BMW 135i ve verzi WSTO: americký sen?

Projekt WSTO s označením V1.2 se posunul do další fáze a zdá se, že se již brzy dostane k prvním zákazníkům.

Jedná se o vizi tuningu oblíbeného kupé 135i, jehož provedení M Performance jsme vám v krátkém svezení představili i na tomto místě. Společnost WSTO představila svoji první modifikaci tohoto hbitého a výkonného vozu již v září, nyní je zde další verze označená V1.2. A pokud se vám líbila ta první, buďte si jistí, že druhá je ještě lepší.

Již během první fáze u WSTO doplnili sériový vůz specifickým předním nárazníkem osazeným jednodílným „lízátkem“, malým spoilerem na víku zavazadlového prostoru, matně černými „ledvinkami“, hliníkovými pedály sportovního střihu, velkými litými koly, pérováním jednotkami H&R, jež zároveň snížily světlou výšku vozu, nebo přeprogramovanou řídicí jednotkou a novým výfukovým traktem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na druhé verzi se nyní navíc objevují dva páry koncovek výfuků v americké specifikaci z dílen firmy Bastuck, jež vystupují z nové vložky 3D Design v zadním nárazníku vyrobené z uhlíkových kompozitů a sloužící zároveň i jako difuzor. U WSTO zároveň nahradili původní černě lakované devatenáctipalcové lité ráfky Klassen opatřené pneumatikami Toyo novou stavou Advan RS. Ta má shodný průměr, ale lakována je tmavě šedým odstínem a obouvá pneumatiky Yokohama Advan AD8 s rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Na první pohled je patrné odstranění původních matně černých polepů, jimiž bylo opatřeno první provedení modelu BMW 135i v modifikaci WSTO na svých bocích. Místo nich na druhé verzi najdeme tenké, šedé a decentní polepy, které se táhnou od předních reflektorů přes horní hranu blatníků a dveře až k zadním sdruženým světlometům. Upřímně řečeno, podobné proužky bývají často výrazem jakési zoufalosti, nicméně tomuto vozu velmi sluší a malému kupátku přidávají na atraktivitě.

Pří této úpravě nebyl výkon motoru na první místě, a tak autoři úpravy tento aspekt konkrétně ani nezmiňují. Musíme se tak spokojit s tím, že dvakrát přeplňováný šestiválec lze výkonově posunout k velmi vysokým hodnotám...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 135i WSTO
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků