BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

10 komentářů

Honza
30. června • 10:57

Ti ti dali, tři válce místo šesti, hrůza....

runner42
6. března • 14:09

Prostě BMW. :-P

Vana666
6. března • 8:08

Na to jak báječnou aerodynamikou se chlubí mi přijdou udávané maximálky dost nízké. Aby se 100 kW rozjelo jen na 200km/h je docela bída a u ostatních je to podobně

Tom
6. března • 9:43

A na rovinu - ty by jsi se chtěl s touhle krabicí naloženou svojí rodinkou prohánět 200 km/h? U této třídy jsou priority již poněkud jiné...

Vana666
6. března • 9:50

Takže myslíš že ta maximálka je schválně snížená kvůli rodině ?

Ja su z Prahy
6. března • 13:26

a neni to jedno? Kdo jezdi dveste v kambiku a k cemu vubec jezdit tak rychle? Na okruh to neni a na silnici je to nebezpecny, aha ty ses dalsi jouda co cumi na udaje, cim vic jader tim vic pocitac, cim vic megapixelu tim lepsi fotak, fakt senochrup.

dave_007
6. března • 20:31

Inu, mozna skutecne neplati, ze cim vic jader, tim vic pocitac. Ovsem tim mene plati, ze cim vetsi a prazdnejsi krabice, tim vic pocitac. :-D

dave_007
6. března • 17:56

Nechapu proc mu nadavas do senochrupa, kdyz jsi sam z vesnice? :-D

Vana666
6. března • 14:00

Není to jedno. Maximálka se sice v provozu až tak nevyužívá, ale pokud není nějak záměrně omezená tak ukazuje, jak auto umí hospodařit s výkonem motoru.
Když je maximálka vzhledem k výkonu podezřele nízká, je něco špatně

Pavel
5. března • 23:47

To je spatny :-(

Doporučujeme

Články odjinud