BMW 130i: exklusivně kompletní český ceník

O klíčových novinkách týkajících se nejsilnějšího jedničkového BMW jsme vás v uplynulých měsících informovali hned několikrát, a to vždy jako první v ČR. Naposledy jsme vám přinesli přehled všech technických údajů, které se v mnoha ohledech lišily od původních předpokladů, a kompletní přehled výbav na německém trhu, který také přinesl několik zajímavých zjištění.

Nyní se nám konečně podařilo získat kompletní český ceník BMW 130i. Základní cena zůstává prozatím nezměněna na původně oznámených 998 tisících Kč, v dohledné době však lze očekávat pokles o 30-40 tisíc Kč. Tak jako v Německu bude i u nás vyšší cena nejsilnější jedničky kompenzována znatelně lépší základní výbavou než mají její slabší sestřičky. V základu jsou navíc obsaženy prvky v celkové hodnotě cca 100 tisíc Kč. Výlučně ke 130i si budete moci za 41 340 Kč pořídit aktivní řízení měnící převod podle rychlosti vozu a díky širší základní výbavě se na zajímavé ceny dostávají i větší rozšíření jako M-Paket nebo palubní systém iDrive s navigací. K dipozici zatím není automatická převodovka, ale máme ověřeno, že ještě letos by se měl v nabídce objevit šestistupňový Steptronic. Zda ke 130i půjde přikoupit i sekvenční převodovku SMG zatím není známo.

130i není ani přes mnohá rozšíření žádný levný špás. Přesto bude s 265 koňmi pod kapotou, zadním náhonem a slušnou základní výbavou představovat velmi tvrdý oříšek i pro ortodoxní kompaktní sporťáky jako VW Golf R32 nebo Alfa 147 GTA.

Ceník ve formátu HTML si můžete zobrazit nebo stáhnout z tohoto umístění

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků