BMW 1M Coupe jako GTS-V z dílen Vorsteiner

Americká ladičská společnost s německy znějícím jménem Vorsteiner se uplynulý víkend na setkání vozů značky BMW prezentovala působivou stavbou vycházející z kompaktního, ale pekelně divokého kupé BMW 1M Coupe.
Seznam kapitol
  1. BMW 1M Coupe jako GTS-V
  2. Fotogalerie

Vorsteiner se i přes pole své působnosti (nebo právě proto…?) soustředí na předlohy z dílen evropských producentů luxusních a sportovních automobilů. Od počátku letošního roku jsme zaznamenali třeba kupé Mercedes-Benz C63 AMG Vorsteiner, Ferrari 599-VX Coupe nebo Porsche 911 V-GT (991) či luxusní sedan Rolls-Royce Ghost Vorsteiner.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1M Coupe GTS-V od Vorsteineru vyniká zvláště drobnými doplňky exteriéru

Nyní se u Vorsteineru po několika měsících vrátili ke značce BMW a připravili vlastní interpretaci špičkového kupé BMW 1M Coupe pojmenovanou GTS-V. Je třeba připomenout, že tento model se dosud stal předlohou již celé řady staveb konkurenčních společností. Například u Hartge z BMW 1M Coupe vydolovali 401 koní (295 kW), BMW 1M Coupe TechTec dává 450 koní (331 kW) a zřejmě nejdále to zatím dotáhl projekt BMW 1M Coupe Tuningwerk s výkonem 521 koní (383 kW), který jede až 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled si všimneme lízátka pod předním nárazníkem, nového víka kufuru a upraveného difuzoru

Firma Vorsteiner ale na „koňské dostihy“ očividně nesází. Na setkání Bimmerfest, jež v kalifornské Pasadeně proběhlo během uplynulého víkendu, představila BMW 1M Coupe GTS-V, jež oproti standardnímu provedení posílilo o pouhých 15 koní (11 kW), resp. 7 Nm. Pohoná jednotka se dočkala mírně upraveného programu řídicí jednotky a upravené výfukové soustavy z titanové slitiny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vorsteiner 1M Coupe GTS-V: nijak výrazné zvýšení výkonu nečekejte

Vorsteiner 1M Coupe GTS-V se tedy vyznačuje především působivějším zevnějškem. Na první pohled vyniká především upraveným předním nárazníkem s „lízátkem“ z uhlíkových kompozitů a upravenými otvory pro přívod vzduchu k brzdám, novým víkem zavazadlového prostoru s integrovanou výraznou odtahovou hranou a přepracovanou spodní částí zadního nárazníku s poněkud výraznějším difuzorem.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 1M Coupe jako GTS-V
  2. Fotogalerie

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků