BMW 135i ve verzi WSTO: americký sen?

Projekt WSTO s označením V1.2 se posunul do další fáze a zdá se, že se již brzy dostane k prvním zákazníkům.

Jedná se o vizi tuningu oblíbeného kupé 135i, jehož provedení M Performance jsme vám v krátkém svezení představili i na tomto místě. Společnost WSTO představila svoji první modifikaci tohoto hbitého a výkonného vozu již v září, nyní je zde další verze označená V1.2. A pokud se vám líbila ta první, buďte si jistí, že druhá je ještě lepší.

Již během první fáze u WSTO doplnili sériový vůz specifickým předním nárazníkem osazeným jednodílným „lízátkem“, malým spoilerem na víku zavazadlového prostoru, matně černými „ledvinkami“, hliníkovými pedály sportovního střihu, velkými litými koly, pérováním jednotkami H&R, jež zároveň snížily světlou výšku vozu, nebo přeprogramovanou řídicí jednotkou a novým výfukovým traktem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na druhé verzi se nyní navíc objevují dva páry koncovek výfuků v americké specifikaci z dílen firmy Bastuck, jež vystupují z nové vložky 3D Design v zadním nárazníku vyrobené z uhlíkových kompozitů a sloužící zároveň i jako difuzor. U WSTO zároveň nahradili původní černě lakované devatenáctipalcové lité ráfky Klassen opatřené pneumatikami Toyo novou stavou Advan RS. Ta má shodný průměr, ale lakována je tmavě šedým odstínem a obouvá pneumatiky Yokohama Advan AD8 s rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Na první pohled je patrné odstranění původních matně černých polepů, jimiž bylo opatřeno první provedení modelu BMW 135i v modifikaci WSTO na svých bocích. Místo nich na druhé verzi najdeme tenké, šedé a decentní polepy, které se táhnou od předních reflektorů přes horní hranu blatníků a dveře až k zadním sdruženým světlometům. Upřímně řečeno, podobné proužky bývají často výrazem jakési zoufalosti, nicméně tomuto vozu velmi sluší a malému kupátku přidávají na atraktivitě.

Pří této úpravě nebyl výkon motoru na první místě, a tak autoři úpravy tento aspekt konkrétně ani nezmiňují. Musíme se tak spokojit s tím, že dvakrát přeplňováný šestiválec lze výkonově posunout k velmi vysokým hodnotám...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 135i WSTO
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků