BMW 120d: auto stvořené pro řidiče (test)

Stavros  |  03. 10. 2004 11:35

Super auto pro manželku, bavorák a přitom malej  Ten 120d je asi dost krutý svezení

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  03. 10. 2004 12:20

Pokud ji chces zabit, tak jo.   Babe bych do ruky auto se zadnim pohonem nedal radeji.(pokud je to bezna zena - najdou se totiz zavodnice, mel jsem moznost se presvedcit na trase Ostrava - Brno. Do zatacek jezdila bez bazne a hany , ale treba se chtela zabit...)

Moje ma Leona 1.9 TDi 66 kW a je nadsena......

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  03. 10. 2004 13:37

No to vase manzelka tedy neni zavodnice zcela urcite, pokud je nadsena z neceho takoveho.

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  03. 10. 2004 17:51

To ne... Taky se pásám a drzím...   Ale jezdi opatrne, tak je to v poho a kdyz me veze z oslavy apod. tak mi to je jedno.   (jeste ze na takove stranky nechodi)

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  03. 10. 2004 19:41

Sem si to myslel. Jeste jsem nepotkal nikoho kdo by byl nadseny z TDI 66kw.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 10. 2004 08:22

Až se TDI 66 kW rozjede na stovku, tak slunce přejde od východu k západu

Odpovědět  |   | 
Rokba  |  03. 10. 2004 12:23

Tuhle jsem ji viděl stát u chodníku...a vypadá dost divně. Vepředu bavorák, vzadu takové divné neidentifikovatelné a neelegentní cosi. Malý auta BMW neumí (viz Compact).

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  03. 10. 2004 12:26

Compakt jako exterier opravdu byl trochu nekde mimo...

Ale jednicka? Ze predu typische BMW a zkus se nekdy mrknout na BMW 5 Touring ze zadu a pak na "prdel" jednicky....

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  03. 10. 2004 12:25

Mel jsem moznost se povozit v BMW 120d a musim rict: Panove, stoji to za hrich... Musim souhlasit s autorem, super jizdni vlasnosti, podvozek jedna basen! Kdo nema hluboko do kapsy, tak hrr na BMW.

Odpovědět  |   | 
ignotran  |  03. 10. 2004 13:18

Co to je tam za eunucha s náušnicí? No jestli se BMW prodává s takovými týpky, tak toho moc neprodaj... leda na nějakých lesbo-gay akcích.... 

Odpovědět  |   | 
Krühste  |  03. 10. 2004 13:33

Seš ty vůbec normální proboha??

Odpovědět  |   | 
furgon  |  03. 10. 2004 14:36

igniotran>

Teda pokud ten hnus budou lidi kupovat jenom kvůli nespornym excelentním jízdním vlastnostem bez jakkehokoliv estetickeho citeni, tak to bude v hajzlu. Kua proberte se!!

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  03. 10. 2004 14:50

Proc bysme se meli probrat??

Vzdyt to je presne to, proc je na trhu nekolik automobilek a kazda ma X modelu ruznych tvaru a designu => aby si mohl kazdy vybrat !!!

Nekdo se rozhoduje na zaklade rozpoctu, nekdo dle jizdnich vlastnosti a dalsi podle toho, jak to auto vypada... Nemam pravdu?

Odpovědět  |   | 
Mulder  |  04. 10. 2004 15:20

Jo, ale co kdyz chci auto ktery je pekny a zaroven ma skvely jizdni vlastnosti ? To si mam jit hodit masli. Naprosto souhlasim s furgonem. Pro mne je auto srdcova zalezitost, takze plati dost prirovnani k zenskejm. Tj. je sice hezky, ze je s danou zenskou skvelej sex, ale nechci kdyz se na ni podivam zavirat oci - kdyz je tlusta a hnusna

Odpovědět  |   | 
furgon  |  04. 10. 2004 16:16

NO TO JE JASNÝ - jak píše Mulder, žádný kompromisy! Alespoň u BMW bych to očekával, ale vzhledem k tomu, co poslední dobou předváděj, nevim, nevim. Jsem zvědav na novou 3-er, zatím jsem na ní koukal u Deggendorfu lehounce zakamuflovanou a nevypadalo to kupodivu zle. Teď je ale otázka, jestli, až to zakamuflování sundaj a vylezou všechny prolisy, bude vypadat líp než s  kamuflací...

Odpovědět  |   | 
Rokba  |  03. 10. 2004 14:53

Teď mi to došlo... z profilu to vypadá jako nacucaný klíště. Možná to má skvělý jízdní vlastnosti a lepší zpracování, ale vedle Alfy 146 to bude jako ošklivý káčátko.

Odpovědět  |   | 
Rokba  |  03. 10. 2004 14:54

eee...teda Alfy 147, samozřejmě, sem chtěl říct.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 10. 2006 00:29

TY TVOJE ALFY JSOU HNUSNE....

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  03. 10. 2004 14:46

Nechapu, proc ti vadi nausnice v uchu? Jsi snad 100 let za opicema, nebo nejaky puritansky zahnivajici zastance teorie, ze nausnice jsou jen damska zalezitost???

Kdyz uz jsme u toho, kdo je ci neni gay, zarazil me tvuj udavany mail: igi@igi.sk ... Promin, ale necjat si rikat "igi" je taky krapet zavadejici.

Myslim, ze mnozi ctenari (vcetne me) vedi, kdo je na tech fotkach, vsak on ti to nekdo napise

Odpovědět  |   | 
ignotran  |  03. 10. 2004 20:49

Jsem ti šlápl na kuří voko,ne? Jsem netušil, že to tam je Ferda. Ale když už tam teda nějakej ten Ferda je, měl by o sobě napsat taky nějaký míry, aby to mělo smysl. Teda měří-li 150cm, pak to auto je malý, pokud má těch cáků 200, pak je celkem velký. Bez podobných údajů to je exhibicionismus jako ďas a nechápu. Jo nezapoměň uvést délku

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2004 22:31

Ignotrane, Ignotrane, proč si ten článek lépe nepřečtete?

Odpovědět  |   | 
ignotran  |  04. 10. 2004 07:25

Dobrá, dobrá, sypu si popel na hlavu. Ale dyž já su na vobrázky a pro semé koukání a psaní nemám čas na čtení. ps: víte, ono mnohdy ty obrázky jsou daleko výmluvnější než celý povídání. Pěkný den

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2004 17:06

Eunuch je za příplatek

Odpovědět  |   | 
deerhunter  |  03. 10. 2004 17:27

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  03. 10. 2004 19:14

Jo, tak to je hlaska dne...

Odpovědět  |   | 
janosik  |  03. 10. 2004 15:26

Ale za tu cenu si dovezem z .de taku 5ku ze odfuknem tuto 1ku z cesty 1.2.3

Odpovědět  |   | 
Vita  |  03. 10. 2004 22:01

netahej sem téma nové vs ojeté.To už je ohraná písnička.Protože spousta lidí si za tuto cenu pořídí navoněnou sedmu a ještě jim zbyte 800 000.-

Odpovědět  |   | 
Vzzzzum  |  03. 10. 2004 15:51

Koukam,ze u nekolika poslednich testu nebyla zadna videa.Uz vas to nebavilo a zadna dalsi nebudou ci co?Diky za odpoved.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  04. 10. 2004 09:53

Nejen videa, byly prislibeny i kuzely, testovaci trat, aby bylo moze kvalifikovane ohodnotit podvozek a moznosti auta, ale ...

No, kdyz uz ma ta redakce jenom 2 lidi, tak je to bida.


Mimochodem, super auto, stacil by me slabsi naftak, ale cena +- 700 000 za trochu vybavene auto je nad moje moznosti. Takze slova jako baworak pro chude nejsou na miste, zase je to jen a jen pro lidi, co maji penez dost. Osobne pochybuji, ze by to nekdo koupil jako jedine auto do rodiny.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  03. 10. 2004 16:56

Ja len stale cakam kedy sa mi zacne pacit design "ala Bangl", ale stale to neprichadza. Neviem na koho strane je chyba, ale ked vidim 7 BMW tak je mi do smiechu s tej kreatury. Este aj tie sklopne zrkadla sklapa tak smiesne, sikmo hore... Mam s tym naozaj niekedy problem ked sa mi niekto pochvali s novou 7, udrzat sa nesmiat.

Odpovědět  |   | 
Vita  |  03. 10. 2004 22:02

každý jsme nějaký , ve mě budí sedma respekt a touhu jí vlastnit.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  04. 10. 2004 09:18

Ja to chapem, len neviem ci po sedmicke netuzite preto ze je to BMW, to znamena tech. dokonalost, jazdne vlastnosti, ukazka spolocenskeho postavenie atd... Naozaj by sa Vam pacilo toto auto aj keby malo nalepku KIA, HYUNDAI, FIAT ???

P.S: Uvediem priklad, vlastnim FOCUSa, velmi som cakal na jeho naslednika. Po jeho predsaveni mi zostali len oci pre plac, vobec sa mi nepaci. Teraz je otazka, mam si ho kupit len pre to ze som bol spokojny s predoslou generaciou, ze ma rad znacku FORD, asi nie

Odpovědět  |   | 
Vita  |  04. 10. 2004 21:23

No jo ,ale žádná Kia atd. naprvní pohled nemůže vykazovat známky dokonalé kvality :kola ,světla  .O interieru nemluvě. Vídám hoodně nových VW (AUDI) aut ,kterým xenony svítěj jako by to měla nějaká 120 po přestavbě  Každý šejdrem, ale BMW,MB, JAGUAR,VOLVO vždy perfektní.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 10. 2004 11:57

ve mně taky

Odpovědět  |   | 
KC  |  03. 10. 2004 18:16

Musim rici, ze jde po delsi dobe o opravdu dobry test, ktery prakticky presne vystihuje klady a zapory vozu. Tedy alespon pro mne. Je na nem tedy trochu znat, ze to autor mel pujcene tak na odpoledne, tudiz nektere veci nezkusi a v necem trochu hada, ale vetsinou hada spravne  Takze palec nahoru.

Jinak se mi jednicka libi cim dal tim vic, az ji nabidnou s nejakym poradnym motorem (2,5 R6 by mohlo byt odpovidajici, skoda ze neni 2,2 R6, ten by proto byl myslim idealni), budu o ni vazne uvazovat jako o doplnku k trojce...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2004 18:30

To, že to bylo jen odpoledne, nepopírám. Nicméně v polovině listopadu budu mít verzi 120i na běžný týdenní test, takže tam odhalím i ten zbytek, čeho jsem si nevšiml nyní.

Odpovědět  |   | 
KC  |  03. 10. 2004 21:03

Vsak ja Vam to nevycitam  Lepsi je domluvit si alespon kratkou zapujcku u dealera nez nic...

Na test 120i se budu tesit. Je to klasicky BMW benzin s krasne rozlozenym vykonem bez jakehokoli vykyvu, nevim, jestli to pri 110 kW ocenite, uvidime...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2004 22:32

Mám pro bavoráky slabost, ale pst, nikomu to neříkejte

Odpovědět  |   | 
deerhunter  |  04. 10. 2004 11:05

no ja myslim, ze to uz stejne davno vsichni vime  

BTW. bude ta 320d ?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  04. 10. 2004 17:19

Nebude. Peníze neplánovaně skončily úplně někde jindě

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2004 19:12

No mě by nejvíc sedl motor z 325i, bohatě stačí na svižnou jízdu. I když takový 320d asi taky nebude špatný

Odpovědět  |   | 
Libor  |  03. 10. 2004 19:06

Hmm, nejsu příznivce posledních kreací BMW, ale toto autíčko se jim zatraceně povedlo, když to srovnám třeba s X3, která vypadá jako nedochůdče, tak BMW1 je krásné auto se sportovním duchem, 120d rulezzz.

Odpovědět  |   | 
pig  |  03. 10. 2004 23:45


postamble();
nejakeho jeepa, treba wrangler savannah

Odpovědět  |   | 
Bedrich  |  04. 10. 2004 00:45

Je tomu vazne tak, ze se packy blinkru a steracu musi drzet?

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  04. 10. 2004 07:50

Nemusi, maji dve pozice... Pri stlaceni packy do pozice jedna: blinkr udela klasicke trojbliknuti (napr: pri predjizdeni). Pri posunuti packy do maximalni polohy blinkr bliká stale, nemusi se drzet, ale vrati se do "zakladni polohy" 

Me samotneho prekvapil fakt, ze packy nemaji klasickou aretaci (ze nedrzi ve sve pozici), blinkr reaguje a vypne se pri pohybu volantem.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  04. 10. 2004 07:50

Nemusíte je držet, jen nemají aretaci. Ťuknete málo, bliknou třikrát, ťukne více a zapnou se.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 10. 2004 08:21

Extase!!! Ten motor musí být naprosto bombastickej.

120 kW z dvoulitru, když takovej Superb má stejnej výkon z 2,5 V6

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  04. 10. 2004 10:02

Jenom tise pripominam, ze 1.9 TDI od VW ma az 118 kW. Problem je, ze VW si nepreje mit ve Skode poradne motory.

Kazdopadne, 120d musi byt vazne super!

Odpovědět  |   | 
Kotto  |  04. 10. 2004 16:08

Je to celkom fun. Rano som bol odovzdat 120i ktoru som mal tyzden pozicanu, sadnem k PCku, pozrem autorevue a ahaho recenzia. Tak som si teda precital cozeto odbornici od fachu napisali.

Neviem ako 120d, presiel som na nej asi 10km ked som ju isiel vymenit za 120i a aj to mala este k tomu automat ale osobne som bol z toho auta trochu sklamany. Vseobecne deklarovana konkurencia Golfu a A3 je vo vnutri skor konkurenciou Polu a Ibize. Mam 185cm a ked som si spravil pohodlny posed za volantom tak sa auto zrazu stalo trojmiestne. Dokonca by som sa asi bal umiestnit aj sedacku s malou za moj chrbat aby mi neprekopla operadlo. V tomto smere naozaj ubohe. Motor 110kW taha dost pekne a je prekliato tichy. Pri vytacani clovek pocuje iba jemne "bzucanie" ako v trolejbuse. V spojeni so 17" gumamy a zadnym nahonom auto vazne sedi ako priklincovane a necha so sebou dobre cvicit. S priemernou spotrebou som sa dostal na 10,9L coz pokladam za bezny normal,obzvlast pri tom ako som jazdil. Kto by bol prekvapeny, upozornujem, ze sa bavime o aute s cca 1400kg (moja Vectra 2.0T ma 1410) a ja tiez nie som zrovna vychrtly. Suma sumarum vcelku spokojnost.

Zaver: Mierne nadpriemerne auto za prudko nadpriemernu cenu. Verim, ze je kopa nadsenscov ktori si to nenechaju ujst, osobne si vsak myslim, ze za tuto cenu je na trhu nespocetne mnozstvo lepsich "kaufov".

Dodatok: Prave dvere vrzali. Problem asi vzprieceneho tesnenia na okne lebo stacilo okno "nedovriet" a bolo to lepsie. Absolutne ma dojalo ked po ostriekani predneho skla zacala voda zatekat po bokoch auta. Vazne super "osviezenie" v lete. Myslel som, ze vychytavky ako vsadenie predneho okna a odtokove listy su uz v ramci moderneho designu samozrejmostou.

Odpovědět  |   | 
Petr Cimbálník  |  04. 10. 2004 16:20

Měl jsem možnost se s "baby"BMW svést v polovině září během "turné",které se po zastávkách ve velkých evr.městech zastavilo i u nás v Praze na Zličíně. Musím potvrdit,že se jedná o SUPER "vozítko",který za "pár" litrů nafty/100km. dělá DIVY!!!

Odpovědět  |   | 
Petr Cimbálník  |  04. 10. 2004 16:27

Kdy se ta "prezentace" konala??? PAVEL V.

Odpovědět  |   | 
Haya  |  04. 10. 2004 16:21

Dobrý, ale drahý...

Odpovědět  |   | 
matuS  |  06. 10. 2004 01:17

ak dovolite, prednedavnom som tiez novu jednotku skusal a napisal som o nej toto:

ako prve som mal 120i, cize 2 liter, vykon okolo 150 koni, tak sa dalo cakat ze to bude fasa jazda. No, nebola. auto malo najazdene 1500km, takze este z neho asi nesiel plny vykon. Bola to fakt slabota! Zvuk pri 3000ot bol ako na inom aute pri pridani plynu pri 1000ot, cize akoby sa dusil. Aky taky vykon z toho isiel od 5800ot a vyssie (redline 6500, cutout asi 6800), inak to bolo vyslovene lenive, mozno aj preto to malo 6st prevodovku, ktora bola nic moc, dlhe drahy radenia a navyse redline na dvojke pri 90km/h sa mi zda dost blbe...isiel som s tym na Pezinsku Babu (kopec pri Bratislave kde sa konaju preteky do vrchu), takze aby som mohol ist pomerne svizne, tak som isiel stale na 3jke a stale som tam mal 6000 otacok (samozrejme mam na mysli ten usek pred prudkymi zakrutami) Zhodou okolnosti prave pri 6000ot to malo zvuk ako normalne auto v normalnych otackach, takze vzdy ked som sa pozabudol, tak ma v rozbehu zastavil obmedzovac...

V prudkych zakrutach to sedelo priemerne a auto islo cez predok von, ze som mal pocit ze je to predohrab. Zadok vobec nepomahal riadit, spravit powerslide bolo nemozne (nizky vykon) - cely cas som mal vypnute nejake DCT, co malo byt nieco ako system kontroly trakcie, vyplo sa spolu s tym aj ESP.
Brzdy sa mi zdali super, tak isto riadenie. Mam poznamku este k sedeniu zadnej napravy - nekontroloval som tlak v gumach, ale v tiahlych zakrutach tak divne tocil zadok, akoby tam bola aktivna naprava. Mal som z toho cudny pocit, pretoze za takych podmienok sa auto spravalo vyrazne pretacavo, kym pod plynom v uzkych zatackach vyrazne nedotacavo, ako som pisal vyssie.
Spotreba bola uplne hroziva (nad 15l) a fakt ze ziaden rekord sa s tym utrhnut nedalo. Tym nechcem povedat ze sa s tym neda jazdit, motor bol celkom pruzny, ale cele to bolo akesi vlazne, od BMW som teda cakal rozhodne daleko viacej, toto bolo ako auto pre zensku.

Druhe som mal 120d, turbodiesel o vykone 163koni, a to bolo ine kafe! Toto uz slo naozaj dobre, akurat skoda ze dizel nejde tocit do 7000 :) Bohuzial som sa musel o auto podelit s kamosom, takze ja som isiel len po dialnici, vytiahlo to ledva ledva 230 (od 180 hore to slo velmi pomaly) takze neviem ci sa jazdne vlastnosti nejako zmenili. Ale urcite toto je motor, ktory by som do toho zobral. BTW pri tych 230 to na dialnici sedelo spolahlivo, bolo vidiet ze na to sa zamerali asi viacej ako na uzke zakruty.


Co sa tyka samotneho auta, tak priestorovo je to pre 4 ludi velmi dobre, aj vzadu sa aj vysoky velmi dobre posadi, ale nesmu byt 3, lebo na sirku sa nezmestia. Vypracovanie, ehm, celkovo dobre, ale boli tam detaily, ktore by som v aute za milion nezniesol (zopar plastov na palubovke, zapinanie stropneho osvetlenia v kabine, ovladanie stresneho okna...)
Co sa tyka vodica, tak posed v aute super, vyhlad von cez zrkadla super, volant najsuper (krasne tucny kozeny) ciferniky krasne, bolo vidno ze na vodica sa snazia zaposobit najviac. Trocha som mal problem so sedackou, strasne ma tlacila opierka na krize, a slecna mi nevedela ukazat kde sa to nastavuje (sam som to nenasiel) BTW auta boli v dost dobre vybave - koza, elektricka strecha a pod, ale sedacky boli manualne nastavitelne - ouch. Cize po 40min ostrej jazdy ma fakt bolel chrbat. ??? ups
Dalsi problem bol v pedaloch. Ani si neviem spomenut, kedy sa mi naposledy stalo, ze som so spojkou stlacil aj brzdu. Bol som z toho prekvapeny nielen ja. A to som mal obute normalne slusne topanky. Plynovy pedal bol tiez nasackovany na brzdovom, zrejme aby bolo mozne pri brzdeni stlacit aj plyn (na medziplyn) nic ine ma nenapada.

Proste a jasne, keby som mal dat milion za auto, BMW 1 by to urcite nebolo, dost ma to sklamalo, ale BMW som soferoval prvy krat v zivote a mozno som mal len privelke ocakavania.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 10. 2004 08:49

Uvědom si, že 150 k z atm. dvoulitru není žádná sláva, aby auto jelo slušně jak ty říkáš, chce to aspoň 2.5 R6, co se dává do 325i.

Odpovědět  |   | 
Kotto  |  06. 10. 2004 11:09

V niecom suhlasim v niecom nie. Ale aj tak mi skor pripada, ze si mal "inu" jednotku ako ja. Ja ked som ju bral mala cosi cez 3500km takze motor moholo byt trochu sadnutejsi ale vyraznu odchylku oproti 1500km neocakavam. Vykon az nad 5800ot? Nonsense. Do 3500 nic, 3500-4000 cosi, nad 4000 dobre pojazdne. Dvojka sla do 100kmh po redline, pre mna uspokojive. Celkovo taha do 150kmh potom velmi vlazne. Jazdne vlastnosti asi dost zavisia od obutia, ja som na tom mal 17ky takze extremne anomalie ako vynasanie sa nekonali. Zadok sa praveze dost dobre zapajal a "nevytlacal" auto ako som to citil na BMW3 (ale tam boli pravda iba 16ky). Pocit tocenia zadku ala aktivna zadna naprava je dost pochopitelny vzhladom k tomu, ze sedadlo vodica je posunute viac smerom k zadnej naprave ako je obvykle. Mas pocit ako v motokare. Tiez mi trvalo kym som si na to zvykol.

"...priestorovo je to pre 4 ludi velmi dobre"- absolutny nonsense. Uz som sa zmienil vyssie, ze ked som si sadol za volant auto sa zmenilo na trojmiestne. Dokonca som viezol znameho nizsieho vzrastu (cca 165cm) co ma Polo a bol velmi velmi sklamany a rozcarovany, ze aj v jeho aute je miesta viac co mozem skromne potvrdit. Problemy s pedalmi natesno som nepozoroval a naozaj nie som ziadne tintitko.

V zavere sa zhodneme takze niet co dodat. Za milion mnozstvo lepsich moznosti. Ale verim, ze si svojich zakaznikov najde

 

Odpovědět  |   | 
matuS  |  06. 10. 2004 16:33

ad vykon: mozno to auto bolo zle zabehnute, ale to je jedno. Ty pises ze do 3500 nic. Suhlasim. Na dvojliter od BMW je to fakt slabota...!

ad gumy tiez som mal 17tky, zodrate neboli. Nez som dosiel na babu gumy boli teple. Ten pocit ala aktivna naprava tam mal zostat aj na tie uzke zatacky hore pod kopcom, ale tam (a tam to bolo najviac treba) uz nic take nebolo. Asi som mal fakt pozriet ten tlak.

ad priestor pre 4 - ked som isiel v tom 120d, tak som najskor sedel vzadu, boli sme tam 4ria. Specialne som sa na to zameral. Je pravda ze sme tam boli vsetci "prckovia" (traja chalani kazdy kusok nad 170cm, baba 165cm) ale miesta bolo skutocne vsade dost.
Ale tomu priestoru by som nepripisoval nejaku vaznost, lebo to auto nieje o tom. keby som chcel male priestranne znackove auto, tak zoberiem A klasu. BMW ma byt sportove no a ja som bol sklamany.

ad pedale dokonca to napisali aj v casaku auto motor a sport, co ma dost prekvapilo, takze nebol som sam :)

Odpovědět  |   | 
Santo  |  02. 11. 2004 01:28

Naživo jsem ho ještě neviděl, ale na fotkách je to teda něco příšernýho. Holt každej máme jinej vkus.

Odpovědět  |   | 
kamil  |  03. 11. 2004 01:12

Panove byl jsem tu jednicku v 116i a ve 120 d trochu otestovat a reknu Vam jedna basen.Jsem zvykly na 330d, tudiz me ta 116i pripadala velmi slaba.Nicmene ve 120d jsem mel z motoru podobne pocity jako ve sve trojce.Jina vec je podvozek tohoto auticka.To auto se v zatackach skutecne chova jako by vjelo do nejakych ,,virtualnich,, koleji.Tezko se to popisuje-nutno vyzkouset.Garantuji vam, ze z tohoto podvozku budete skutecne uneseni.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  03. 11. 2004 09:18

tak to musi byt ta 330 hodne slaba v zatackach ked si z toho taky uneseny. nemas na nej posrane tlmice?

Odpovědět  |   | 
karel  |  19. 11. 2004 22:17

Jednička bavorák je jedno z nejkrásnějších aut navržených a dotažených do výroby v posledním desetiletí.Má vynikající desing vně i uvnitř.Perfektní provokující linie,trochu retro,jednoduchost a účelnost uvnitř.Kvalitní materiály...Nic z přeschránkovaného a přeplastovaného stylu ala asie,žádné nekvalitní a chrastivé plasty.Zkusil jsem ho a konstatuji,že je to auto opravdu pro radost řidiče.Dokonalý pocit spojení řidiče a auta...120 d je velmi tichý v porovnání např s Oktavií.Řazení perfektně přesné /porovnávám s Peugeoty-měl jsem 4/.Kdo chce však vozit rodinu na chatu.tak nechť si pořídí nějaké nafouknuté auto od kohokoliv.Já si 120 d určítě koupím,ale na chatu budu mít špatně řadícího,ale praktického Peugeota.Na vození sekačky je to odpovídající auto.....

Odpovědět  |   | 
Radiator  |  10. 01. 2005 20:03

Pro mě byla 1 super kárečka, na předních sedadlech místa jak v kostele ale zadek nepoužitelnej. Mám 205cm, a pro mě jsou všechna auta trojmístná táágže opakuji SUPEEEER Cárečka (120d)

Odpovědět  |   | 
Dandy  |  04. 01. 2007 12:02

Mam 120decko 3 mesice a nemuzu se ho nabazit. Ikdyz 900000,- ...porad mam cervika jestli to neni moc, ale staci sednout slapnout na pedal a je to pryc. Navic exploze sousedky, kdyz jsem s nim poprve prijel dom, stala za to A je fakt, ze se lidi ohlizej-no proste je to radost. Mozna se nekomu nemusi libit, ale u me to byla laska na prvni pohled. Pokud zvazujete nad jeho koupi, ja muzu jen doporucit.

Odpovědět  |   | 
JAN  |  10. 08. 2008 15:40

Fuj, ta slovenština se mi opravdu začíná čím dál tím víc vzdalovat. Přiznám se, že co je slovensky už vůbec nečtu.(je mi 25) Asi se ve mne začíná probouzet silný nacionalismus. Proto bych rád požádal cizince ze slovenska aby psali raději česky nebo anglicky...děkuji.

Jinak mám 120d. A jediné co můžu dodat je že jsem věděl přesně co kupuji...lepší motor nenajdete...a sedlat kočku co jen mrouská slastí a ještě se přitom elegatně propíná...tu jinde u konkurence nenajdete(k designu)...Jakékoliv srovnání s motory VW-Škoda nemá smysl, ty bych dával tak akorát do menších zahradních traktorů....hehe....zbohom bratia!!!

Odpovědět  |   | 
Braňo  |  21. 10. 2008 01:29

S tvojim názorom na 120d súhlasím, je to pecka. Zarazilo ma vsak tvoje zhnusenie nad slovenčinou. Myslím, že tvoj zakomplexovaný šovinizmus (ty to nazývaš nacionalizmom) je na smiech a to určite nielen pre slovenských prispievateľov. Byť tebou, teším sa, že autorevue.cz svojou kvalitou nachádza čitateľov aj mimo hranice Českej republiky...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A