BMW 130i: klima v základu (přehled výbavy)

23 komentářů

puck
10. srpna • 9:01

a neubere ta klima na vykone ? bude to este tahat ?

doubt
10. srpna • 9:58

Rudi
9. srpna • 11:06

Nezlobte se na mě, ale za 960 tis. a dostat man. klimatizaci, to je víceméně k smíchu...a za 720 tis. nedostat klimatizaci vůbec, tak to je teda rachot!

Bob
9. srpna • 18:38

No a eště za tolik peněz dostat tak mrňavý auto jel ste v tom někdo? Já jo a kámoš se za mě jaksi moc nevešel a já ve předu sem se taky moc dobře necítil

pjanda
10. srpna • 10:07

Tato obava je zcela neopravnena, v jednicce je na prednich sedadlech mista jak v malokterem jinem aute sve tridy. Prectete si nas test na http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=5084, a to jsme meli k testu verzi se stresnim oknem, ktere citelne snizuje prostor pro hlavu, ve vozech bez stresniho okna bude myslim hranicni vyskou cca 210 cm, coz myslim uspokoji vetsinu zakazniku  Osobne mam rovne dva metry a posaz v jednicce je je pro me jednou z nejvetsich prednosti vozu, na prednich sedadlech je vice mista nez treba v 3er E46, u nove E90 je to uz podobne jako v jednicce. Jine je to na zadnich sedadlech, ale zde je omezenim mj. to, ze ta predni jsou opravdu nezvykle siroce nastavitelna.

mayklmaykl
9. srpna • 10:39

myslim ze vykony 130i asi dost zajimavy,ale nikdy me nenapadlo ze by 3litr znamenal premotorizovanost,dobre 5litr uz by asi byl hodne ale na ten podvozek je 3,0 ideal....

911
9. srpna • 10:26

Takze kdyz jednicka, tak jedine v trilitru, uz jen kvuli vybave

Jiří Loula
8. srpna • 14:20

Ne že bych takové auto nechtěl (zadarmo nebovyzkoušet), ale pořád mám pocit, že je to přece jen malé přemotorované auto. Možná by se za ty peníze dala koupit už "pořádná" kára.
Není to náhodou volba pro ty, kteří chtějí oslňovat nečekaným výkonem svého malého vozu? Myslím, že Jednička prostě na třílitr není.
JL

Alex..
8. srpna • 14:45

Taky mi ten výkon přijde až zbytečně veliký na tak malinké autíčko..

Bond007
8. srpna • 14:50

výkonu není nikdy dost, v čem může být na škodu?

pjanda
8. srpna • 15:07

Asi tak, sam pojem "zbytecne vysoky vykon" je hloupost  Mam Audi S3 s 225 PS, coz je proti 1er v mnoha smerech technicky prehistoricke vozitko, a nikdy jsem nemel pocit, ze by vykonu bylo dost nebo dokonce moc... Na auto s rozvorem, tezistem a naladenim 1er by 265 PS nemelo predstavovat zadny problem... Ale uvidime.

Bond007
8. srpna • 15:15

Podle me hodne zalezi na tom kdo to auto ridi, pokud nejakej nevybourenej ridic bez zkusenosti, muze byt 1 opravdu nebezpecna, ale to muze byt i v provedeni 116i... Ja osobne jsem jeste nezazil auto ktere by melo vykonu vic nez je zdravo... Je pravda ze Veyrona jsem neridil a ani asi nebudu, ale myslim ze vykonu muze byt vzdycky vic...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Veverak
8. srpna • 17:13

Me teda stacila Felda 1.6 - to auto bylo na ten podvozek evidente premotorizovany ...

Bond007
8. srpna • 20:24

no ja s felicii 1,6 ujel všehovšudy 10 km, ale že bych měl problém udržet tu divokou bestii na silnici, to se mi fakt nestalo

Veverak
8. srpna • 21:42

No asi zalezi na co byl clovek v tu dobu zvyklej - ja jezdim Nissanem Almerou a tohle auto zatoci kam potrebuju v temer jakoykoli rychlosti bez vetsich potizi. U feldy jsem chtel trochu prudcejs zatocit, a nejak mi to moc neslo a kdyz jsem to nakonec dokazal, tak jsem z toho nemel vubec dobrej pocit. To samy pri jizde na dalnici - ject jak vic 150 to uz vyzaduje urcitou davku odvahy. BTW v ty dobe ta felda mela najeto cca 30 tisic, takze by podvozek mel bejt uplne v pohode ...

gergi
8. srpna • 17:40

To je vyjimka potvrzujici pravidlo

DAVE
8. srpna • 15:07

Zase co se tyce podvozku u BMW1 tak se 190kW neni problem.  Takze trilitr malo neni.

DAVE
8. srpna • 14:17

Ono nektere BMW nema v zakladu manualni klimu, za 720tis je to tedy rachot !  Je fakt ze neznam ceniky a vybavy aut nazpamet, ale tohle jsem necekal. 

Vita
10. srpna • 0:09

Zatím měla 1čka pouze automatickou za příplatek.Tak teď dostane 130 manual a za rok dostanou věechny manual a 130 aut. do základu.

pjanda
10. srpna • 10:36

Predpokladam podobny vyvoj. Jinak, vsimnete si, ze jednicka od zari podrazi o 300-500 Euro, coz je po roce vyroby docela nestandardni, cekal jsem spise opak. I to je myslim znak toho, ze zakladni vybava vsech jednicek pujde v dohledne dobe nahoru.

Flavio
8. srpna • 14:14

Jestě bych doplnil, že takřka povinou přípaltkovou výbavou by u 130i měl být M paket, jenž ve spojení s touto motoriazací vyjde na 60 700Kč.

pjanda
8. srpna • 14:21

Fakem je, ze u 130i vyjde docela levne, ale ja bych si jej urcite neporidil. M-paket jde podle me presne proti nejvetsimu kouzlu 130i - nenapadnosti. Zatimco M-paket je spis pro ty, kteri chteji auto, ktere lepe vypada nez jede (viz "mraky" prodanych 320d E46 s M-paketem), 130i je kouzelna v tom, ze jede lepe nez vypada a s M-paketem by o toto zcela prisla. Ja si na 130i docela brousim zuby, byt jeste porad vaham, ale urcite vim, ze pokud ji koupim, bude bez M-paketu.

Flavio
8. srpna • 14:39

Ale M-paket u BMW, potažmo u řady 1 je velmi decentní, z vnějšku se od sériového modelu lišící jen v lehce upraveném předním a zadním spojleru a jiným designem kol. Za to, co všechno je v částce 60tis. obsaženo za výbavu umocňující sportovní zážitky se vyplatí o něm přemýšlet.  

Doporučujeme

Články odjinud