BMW 135i ve verzi WSTO: americký sen?

Projekt WSTO s označením V1.2 se posunul do další fáze a zdá se, že se již brzy dostane k prvním zákazníkům.

Jedná se o vizi tuningu oblíbeného kupé 135i, jehož provedení M Performance jsme vám v krátkém svezení představili i na tomto místě. Společnost WSTO představila svoji první modifikaci tohoto hbitého a výkonného vozu již v září, nyní je zde další verze označená V1.2. A pokud se vám líbila ta první, buďte si jistí, že druhá je ještě lepší.

Již během první fáze u WSTO doplnili sériový vůz specifickým předním nárazníkem osazeným jednodílným „lízátkem“, malým spoilerem na víku zavazadlového prostoru, matně černými „ledvinkami“, hliníkovými pedály sportovního střihu, velkými litými koly, pérováním jednotkami H&R, jež zároveň snížily světlou výšku vozu, nebo přeprogramovanou řídicí jednotkou a novým výfukovým traktem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na druhé verzi se nyní navíc objevují dva páry koncovek výfuků v americké specifikaci z dílen firmy Bastuck, jež vystupují z nové vložky 3D Design v zadním nárazníku vyrobené z uhlíkových kompozitů a sloužící zároveň i jako difuzor. U WSTO zároveň nahradili původní černě lakované devatenáctipalcové lité ráfky Klassen opatřené pneumatikami Toyo novou stavou Advan RS. Ta má shodný průměr, ale lakována je tmavě šedým odstínem a obouvá pneumatiky Yokohama Advan AD8 s rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Na první pohled je patrné odstranění původních matně černých polepů, jimiž bylo opatřeno první provedení modelu BMW 135i v modifikaci WSTO na svých bocích. Místo nich na druhé verzi najdeme tenké, šedé a decentní polepy, které se táhnou od předních reflektorů přes horní hranu blatníků a dveře až k zadním sdruženým světlometům. Upřímně řečeno, podobné proužky bývají často výrazem jakési zoufalosti, nicméně tomuto vozu velmi sluší a malému kupátku přidávají na atraktivitě.

Pří této úpravě nebyl výkon motoru na první místě, a tak autoři úpravy tento aspekt konkrétně ani nezmiňují. Musíme se tak spokojit s tím, že dvakrát přeplňováný šestiválec lze výkonově posunout k velmi vysokým hodnotám...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 135i WSTO
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků