BMW 1er: přípravy nové generace pokračují (spy photos)

V roce 2007 v Mnichově rozhodli o faceliftu pro BMW řady 1. Jak je známo, podobné kroky jsou jen dočasné a automobilka již jistou dobu chystá novou generaci, která dorazí v roce 2011. Po testovacích mulách zde máme již její prototyp, kterému nechybí tradiční kamufláž, v poslední době tak typická pro testovací modely BMW.

Zajímavostí je, že „jednička“ by měla být k dispozici i v jiných karosářských verzích, než na jaké jsme zvyklí nyní. Konkrétně by se mělo do nabídky dostat i prodloužené provedení, které má vyhovovat požadavkům amerických zákazníků - zde se totiž klade velký důraz na vnitřní prostor.

Pohonné jednotky budou ve velké míře z produkce PSA - BMW a budou začínat u agregátu 1,4 litru (s turbem), vrcholem pak bude třílitr s dvojitým přeplňováním. Ostrého „eMka“ se zřejmě opět nedočkáme, automobilka raději vsadí na čisté diesely a poprvé také hybridní verzi. Ta by však měla dorazit později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Uvidíme, zda si nová jednička vezme alespoň kousek z té současné

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků