BMW 1er Limited Sport Edition, série pro fajnšmekry

Bavorská automobilka BMW připravila pro své fanoušky speciální edici nejmenší jedničkové řady. Ta bude částečně sloužit i jako podpora prodejů nové třídveřové verze, protože tato verze je určena právě výhradně pro ni. O exkluzivitu této řady se postará fakt, že vozů této edice bude vyrobeno pouze dva tisíce.

Nový styling kombinuje klasický M paket a také zcela nové prvky. Ty směřují k oslavě úspěchu v mistrovství světa osobních vozů WTCC. Např. nová 18" kola z lehké slitiny v designu WTCC. Ty obouvají pneumatiky o rozměru 205/45 vpředu a 225/40 vzadu. Další odlišnosti této edice pak spočívají v nových dekoracích. Startovací tlačítko má jiný text a také interiérové dekorace jsou více sportovní, tedy v hliníkovém provedení. Vůz bude k dispozici v černé safírové metalíze.

M paket pak obsahuje tradiční prvky. Sportovní podvozek, balíček aerodynamických prvků, kožený sportovní M volant a další. Spolu s tím dostane jednička standardně přední mlhová světla, chromovanou koncovku výfuku, hliníkové pedály a další.

Celý paket bude dostupný pro modely 118i a 118d za cenu 4 660 euro, pro modely 120i a 120d za 4 560 euro a pro model 130i za 3 360 euro. Příplatek v Česku se zřejmě nebude výrazně lišit.

Klepněte pro větší obrázek
BMW 1er Limited Sport Edition
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků