájem o model 2 Gran Tourer, ten si musí připravit minimálně 676 000 Kč. Právě tolik stojí základní verze 218i. Naopak vrcholná varianta 220d xDrive vyjde na českém trhu bez několika tisícovek na rovný milion.

BMW 2 Active Tourer dostal většího bráchu. Jmenuje se Gran Tourer

BMW 2 Active Tourer dostal většího bráchu. Jmenuje se Gran Tourer

Nabídka pro BMW 2 Gran Tourer prozatím zahrnuje dva benzinové a tři naftové motory. Základní zážehová patnáctistovka disponuje výkonem 100 kW (136 k), silnější provedení 220i pak používá dvoulitr, který vyprodukuje 141 kW (192 k). Na něj budete potřebovat minimálně 764 400 Kč.

U dieselů se začíná s výkonem 85 kW (116 k), respektive u verze 216d s cenovkou od 730 600 Kč. Silnější alternativa (218d) nabídne 110 kW (150 k) a cenu 787 800 Kč. Prozatím vrchol celé nabídky má pod kapotou naftový dvoulitr, výkon 140 kW (190 k) a pohon všech kol. V takovém případě si připravte 995 800 Kč.

BMW 2 Gran Tourer dorazilo do Ženevy i s M paketem

BMW 2 Gran Tourer dorazilo do Ženevy i s M paketem

Ve srovnání s menším Active Tourerem činí příplatek za nové a větší MPV 31 200 Kč u základního benzinového motoru a u prvních dvou dieselů. Odstup u 220i je 41 600 Kč a v případě 220d xDrive 39 000 Kč. Za třetí řadu sedadel budete muset připlatit 20 878 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků