Kapitoly článku:
- Design, nová šestnáctistovka
- Charakter motoru, ovladatelnost, jízdní vlastnosti, řazení
- Dynamika, převody, spotřeba, DTC, je drahá?
- Jedna nebo tři?, 118i je optimum, výbava, parametry
- Přehled motorů, komentovaná fotogalerie, část 1.
- Komentovaná fotogalerie, část 2.
Fotogalerie, část 2.
Zavazadlový prostor
330 litrů zavazdlového prostoru není málo, jeho tvar je ovšem poněkud limitující --- Pod dnem zavazadelníku najdete baterii a malý prostor navíc
Po sklopení sedadel vznikne rovná plocha --- 1150 litrů zavazadlového prostoru v plné kráse
Interiér
Design kabiny spojuje kvalitu, jednoduchost a sportovní šmrnc
Základní přední sedadla nepřekypují bočním vedením, ale neurazí --- Řadička je skvělá, dlouhé dráhy řazení již nikoli
Pracoviště řidiče se sportovním volantem chytne za srdce --- Na přístrojovce nenajdete ekonoměr, škoda --- Palubní počítač je v základu; má dva grafické displeje
Na levé páčce pod volantem najdete kompletní ovládání palubního počítače --- Multifunkční volant ovládá pouze rádio a telefon --- Starování tlačítkem
Dvouzónová klima a rádio Business CD -- Využití zbytkového tepla je v zimě k nezaplacení --- Výdechy ventilace s ovladačem DTC
Pravá páčka ovládá stěrače plně elektronicky, zvyk je otázkou chvliky --- Ovládání světel s klasicky nešťastnými tlačítky mlhovek --- Vzájemná poloha středové konzole a tunelu
Loketní opěrka ukrývá odkládací prostor, držáky nápojů pracují skvěle (vše za příplatek)
Tvary výplní dveří jsou okouzlující, cestující vpředu mají k dispozici poměrně velké kapsy
Místo vzadu
Za sebe (200 cm) jsem se ani nepokusil si sednout --- Vepředu ovšem sedím jako král --- Běžně vzrostlý řidič za volantem
Za 180cm řidičem je místa citelně více --- Za sebe si sedne pohodlně, má i dost místa pro hlavu --- Pro dvoumetrového je cestování vzadu neřešitelnou úlohou