BMW 2 Active Tourer s paketem M Sport opět sází hlavně na dojem

Čerstvou novinkou značky BMW se stává v tichosti představený model řady 2 Active Tourer ve „sportovním“ ladění s paketem M Sport.

Hvězdou stánku BMW na letošním autosalonu v Ženevě byl (pro mnichovskou značku) revoluční model BMW řady 2 Active Tourer (F45), ale už nyní vám k této řadě můžeme přinést další informace. „Dvojka“ Active Tourer je sice zcela racionálním krokem automobilky, jež stejně jako konkurence touží hlavně po zvyšování odbytu skrze konvenčně řešené modely určené co nejširšímu spektru uživatelů, ale zastánci klasické cesty tuto novinku berou kvůli jejímu přednímu pohonu s jistou, nicméně pochopitelnou trpkostí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 2 Active Tourer s čerstvě představeným paketem M Sport vyniká opět hlavně stylově působícími, jakoby sportovními doplňky

Mnoho na tom jistě nezmění ani snaha mnichovských vtisknout Active Toureru sportovnější tvář, ale i pokus se počítá. Nové BMW řady 2 Active Tourer s paketem M Sport sází hlavně na sadu aerodynamických doplňků zahrnující kromě spoilerů, nových nárazníků a nástavců také zatmavenou masku chladiče. Tužší podvozek snížil světlou výšku vozu o 10 mm a samozřejmostí jsou až osmnáctipalcové ráfky BMW M, jež se ale jen poněkud křečovitě snaží budit dojem „skutečného BMW M“.

BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

Na palubě této novinky, ušité podle tradičních receptů M paketů od BMW, si všimneme zejména tříramenného sportovního volantu, sedadel částečně čalouněných semišem, černé stropnice nebo chromovaných a patřičným logem doplněných prahových lišt. Paket M Sport bude k dispozici pro všechny tři standardní verze nového BMW řady 2 Active Tourer. Jeho základní provedení BMW 218i s pohotovostní hmotností 1 395 kg nabízí zážehový tříválec 1 499 ccm s výkonem 136 koní (100 kW) a točivým momentem 220 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 9,3 s a dosáhne rychlosti 200 km/h při průměrné spotřebě 4,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani pohled do útrob novinky nenaznačuje výraznější odklon od stávající praxe značky BMW a jejích univerzálních paketů M Sport

Špičkové BMW 225i je o 110 kg těžší a disponuje obvyklým dvoulitrem BMW naladěným na 231 koní (170 kW) a 350 Nm, což při průměrné spotřebě 6,0 l/100 km postačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,8 s a dosažení rychlosti 235 km/h. Na minimální spotřebu paliva (4,1 l/100 km) je pak zaměřeno BMW 218d s pohotovostní hmotností 1 450 kg. Vznětový čtyřválec 2,0 l dosahuje výkonu 150 koní (110 kW) a točivého momentu 330 Nm a vozu umožní dosáhnout rychlosti 205 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,9 s.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků