BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

Ani AC Schnitzer nechybí na Essen Motor Show, přičemž speciálně jeden exponát na stánku této společnosti opravdu stojí za pozornost. Jmenuje se BMW 150d a na pohled jde o sympatickou, ale relativně decentní úpravu. Jenže když se podíváte pod kapotu, čeká na vás překvapení. Nastěhoval se sem totiž třikrát přeplňovaný naftový motor z M550d, který ještě navíc trochu posílil.

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný  

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný  

Základní fakta? Tohle BMW řady 1 disponuje třikrát přeplňovaným dieselovým šestiválcem o výkonu 294 kW (400 k). Točivý moment vrcholí poněkud brutální hodnotou 800 Nm. Nelze se divit tomu, jak vypadá dynamika. AC Schnitzer slibuje akceleraci na 100 km/h za 4,5 s a přirozeně velkolepé bude i pružné zrychlení. Z 80 na 180 km/h údajně tato naftová raketa zrychlí za 7,9 s.

Test ojetiny BMW 116i: beránek v rouše vlčím

Test ojetiny BMW 116i: beránek v rouše vlčím

V případě BMW 150d (respektive ACS1 5.0d) jde ale hlavně o ukázku toho, co všechno je možné. Auto má především přitáhnout pozornost. AC Schnitzer jinak nabízí široké možnosti v podstatě pro všechny motorizace od 114i po M135i, nechybí různé úpravy vzhledu, vylepšené odpružení nebo kola o velikosti 19 až 20 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků