BMW 130i: exklusivně kompletní český ceník

O klíčových novinkách týkajících se nejsilnějšího jedničkového BMW jsme vás v uplynulých měsících informovali hned několikrát, a to vždy jako první v ČR. Naposledy jsme vám přinesli přehled všech technických údajů, které se v mnoha ohledech lišily od původních předpokladů, a kompletní přehled výbav na německém trhu, který také přinesl několik zajímavých zjištění.

Nyní se nám konečně podařilo získat kompletní český ceník BMW 130i. Základní cena zůstává prozatím nezměněna na původně oznámených 998 tisících Kč, v dohledné době však lze očekávat pokles o 30-40 tisíc Kč. Tak jako v Německu bude i u nás vyšší cena nejsilnější jedničky kompenzována znatelně lépší základní výbavou než mají její slabší sestřičky. V základu jsou navíc obsaženy prvky v celkové hodnotě cca 100 tisíc Kč. Výlučně ke 130i si budete moci za 41 340 Kč pořídit aktivní řízení měnící převod podle rychlosti vozu a díky širší základní výbavě se na zajímavé ceny dostávají i větší rozšíření jako M-Paket nebo palubní systém iDrive s navigací. K dipozici zatím není automatická převodovka, ale máme ověřeno, že ještě letos by se měl v nabídce objevit šestistupňový Steptronic. Zda ke 130i půjde přikoupit i sekvenční převodovku SMG zatím není známo.

130i není ani přes mnohá rozšíření žádný levný špás. Přesto bude s 265 koňmi pod kapotou, zadním náhonem a slušnou základní výbavou představovat velmi tvrdý oříšek i pro ortodoxní kompaktní sporťáky jako VW Golf R32 nebo Alfa 147 GTA.

Ceník ve formátu HTML si můžete zobrazit nebo stáhnout z tohoto umístění

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků